Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 semantiek Joop? die zoeken we op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 landgoed t zand? Is dat in de Achterhoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 jammer dat je niet mijn hele bericht citeert Fleur. Ik heb er over nagedacht ja. En ik geef mijn eigen beleving weer. jij maakt er wat anders van. Maar dat doe je steeds. Je maakt er iedere keer een wedstrijd van wie er gelijk heeft. Ik laat het hier verder bij. Jij mag het laatste woord. Zo je zou willen. Oh ik vermoed al wat je gaat zeggen. Dat mijn reactie je koud laat. Toch was je er als de kippen bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Mag ik nie een keer op die bus rijden???????? lijkt me keigaaf eigenlijk altijd al vrachtwagenchauffeur willen worden maar mocht niet past toch niet bij een meisje... toen... toch... knap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Jopie, dus jij was diegene waar ik bijna bij onder de bus lag vanmiddag? Ik dacht al, wat zwaait die bus toch raar door de bocht. Staat je netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Rustig op het werk, zit er nog even niet in Hannah. Maar ik ploeter dapper door. Nu is het bedtijd voor mij. Had even een late oprisping Slaap lekker voor later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Originally posted by: Hannah1Ik heb er ook nog nooit een kip gezien....quote> :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 De kip is hier Ik haalde maar één deel uit je posting Kate omdat dat deel hetgene was waar ik het eerder over had, in een vorige posting, en jij zo net aanhaalde. Vandaar mijn tegenreactie. Ik vind dat niet zo onnatuurlijk of provocerend. Heeft ook niets met gelijk te maken btw. Je beweert dat ik graag het laatste woord heb. Gek genoeg heb je daar nog gelijk in ook. Maar dat maakt niet dat je me kent. Dat je reactie mij koud laat heb ik niet gezegd. Ik vind het eerder spijtig dat je eerdere postings die in een totaal andere setting stonden, hierop betrekt. Kijk..heb ik toch nog het laatste woord. . Zoals ik graag heb natuurlijk Een mens leest uiteindelijk wat ie lezen wil niet? Ik vind jou reactie ook niet echt ondersteunend aangezien je me namen noemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Oh dus ook bekend met de zomp, nice! Zijn hier ook veel SVR campings, logeren bij de boer maar in t bos lijkt me veel leuker stel je voor dat die boer een vrouw zoekt... Will ben je nog aan het lezen? Hoe gaat het met je? Hoi Kate een weekje uitgewaaid? Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Kate, slaap lekker. Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 ja 't is zwaarder dan toe ik achttien was, coco. Ik voel me ook verplicht om te slagen, en dat legt een druk op mijn schouders. Dom eigenlijk, ik kan alleen mijn best doen toch? Maar ja, ik krijg deze kans nog op mijn 38ste, dus voel me iets verschuldigd aan de maatschappij of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Landgoed t Zand kan ik ook aanraden. Misschien wel de grootste camping van Nederland met de minste WC's! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Hey ik zie Madelief met een brede grijns :D Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Zat ik net te pulken in mijn oog. Lag de lens in de pompbak zeg Vandaar dat dat pijn begon te doen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Alleen je best doen is goed genoeg toch? Wat zou je meer moeten doen Jen Jaap, dat is minder...weinig wc's, veel mensen achter een boom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Bij de kampwacht kan je een schepje lenen. Even graven. En dan heb je het grootste toilet dat je je voor kunt stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Gat in de markt, begin daar een toiletservice. Loopt vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 das leuker!!!! die bosjesmannen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Will van dienst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Hoi Coco! Ja ik moest lachen om Hannah. Heerlijk droge humor, hou ik van. Zat net het laatste stukje hier te lezen. Ik ga vroeg mijn bed in, hoofdpijn word weer erger. Slapen is het beste medicijn zei mijn moeder vroeger altijd. Hopelijk is bij jou ook alles wel? Trouwens, ik hoop bij iedereen hier. Voor vandaag meld ik me droog af. Slaap lekker allen en morgen weer fris op Sterkte die het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Een ECO WC dan hé? Wel verantwoord. Niks in de grond. Daar kan de volgende zomaar' zijn harinkje in moeten slaan. Brrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik kruip er ook eens in. Likkoekjes zijn op . Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Jen ik denk dat die stabiliteit komt omdat ik, naarmate ik ouder geworden bent, ook wat rustiger ben. Ik maak me niet zo druk meer, en voel me ook meer en meer zeker van mezelf. Ja en niet drinken heeft voor mij ook een stuk stabiliteit gegeven. Onrust maakte me vaak heel onstabiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Alles prima hier Madelief maar lekker gaan slapen je moeder heeft gelijk hoor weg met die hoofdpijn hoop ik dan slaap lekker wat is een pompbak kippebil? een gootsteen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 laters fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden