igor Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 wie opent? madelief of ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 nou ik dus. zal ik dan maar eens een grote pot koffie zetten? de meesten liggen nog op 1 oor. maar tja je hebt werkpaarden en luipaarden en helaas ik ben een werkpaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Goedemorgen, Igor, ik zou bijna medelijden met je krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 goede morgen frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 zoooo ook wakker tina. zeker door de lekker geur van koffie die door het draadje stroomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 En meteen Hieperdepiep Hoerááááááá, Kohtje, van harte gefeliciteerd. :sun::sun: :sun::sun: :sun::sun: Een fijne verjaardag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Nee, Igor ik ruik niets. Als dat zo was zou ik ernstig aan mezelf twijfelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 kohtje nog vele droge gezonde jaren. tina verkouden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Igor, je blijft grappig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Gooooooooooodmorning! Kohtje! Van harte met je verjaardag!! Vind jou altijd superfijn lezen :heart: :rose: :heart: :rose: :heart: : :heart: :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Goedemorgen allemaal! Igor, ik was aan het teruglezen, sorry. Hebben we al koffie? Tina ook verkouden? Beterschap! Sinds gisteren heb ik bijholteontsteking, bah! Heb me gisteren niet afgemeld, maar heb het droog gehouden hoor! Zo, even mn bad vol laten lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Liefje is terug in het slaap gevallen denk ik Ik ga ook maar eens verder doen. Dochter wakker maken. Bokes smeren. Het wordt een drukke en stressvolle week op het werk. Bijna verkiezingen hé. Politiek wil nog een aantal dossiers doorduwen.. Later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Oeps...ben weer te laat Ze is wakker Zwaai zwaai papegaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Kohtje, van harte gefeliciteerd en een fijne dag! Kippebil ook al wakker? Tina niet verkouden dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Dagpact; Lytse Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 goeiemorgen iedereen!!!!! gelukkige verjaardag kohtje, ook al ken ik je niet.. een nieuwe dag met veel plannen, niet teveel want anders loopt het mis!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 hihaaaaaaaaa...dat belooft een zonnetje te worden, hoelang is dat geleden???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 .......... Gisteren! Gisteren hadden we de zon hier Jack Goedemorgen overigens frummers. Lekker bakkie Igor:), heb ik trek in. En een slinger voor Koh: , van harte, dat je maar een mooie dag mag hebben.. En zowaar gelijk met de kippebil hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 no sun voor mij gisteren y., ik ben wel met men kleinzoon gaan wandelen...milo heeft lekker geslapen onderweg. 6 graadjes maar, meimaand moet nog beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 effe tuinronde doen, kippetjes eten geven, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Tsja, koud was het wel, dat klopt, hoop dat het vandaag wat lekkerder gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Ik ga aan de slag, zie lui in- en uitloggen.... blijkbaar nog niet helemaal wakker. Heb de koffie in de warmhoudkan gedaan. Kom straks nog wel even binnenwippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 Goedemorgen iedereen. Kohtje gefeliciteerd. Hier schijnt gelukkig de zon:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 getver, koffie uit de thermoskan. Dat lusten enkel planten. Ik zet wel nieuwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2012 good morning ADB-land! Ik heb net nieuwe klaar Jaap, vang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden