igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 ik spring eerst maar eens onder een gloeiend hete douche, en zal daarna met de schoffel en schep door het huis zwaaien. pfffffffffffffttt en tussendoor meelezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ja, gister was een bijzondere dag. Eerst naar Muiderberg geweest, daar wilde Tante graag heen. Daar is de Joodse begraafplaats, bloemen worden er niet gelegd, bij geen enkel graf tref je bloemen aan. Wel leg je een kiezelsteen neer, daarmee tik je eerst op je hoofd om het vervolgens neer te leggen. Daarna zijn we naar A'dam getogen, hebben kohsjer gegeten en toen naar de Dam. Ik vond het zoals altijd weer erg indrukwekkend, wat mij opviel was dat er zoveel jongeren waren. Loeidruk was het, eer we echt bij het station waren was het 21 uur. Ja, ik vond het weer zeer de moeite waard om bij te wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Leuk Hannah... en als het dan voor een prikkie is...en leuk ook... helemaal goed. Zal even kijken Igor. En zal hem niet te hard vallen Hannah... weet je toh wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Mooi Tina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Lekker douchen Igor... Ik ben anderhalf uur geleden er al onder geweest En mensen.... de zon schijnt nu echt heel hard hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goedemorgen allemaal, Hier nog rusig in huis, vrouw en kids slapen nog. Zojuist vaatwasser uit- en ingepakt, zo maar eens aankleden en broodjes halen. Straks gaan we met z'n allen winkelen in Almere, best wel zin in. Zonder de drank gaat het prima, ga hoe langer hoe meer weer genieten van mijn gezin. Kdoe mijn best die rotzooi nooit meer aan te raken, maar het valt niet mee. Ooit ben ik zonder hulpmiddelen gestopt met roken, dus dit moet ik ooit ook een keer kunnen.... Het slapen kon nog wel beter, iemand tips ?? een goede dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goedemorgen iedereen Vandaag gaat deze jongen naar de stad toe. Heb het druk de laatste tijd. Iedereen een hele fijne bevrijdingsdag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Nee, we waren niet te laat. Om vanaf de Dam naar het station te komen duurde zo lang. Al is het maar een klein stukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hannah, ik dacht dat Tina bedoelde dat ze pas om negen weer op het station was NA afloop van de ceremonie? Goedemorgen Suiker en Super... HIhi... zou leuke titel zijn voor een jeudserie. Suiker, je gaat je in het feestgedruis storten? En Super winkelen, ook leuk. En helaas heb ik geen echte slaaptips Super, ikzelf slaap gewoon beter als ik niet drink... maar ik weet dat het bij velen helaas andersom is... schijnt vanzelf over te gaan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 nog een prettige dag verder moge jullie allen de verleiding weerstaan!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Nee Yvonne, ga er om een andere reden heen, maar wel een leuke, maar ook spannende.. Misschien krijg ik nog wat mee van feestgedruis, maar dat is volgens mij bij in het stadspark, iets te ver van het centrum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Goedenmorgen allemaal:rose: Akelei, welkom terug, wat lijkt me dat een mooie ervaring. DAGPACT: Rosa Vandaag dag 15, dit had ik twee weken geleden niet kunnen denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 suikertjeeeeeeee heb je een date?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik lees net dat om 4 uur vanmiddag the Kyteman orchestra optreedt. Dat vind ik geweldige muziek, heel misschien ga ik daar op wachten en daar nog naar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik heb zin in lekkere koffie straks Igor, daarom ga ik naar de stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hihi... ik dacht het , Igor zei het.... Suiker lekker koffie drinken dan hoor Lui, ik ga rennen.. je hebt luxepaarden en je hebt werkpaarden... 3x raden wat ik ben vandaag... Geeft niet.. is ook een bepaalde vorm van luxe dus. Fijne dag allemaal , probeer te genieten. Laterrrrrrrrrrrrrr :rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 suiker geniet van de koffie en hou het bij koffie dan ben je leuker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 yvonne maak er een leuke werkdag van ik ga even een rondje om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Werk ze Yvonne, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Heb ik vonneke weer gemist se Goedemorgen Al vroeg wakker hier. Niets herdacht gisteren, en ook niets te vieren vandaag. Buiten dat het weekend is natuurlijk. Nood aan vakantie Hey Akelei terug! Na maanden lastig te zijn geweest volgens sommigen die niet weten waar hun neus begint en hun kont eindigt, ben ik vandaag in een superhupeldepuppel goede bui Die gelukspilletjes doen toch wonderen soms Snap niet wat het probleem is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hmm ik vergeet vlug. Volgende week groot festival. Hoop dat ze lekkere moktails hebben (of hoe noemen ze dat ook alweer). Eigenlijk is het een vruchtensapje met een groot woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Klontje heeft een date? Of toch niet? Lenie ook al verliefd? Hmmmmmmm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik ga er vandoor. Hoop dat de koffie goed smaakt straks. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik ga klontje bespieden Zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden