Truffel Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Ik weet het, we staan elke dag droog. En het is nog een paar weken weg, maar toch. Koninginnedag voor vele van ons een extra moeilijke dag. Bij ons is het bijvoorbeeld groot feest recht voor de deur, bandjes en optredens de hele dag door tot in de late uurtjes. Traditie getrouw hebben we dan ook altijd visite en logees etc. Op Koninginnedag is het hier de zoete inval, natuurlijk ook omdat hier het biertje gratis is en beneden een stuk duurder Wij gaan er een droge Koninginnedag van maken. Wie doet er met me mee ? Koninginnedag Pact: Steunbeertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fourchan Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Altijd een gevaarlijke dag. Met de trein naar Amsterdam, station uit en zo snel mogelijk bier scoren. Eerste sixpack zat er binnen het uur wel in. Dit jaar mogen ze slechts één bier per keer verkopen. Slaat natuurlijk nergens op. Wie wil drinken, neemt het gewoon mee. Volgens mij hoef ik jullie niets meer uit te leggen over alle "trucjes" die ik geflikt heb om stiekem te kunnen zuipen; niet alleen met koninginnedag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Originally posted by: SteunbeertjeIk weet het, we staan elke dag droog. En het is nog een paar weken weg, maar toch.Koninginnedag voor vele van ons een extra moeilijke dag.Bij ons is het bijvoorbeeld groot feest recht voor de deur, bandjes en optredens de hele dag door tot in de late uurtjes.Traditie getrouw hebben we dan ook altijd visite en logees etc.Op Koninginnedag is het hier de zoete inval, natuurlijk ook omdat hier het biertje gratis is en beneden een stuk duurder Wij gaan er een droge Koninginnedag van maken.Wie doet er met me mee ?Koninginnedag Pact:Steunbeertje lien2206quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Nu het bijna Koninginnedag is up ik hem even. Koninginnedag Pact: Steunbeertje Lien2206 Wie volgt.......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Steunbeertje Lien2206 Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Steunbeertje Lien2206 Lenie Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 Steunbeertje Lien2206 Lenie Nancy Wijfie Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 Steunbeertje Lien2206 Lenie Nancy Wijfie Gaby Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2012 Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 Originally posted by: GabySteunbeertje Lien2206 Lenie Nancy Wijfie Gaby DinahJanequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 28 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2012 Kijk is aan het lijstje word steeds langer We kunnen wel een koninginnedagtheekransje beginnen (leuk Wordfeudwoord trouwens) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Steunbeertje Lien2206 Lenie Nancy Wijfie Gaby Dinah Jane Borretje Rosa Steunbeertje, ik sluit me op de valreep ook nog even aan. Als ik dit redt zit ik "alweer" op dag 10. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 word nu toch wel spannend, nu de dag zo dichtbij is!!! ik zie er wel een beetje tegenop, maar we gaan ervoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Nee ik doe ook niet aan koninginnenacht, maar morgen gaan we lossssssssss Ik werd net gevraagd om gezellig even de kroegen in te gaan, uhhh nee doe maar niet. Ze zijn hier allemaal al behoorlijk bezopen )vanwege voetbal enzo) Dat ga ik nog niet trekken hoor. Morgen dan groei ik er een beetje in en als ik het niet meer trek ga ik lekker naar huis Ik ga maar vast naar de mand voor het straks echt herrie word beneden Ik wens jullie allemaal heel veel plezier morgen ENNE ................. HOU HET DROOG !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 30 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 @ Borretje Das vroeg Hier is het feest in volle gang. Enne uhhhh KD zonder drank suckssssss K ben al aardig wat foute/vervelende mensen tegen gekomen ben dus maar even mijn huisje in gevlucht denk ook niet dat ik nog naar beneden ga vandaag Ik kan hier alles prima zien en horen Nog steeds droog hier........................ Even een happie eten tot latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 Ook hier droog gebleven; bij de oranje-rituelen in de sauna Oranjebitter, ja hoor. Wel 3 x oranjegebakje op, dat dan weer wel; klein maar fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 april 2012 Rapport Share Geplaatst 30 april 2012 ik meld me ook droog af, vond het vandaag wel moeilijk iedereen met bier te zien, viel me trouwens op dat ik weinig echt dronken gasten zag, was ik dan altijd de enige die zo lam was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 goedemorgen, gisterenavond te moe nog om in te loggen, maar het is gelukt, zonder een druppel op de kd door gekomen, en het was gezellig, maar wel vermoeiend! Het alert zijn is vermoeind, maar ik ben trots op mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Nance en Lenie??? leve de koningin:D en haar pact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Hier ook droog kunnen houden. In tegenstelling tot Gaby heb ik wel veel dronken mensen gezien. Nou ben ik pas in de namiddag naar buiten gegaan i.v.m. grieppie, misschien dat dat wat heeft uitgemaakt. Wat me vooral opviel is dat we het met z'n allen blijkbaar ook zo gewóón vinden , dat overmatige drinken op een feest. En ik voorheen ook, dus geen gemoraliseer van mijn kant hoor, eerder verbazing. En angst voor de kinderen die hier bijstonden en tussendoor liepen en dit waarschijnlijk ook als gewoon zien. Tja, maar wie ben ik om daar wat van te vinden, ik ben zelf ook jarenlang geen goed voorbeeld geweest, ik schaam me nu ik dit zo opschrijf. Maar goed, eventjes op een terrasje gezeten, kort uit eten geweest en toen m'n bedje weer in. Droog. En dat voelde vanmorgen toch een stuk beter dan in voorgaande jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 1 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Ik heb het ook droog kunnen houden. Een collega van mij was vanochtend helemaal brak, ik wist precies hoe ze zich voelde, wat was ik blij dat ik nuchter ben gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 1 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2012 Oma hier heeft het ook droog gehouden. Maar inderdaad wat jullie ook allemaal al zeggen, zo snel mogelijk zoveel mogelijk naar binnen werken. En dan staan hossen met een kind van een jaar of 2 op je arm, of erger nog het kind midden tussen de menigte laten dwarrelen. Waarom zag ik het voorgaande jaren nooit ? Maar al met al was het een super leuke KD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden