Spring naar bijdragen

Maandag 19 maart


Emmaroos

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 227
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hi Madelief,

Morgen krijgt ze een gesprek met een revalidatiearts. De prognose is erg onzeker. Het blijkt nu dat ze osteoporose heeft en dat dat mede oorzaak is van de ingezakte wervels (4e en 5e rugwervel). Ze heeft kort in een stoel gezeten met een soort beugel om zich heen. Of ze ooit nog op de been komt? Ze is pas 64, en dan ook nog die rottige Parkinson erbij!

Lief dat je het vraagt trouwens. Het houdt me erg bezig.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry, ik ken fleurie up close andere personal, en ik kan je garanderen dat ze werkelijk een fijn mens is. Als ze wordt geschopt, schopt ze gewoon terug, iedereens recht denk ik he :)

Ik leef nu toch ook enorm mee met smikkie en Kate, zeker omdat ik dit van kort bij jammer genoeg heb mogen ervaren.

Vanavond rustig avondje thuis, beetje pc werk en filmpje

Goedenavond frummers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse,

Wat erg, weinig goeds dus begrijp ik.

En ja dat is erg jong nog.

Mijn moeder is op die leeftijd overleden.

Heeft hier nu even niets mee te maken.

Maar ik moest er aan denken ivm Smikkie en Kate

Hopelijk krijgt ze toch nog een beetje de kracht.

Dat zal nog even duren dat je weet hoever ze zal opknappen.

Maar jij loopt stug door begrijp ik?

Dat vind ik knap, terwijl je altijd pijn hebt.

Trouwens, bij mij zou jij je hart op kunnen halen wat betreft poesjes en katjes.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Fourchan,

Goed dat je de weg naar de huiskamer hebt gevonden! Die trek duurt meestal maar een minuut of 20, dus hier even lezen en meepraten, de afwas doen of wat dan ook.

Is dit een moment van de dag waarop je normaal altijd dronk?

Morgen ben je hartstikke blij dat je vandaag sterk bent gebleven! Zet hem op hoor!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will,

Ik geloof direct dat Fleurtje een heel fijn en lief mens is.

En dat je terug schopt als je geschopt wordt is natuurlijk en ik denk zelfs wenselijk.

Maar nu komt het op me over als natrappen, een uitgestoken hand weigeren, kil en koud...

En zoals ik zeg, dat had ik van Fleur nooit verwacht en hoop dan ook dat ik ergens iets gemist heb en het verkeerd zie.

En van Fleur daarom op mijn **** krijg.

We zien wel.

Jij gaat goed begrijp, nieuwe relatie, nieuwe weg.

Uitkijken hoor, hier staan dan van die bordjes "Nieuw wegdek, langere remweg!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Lytse dan is ze maar 4 jaar ouder dan ik, en dan al Parkinson en osteoperose. Kan je je haast niet voorstellen zeg nog zo jong. Vreselijk voor haar. ik kan me voorstellen dat het wandelen zonder een gespreksmaatje saaier is en langer duurt. Fijn dat je haar kat kan verzorgen dan is dat al een zorg minder voor haar.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Teveel

Als ik je zo lees Fleur zijn jij zelf en, volgens jouw, Will mensen die je op dit moment fijn gezelschap vinden.
Dat zijn er dan twee en dan vraag ik me nog af of Will dit nu ook echt vindt.

Niet verkeerd bedoelt maar je bent werkelijk hatelijk en je op iedereen op een vreselijke manier aan het afreageren.

Hoop dat het je helpt, heeft iemand er nog iets aan...
Wel een hoop negativiteit en andere mensen kwetsen nodig blijkbaar om jou je een beetje beter te laten voelen.

Had ik nooit van je verwacht maar dat zal je ook wel niet boeien.


Harryquote>




Je vergist je Teveel. Ik vind meer mensen fijn hier.
En ik ben er bijna zeker van dat Will geen probleem met me heeft. Zoja weet hij dat hij mag reageren en ik voor zijn kijk op, open sta.

En nee ik ben niet op iedereen hatelijk. Ik ben zo goed als steeds geirriteerd door stelligen/houdingen die worden genomen, negen van de tien keren door dezelfde personen en op dezelfde manier. Als ik tegenwind wil geven is dat mijn ding. Vreemd om te denken dat ik op een bepaalde manier uit de hoek zou komen om iemand te kwetsen.

Als je het over mijn houding hebt naar bor toe kan je gelijk hebben.
Ze stampte net iets te hard. Heb je niet gelezen waarschijnlijk.
Die arme bor toch..

Als het je stoor doe je ogen dan toe Teveel.
Ik hoef niet te voldoen aan iemands verwachtingen hier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...