igor Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 wijfie hoe vaak hebben we dat verhaal al wel niet gehoord. wordt het niet eens tijd om er echt wat aan te doen. hak knopen door. en nu verder met librium???? heb je je huisarts wel eens eerlijk verteld wat er aan de hand is. misschien kan hij je verder helpen. als je echt wilt tenminste. en je had ook al afspraken lopen bij het maatschappelijkwerk toch? succes wijfie en maak nu eens eindelijk een keuze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 nou bolletje heb je al een kaartje vol met foto's van puck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 oh ja! ik wil Puck zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hé will, jij bent ook goed hoor. Heb ik dat. Bolletje, het komt wel goed. De vissies komen er wel op. Eigenlijk moet dat met een polarfilter of leg je ze op het droge voor de sessie. bolletje, laat me maar kletsen hoor. het zal wel lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 o daar heb ik ook foto's van. Ga ze zo op het dierendraadje zetten. Momentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 en de koi's en de katten en de kip en de vogel en en ene ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Zal naar je toestel Googelen Bolletje. Echt belabberde fotos komt niet veel meer voor. Beetje lekker oefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hallo allemaal, Weer terug van bankhangen. @ Will: Ja joh, natuurlijk mis je ze en met een kat kan je zo heerlijk knuffelen als je je verdrietig voelt. Ik geloof ook dat er een reden is voor datgene wat gebeurt. Een les in het leren vrienden te zijn met jezelf? De vorige relatie kwam heel snel, en jij voelde je niet compleet zonder een ander. Maar, je neemt jezelf en je bagage altijd mee in een nieuwe relatie! @ Madelief: Balen dat die operaties bij jou niet geholpen hebben. Stoppen met roken doe je op het moment dat je er sterk genoeg voor bent! Sterkte. @ Wijfie: goed dat je nu naar de huisarts gaat. Je bent al zo lang aan het modderen! Ik hoop dat het nu wat rustiger is op het thuisfront. Hoe is de "strenge moeder act" in het weekend gegaan? Ik heb zomaar het idee dat het drinken daar iets mee te maken kan hebben. Succes en vandaag houden we het droog. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 crocks? Help! Visuele vervuiling op komst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Wijfie, ik vind het jammer te lezen dat je de oorzaak van het drinken steeds buiten jezelf legt. Mijn ervaring is dat ik eerst bij mezelf te rade moest gaan. Dus niet de schuld aan situaties toeschrijven maar kijken wat ik anders kon doen om het voor mezelf beter te maken. Daarbij ben ik mezelf echt wel tegengekomen, ik en niet de ander was verantwoordelijk voor mijn drinken. Ik wens jou toe dat je ook daadwerkelijk stappen gaat ondernemen je situatie te veranderen. Dat kan je namelijk alleen zelf, je zoon zal niet veranderen, de librium zal de situatie niet oplossen. Het komt op jou aan, niet op je huisarts, pillen en ook niet op maatschappelijk werk. Jij kan de keuze maken de zaken anders aan te pakken, dat kunnen zij niet voor je doen. Wel kan je ondersteuning krijgen maar jij beslist uiteindelijk. Vragen en uiteindelijk niets ondernemen biedt weinig soelaas, het komt aan op handelen. Doe iets, zo schiet het niet op en blijf je in een neerwaartse spiraal. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hallo Johan, Je bent nu niet meer on-line, maar toch even een reactie. Er zijn veel forumgenoten en het duurt een tijdje voordat je de achtergrond kent van de diverse mensen. Ik snap dus best dat je soms niet weet waar het over gaat. Je kunt natuurlijk altijd melden waar jij je mee bezig houdt en of het goed gaat met het alcohol de baas worden en bijv. waar je tegenaan loopt. Je krijgt dan weer reacties van ons en zo leer je ons kennen. In ieder geval welkom hier en succes, hoe je het ook aanpakt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 'k ga heerlijk m'n ziel te rusten leggen, mensen. Slaap zacht, allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hey willebertus! Dochter is dan net naar Frankrijk . Alhoewel, heb het niet zo met die metalen paarden Mijn ziel volgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Fleur, hoe moet ik mij dat voorstellen? je geest achterop en jij thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Zo effe reclame maken. De foto's van bolletje werkten zo aanstekelijk dat ik mijne kameraad ook maar gepost heb op het dierendraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Effies kijken Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ik ga-aaaaap er weer eens mee stoppen mensen. Tot morgen en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Jen, wat een leuk diertje. Daar zou ik ook verliefd op kunnen worden. Echt schattig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Ik ga ook eens afsluiten, morgen is het weer vroeg dag. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Dank je albertina Ik ga even naar desperate housewives kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Bol, Slaap lekker. Op het dierendraadje heb ik je schatten gezien! Straks naar die van Jen kijken. Tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Hi Tina, Lekker slapen. Langzaam, maar gestadig huis je uit! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Goeden avond lieve mensen. Waar kan ik eigenlijk dat dierendraadje vinden? IK wil ook graag eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 Wat een Bolletje Hihi. Wat een flatteuze pose. Die puck. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden