Emmaroos Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Heb ik ook jaren gedacht, Suikertje, ikke zelf doen, hahahaha. Maar soms heb je hulptroepen nodig en om dat te accepteren is al een grote stap in de goede richting. Je overgeven aan de hulp van anderen. Niks mis mee, straks kun je het allemaal weer zelf, nu even niet.
toine Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Hoi, ik ben toine en ik kan er wat van dag niet gelachen is een dag niet geleefd. hoe droger, hoe beter... dag bor alles goed? hard getraind, nu even toples in de zon ohoh
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Mijn vader is op bezoek, help. tot later
Madelief Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Emma:present:, Heel herkenbaar wat je schreef. Trouwens, ook heel goed omschreven, daar moet je niet zo aan twijfelen meis! Ook ik ben blij met mijn medicatie, Baclofen, maar daar kun je dus wel bij drinken. Trek heb ik vaak, maar het gaat weer over, gelukkig maar. Afleiding is dan goed, bezig blijven. Goed dat je gisteren dit besef had, dat het zou lopen zoals je beschreef. Wat een opluchting dat je het niet hebt gedaan he?
Emmaroos Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Zeker weten Madelief, wat een opluchting. Dat ik vandaag nuchter mijn dingen doe, dat ik morgen fris en fruitig op de afdeling kom en dat ik deze trek overwonnen heb. Dank voor je reactie. xxx
Madelief Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Ben moe en heb hoofdpijn. Ga denk ik even mn bed opzoeken. Snotterig, volgens mij een bijholteontsteking..... Tot strakjes.
rosa45 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 :present:Kohtje Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag :present:Emmaroos, een maand alweer! Gefeliciteerd. Madelief, beterschap:present:, ik hoop dat je je straks wat beter voelt.
rosa45 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Ik probeer het tot nu toe zelf, zonder medicijnen of andere behandeling. Wel met jullie hulp natuurlijk, in het bijzonder Lytse:present: en Bolletje:present: Ik leer ontzettend veel van jullie verhalen, dat helpt ook. (zo, mijn roosjes zijn op:))
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Hoi hoi...nog niet terug gelezen. voel me goed!!!!!!
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Ik voel me goed, ik voel me goed.. Vraag me niet hoe ik dat doet
rosa45 Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Ja Bor, je hebt helemaal gelijk... (Dit is voor mij weer een voorbeeld van dat ik iets schrijf en dat dat niet goed overkomt. Dat woordje "'zelf" had ik weg moeten laten, dat is inderdaad tegenstrijdig en meteen staat er dan iets anders dan hoe ik het bedoel:). Maar ik zou me daar niet zo druk om moeten maken)
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Originally posted by: fleurtjeLenie...you animal of loooooove!!quote> Yeps..
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Het is niet omdat je iets niet ziet, dat het niet bestaat. Waarheid nummer 1. Moet je niet geleerd voor zijn ofzo
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: fleurtjeLenie...you animal of loooooove!!quote> Yeps.. quote> Wel vertel...Is ie knap? Heeft ie een sixpak? Of is ie een zij? :)
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Emma, hoe beeldend beschreven. Voor mij had het drinken toch een heel ander doel en een andere uitwerking. Ik deed helemaal niets meer, dat was ook de opzet. Weg van de wereld, niks geen hh klusjes of aardappels schillen. Out wilde ik en zo snel mogelijk. En laat ik van geluk spreken dat ik daar geen liters voor nodig had. De meeste hier schrijven juist energie te krijgen van drinken, bij was is het precies anders om.
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 nee hij is geen zij...en ja hij mag er wel zijn ( vind ik..haha) zo grijs als een postduif met z'n 43... heerlijk. sja Fleur..als je FB heb kan ik 'm je laten zien...haha ik zet het alleen nog niet publiekelijk neer op FB want het is nog te pril. sorry voor de mensen die vinden dat ik er te enthousiast doorheen dender..ben zo weer weg.
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 juist fijn ook om te lezen Lenie delen is delen:D hebben wij ook wat:)
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Lenie, het is je van harte gegund. Doe het rustig aan.
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 net zo rustig an als je wilt zou Hadd zeggen Tina:heart:
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Grijs is best sexy!! Klinkt lekker Gabs Moet ervandoor...oeps...vlug
Lenie Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 @ Tina... dat had ik dus weer niet... ik deed eerst wat ik moest doen...zorgen dat alles netjes was en het eten voor bereid etc..en toen begon ik te tanken. er stond altijd eten op tafel etc. s'avonds zag ik de wereld voor een doedelzak aan en deed ook echt niets meer.
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Geplaatst 7 mei 2012 Hoi, mijn bezoek is weer weg. Ff schrikken Als je vader plots voor de deur staat als je hem een jaar niet hebt gezien. Hij weet dat relatie uit is vanwege drank. Rept hij met geen woord over, vreemd allemaal. Maar was wel leuk om hem weer te spreken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden