Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 PFFFFF...VOL!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 middag Smik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 maar een walnootijsje als toetje nemen dan of straiciatella met vruchten mmmmmmmmmmmmmmmmmmmhhh of allebij dan maar als ik toch niet kan kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Originally posted by: borretjeGoh, het aantal reactie"s valt me toch nog mee.Had ik niet verwacht!Ik was nieuwsgierig..Doeg doeg..quote> whahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 oh???...ik heb hier nog choco-ijs, met stukjes choco erdoor.... goed idee Igor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Goeie middag mensen, Hier is het zalig weer geweest en ben dus de hele dag buiten geweest. vijvertje schoon gemaakt en er wel zo'n 100 jonge kois uit gehaald. Mensen wat een hoop zeg. Hoop dat het morgen ook zulk mooi weer is dan ben ik weer niet binnen te krijgen hoor. Zo nu een kalfsbiefstuk eten met aard. puree en aspergers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 eum....smik?? het zijn er inmiddels 76....... sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Hoi, lieve mensen. Ff heel kort. 'k moet nog boodschappen doen voor 19:00 uur. Alles lijkt prima te gaan. De trek bedwing 'k door te gaan liggen op bed. Weinig activiteiten gaande. Straks ff heerlijk een uitg'breid ommetje. 'k zit er aan te denken de komene dagen vooral fruit te eten. Geen in vet gebakken spijzen, overzoute bliksoep en zoetigheden. M'n lichaam zal wel flink tegenstribbelen, maar dat moet dan maar even. Nu echt naar de Dumbo. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 sjeeeeee...Zure!!!! laat maar...ik ga alweer weg....sorry dat ik mijn blijheid etc wil delen! (laat mij ook een goeie dag hebben ja?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 goed zo Gunn, heerlijk om dat te lezen. Hopelijk ga je je onderschrift nu ook gauw veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Smikkie slaap lekker Gunn, goed hey, om je bericht te lezen, je zet door, mooi! Geen enkele verandering gaat zonder moeite en tijd Hoi Bollie, weer een lekkere schone vijver? 100 kois??? lekker laten groeien $$$$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Gunn nog effe... ik heb de eerste periode van stoppen gezien als een griep alsof ik die moest uitzieken dus inderdaad lekker veel lummelen, slapen, etc en de ongemakken, lichamelijk, heb je ook met griep en de psychische? lekker veel schrijven hier... eten is wel belangrijk, maar dat pak je ook aan zie ik al zijn het maar kleine hapjes, alle beetjes helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Originally posted by: SmikkieGa ervandoor, wil zo nog wat slapen. Juist om 20 uur, kan er dit jaar even niet tegen. Zet mn wekker om 20.30.quote> Heel begrijpelijk Smik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 nou Cootje ik heb ze op marktplaats staan en heb er van de week al 6 verkocht:huh: hahahaha o ja en ik heb vandaag voor Puck hele mooie lingerie gekocht. Ja echt. Mevrouwtje is loops geworden dus moet er een broekje aan gedaan worden als ze mee naar bed gaat. Een broekje met een heeeeeel groooot gat voor een heel klein staartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Goede avond, Bollie, dat broekje... hihi. Oh en wat ik al es vroeg eerder, ging ze dan mee met trein?tram in een tas? of hoe? Gunn, idd. doorzetten nu. Wat je tevoren deed kan altijd nog. Misschien bevlt je dit nieuwe leven zo dat je niet meer terug te krijgen bent. Ik hoop het voor je. T zal echt wel meevallen (fysiek dan). wat Co zei, griep ofzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 ooooo eerst laten groeien Bol, worden ze meer waard hahaha er worden megaprijzen gevraagd hoor voor kois haha broekie voor puck, zie het al voor me mijn dochter heeft ook zo'n ukkiepukkie chihuahuaatjuh maar geen teacup of ieniemienie hoor 'een gewoon' maatje maar nog steeds klein. Hij heeft dezelfde jas met muts en bontkraag als mijn zoon hahahahaha zie juh ut voor juh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Hé Nientje nee hoor als het even kan geen hond in de tas of zo. We zijn met de auto gegaan en ik heb haar gewoon voor op schoot gehad. Dat vond ze heerlijk, we hadden het raam een beetje open staan en zij aan het snuffelen. Ze heeft het heel prima gedaan, helemaal niet lastig maar ging lekker liggen. Wahahahaha Coooo das lachen. Heeft dat kleintje een soort hertenkoppie? Zo met van die grote cremlinoren? Wat dat heeft Puck wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Spud, dan maar op een ander knoppie drukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 hey hello Valaamsche Deerne, we meet again en hoe voelt je zoon zich vandaag als 11-jarige? die van ons wil helemaal niet in een tas wordt ie gek denkt dat ie een herder is nou kwa tekening..inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Originally posted by: bolletjeWahahahaha Coooo das lachen. Heeft dat kleintje een soort hertenkoppie? Zo met van die grote cremlinoren? Wat dat heeft Puck wel.quote> nou en of dat ie grote oren heeft, lijken wel radarschotelsen als ie rechtop staat voor z'n koekje is het net een stokstaartjehij heeft ook heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel namen hahahaik kan het niet laten...maar mag niet van dochter, wordt ze :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Originally posted by: Cocohey hello Valaamsche Deerne, we meet again en hoe voelt je zoon zich vandaag als 11-jarige? die van ons wil helemaal niet in een taswordt ie gekquote> Ja there we are again...Hoe em zich voelt???Als een TIENER nu he. Kleding navenant....Enneeeeee in een tas wil ie ook niet (meer) . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Originally posted by: Vlaamsmeisje Originally posted by: Cocohey hello Valaamsche Deerne, we meet again en hoe voelt je zoon zich vandaag als 11-jarige? die van ons wil helemaal niet in een taswordt ie gekquote> Ja there we are again...Hoe em zich voelt???Als een TIENER nu he. Kleding navenant....Enneeeeee in een tas wil ie ook niet (meer) .quote> whaaaahaaaaaaa haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Hey Buuf!!!! Altijd leuk je hier weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 Spud blijf vooral delen, en ik was niet de enige hoor die erop reageerde En daar heb je gelijk in Spud, 50% kans dat het wordt begrepen en 50% kans van niet, of anders... boeijuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2012 'k wil niet respectloos overkomen, maar 'k heb niets met die hele dodenherdenking. Ben 'k een slecht mensch nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden