Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 He, Marc, op vakantie geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ja hoor coco, op en af een beetje, zit ook een beetje op fb. Alles wat verdelen hé Kippebil, oe is't, wanneer gaan we nu joggen seg ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik hoop dat ik dat ook bereik bolletje. Maar het gaat al beter dan vroeger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Kom mijn chiwahua maar halen Cootju. die beschermd jou wel hoor. Je hoeft haar alleen maar achterna te rennen als ze heel hard weg loopt. Nafond Rekel:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 De eigenaren van t Zand willen wel toiletten, maar het mag niet van de gemeente, ze krijgen er geen bouwvergunning voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Dag frummers, Voor vandaag meld ik me weer droog af. Welterusten allemaal en vooral gezond weer op! Morgen neem ik de eerste niet. Wil degene die het dagpact opent mij erbij zetten a.u.b. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 oké Will, ja dan heb je het er maar druk mee 18 ingelogd!!!!! ik ga even ruimte maken tot een volgende het was weer aangenaam nog een laatste... Wat zag ik nu eigenlijk vanmiddag:huh: Hannah , nee eigenlijk Jomhannah , heeft het geheim ontsluierd.. Jopie Spike Gefeliciteerd! Wanneer is de bruiloft?????? slaap lekker allemaal laterszzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Tjonge, wat een 'gebruikers' online. Hoogste tijd mensen. OPSLOMEN toch? Ik ben eindelijk in gang geschoten met mn verslag en snap nu pas wat de bedoeling was al die tijd:o Na ja, better let as net. Niets bijgelezen, ik wens jullie allemaal een goede nachtrust en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Terusten voor zij die gaan slapen. Lekker druk nog hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Spike, laat ik het er dan ophouden dat jullie het erg leuk hebben samen. Niet te heet en niet te koud. Dat lijkt mij een mooi alternatief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Hé Spikie. Ik heb van Diesel toch die Kefir gehad? Dat is erg goed voor je darmen. Brengt de darmflora weer goed op gang. Ik kan je wat sturen als je wilt? Goed mensen ik ga voor vandaag weer afsluiten trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik wilde het bescheiden houden. Maar goed, jij je zin. Het is gewoon helemaal dolletjes. Dat is toch mooi? Keep it that way. Het is jullie gegund. En ik denk door velen met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 He Spike en Jopie, Wat leuk. En dat gebeurde gewoon voor onze ogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Nou zeg. Proficiat spike en jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Volgens mij stonde de kastdeur al op een kier, Nou is hij open. Wel zo makkelijk. Weer een forumsetje, Nice. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Een forumbruiloft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik strooi de bloemetjes, heb ik altijd al willen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 campingmeeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Toch heeft Jomhannah er nog lang over gedaan na al die hints, valt me wel een beetje tegen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Luitjes, slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Voel je hoe ik naar je toe kom? Je bent naakt in den nacht. Wacht ik doe eerst een doek om. Nog niet, nog niet. Liefkoos mij, zacht. Zeg dat je mij mooi vindt En alleen door te streelen In 't donker, mij ziet. Zullen wij spelen, Dat wie 't eerste lacht, Moet ondergaan wat de ander bedacht? O, laat het doorgaan, Totdat wij doodgaan. Alles wat hierna komt Is niets dan Dood, vermomd in schijn van Leven. Neem mij weer, wacht nog even. Slauerhoff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 En daarmee laat ik de nacht aan jullie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik had het niet over pb's han heb de draden nageplozen maar een maand geleden vermoedde ik al zoiets en heb het er wel met iemand over gehad al alleen de dames kunnen weten of er toen al iets aan het opbloeien was zei Aagje insiniuerend, manipulerend, al doende lerend en nu ga ik even passief mediteren binnen zonder nachtzoen helaas slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Laptop en geld bij me af gejat gisteravond. Heb nu dus echt niks meer. Voel me zwaar nog wat. Log nu in bij vriend, hoop niet dat ik hierdoor nog ban krijg. Spreek jullie misschien morgen/vandaag wel. Eerst zo nar politie toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden