Spring naar bijdragen

dinsdag 8 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag alle frummers,

Hier een drukke dag achter de rug. Bij ons heeft het veel geregend en ik ben dus vaak nat geworden, maar ik ben gelukkig niet van suikergoed.

@ Sha: bedankt voor het openen van het dagpact en het mij erop zetten.

@ Gunn: ik vind het zo fijn dat je het droog houdt. Wat zal je psychiater opkijken!

@ Treesje: jij bent ook prima bezig. Heb je het er erg moeilijk mee?

@ Suiker: balen joh van die pc. Ik hoop dat je snel een andere woning vindt. Sterkte.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha liefje, je wil niet weten wat een ettertje ik was op mijn 13de :D

En zie wat er van gekomen is :heart:

Ja Lytse, het gaat. Mank, dat wel, diep geraakt, dat ook, maar het gaat. Ik moet nog echt gaan geloven dat een mens hard wordt door zijn omstandigheden.

Mijn toekomst is warreliger dan ooit en de klok tikt (wordt 49 dit jaar), maar ik geloof ook in voorbestemming, faith, iets in die aard snap je. Alles heeft zijn reden, en daar trek ik me heel hard aan op.

En ik mis paps en bazma meer dan ooit natuurlijk, maar dat is normaal, niet ?? :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, hoi!

Ik zat op een ander draadje.

Ja het is vervelend, ik ben er al 2x aan geopereerd.

Het komt altijd weer terug bij mij.

Kan een paar jaar duren, maar toch.

Eigenlijk zou ik met roken moeten stoppen,

dat is hier heel slecht voor.

Maar ja, ik wil dat wel, maar eerst een poosje droog zijn,

dat vind ik nu belangrijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will, ja zo zie je maar,

er is toch wat goeds uit dat ettertje voortgekomen!:D

Maar ja, op dit moment heb je het ontzettend zwaar,

dus is mijn grapje misschien wel misplaatst.

Weet dat ik enorme bewondering heb hoe je je daar doorheen slaat.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik wil zo graag stoppen met roken, maar telkens weer ik er aan wil beginnen, is er altijd wel iets dat er gebeurd en ik er niet aan kan beginnen. Onnozele praat misschien, i know, maar ik moet echt de juiste moment afwachten, of ik ben op voorhand gedoemd te mislukken.

It will happen.......someday ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel liefje, ik snap wat je zegt hoor, maar toch valt jou bewondering in het niet voor mijn bewondering hoe jij de dingen hebt aangepakt de laatste maanden, en dat meen ik !!

Mijn leven is nog steeds heel broos, en geloof het of niet, moest ik de baclo niet hebben, dan was het een heel ander verhaal, zonder twijfel.

Ik zit een beetje in pat-stelling, en de kans is groot dat ik begin augustus weer op mijn ijzeren ros spring en dwars door nederland naar denemarken rijd of zo. In elk geval, een pitstop zit er dan wel in :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jippie, ik heb een dig. camera gekocht. Een Samsung met 14 mp. want mij is verteld dat hoe meer megapixels je hebt des te beter de foto's.

Nou ik ben benieuwd. Blij dat ik het gedaan heb, want om nou iedere x iemand te vragen om foto's te maken is ook weer zo wat.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha bollie, proficiat met je aankoop, doch even ter info. Het aantal megapixels is niet onbelangrijk, maar wel misleidend. Hetgeen heel erg van tel is, is de optische zoom. Hoe hoger die is des te beter. Dan kan je namelijk lekker goed inzoomen zonder blokjes vorming, wat je wel hebt met digitale zoom.

Combineer de hoge optische zoon met het aantal megapixels en je hebtg een prefecte foto, die je levensgroot kan afdrukken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wijfie, het doet me pijn je te lezen. Wat een gevecht lever je toch hé. Die supermarkt in de buurt mag eigenlijk geen probleem zijn, je trek daarentegen wel. Waar is je vecht spirit naartoe ?? Kom op meis, je hebt al zoveel doorstaan. Laat je niet vangen door een luizige supermarkt nearby !!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Even over de pixelhysterie.

In het verleden heb ik altijd een donkere kamer gehad

en ontwikkelde en maakte afdrukken in kleur en zwart wit.

Nu is er het diitale tijdperk en ook nu loop ik niet achter.

Yep Will, ik heb 18x optische zoom. Is dat alles, nee er is meer.

Is veel pixels beter. Soms, maar niet altijd.

In de eerste plaats de lens (of objectief)

Een mindere lens en veel pixels schiet niet op.

Een goede lens en weinig pixels ook niet.

Zo'n zes is ruim voldoende in een compactcamera, echt zat.

Teveel pixels, die natuurlijk ook kleiner zijn geeft door de kleinere beeldsensor

snel ruis in de donkere partijen.

In een spiegelreflex is 10 ruim voldoende. De grotere sensor kan dat wel aan.

Het stamt uit de tijd dat er slecht 2 megapixels waren om de boel op te drijven.

De verkopers houden de pixelhysterie aan. Een verkoopsmoes is het.

Ik heb een Leica objectief aan 8 megapik en dat voldoet.

Natuurlijk wel leuk voor Bolletje, maar houdt het pixelhoofd koel.

En natuurlijk waar wat Johan zegt. Zo goed als de fotograaf.

Niet altijd op de autostand, maar ook wat experimenteren.

Diafragmavoorkeuze etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi gezegd Soothe, dat kon ik niet beter.

Tuurlijk bollie, maar ik denk dat Soothe er nog veel meer kaas van heeft gegeten dan ik ;)

Ook zoals Johan al zei, de fotograaf doet de rest. Ik kijk al vast uit naar de eerste experimenten van je.

Zoef, ben er mee weg luitjes, het ga jullie goed.

I'll be back :D

Sayonara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat zat er in hé Wijfie. Het was van de week weer knap moeilijk. Maar waarom librium? Want dat krijg je toch als je serieus af gaat kicken?

Je zegt ik kan het niet alleen, maar waarom kom je dan niet naar hier? Je weet toch de weg? Is dat nu zo moeiljk voor je?

Je schrijft dat je gisteren geen internet had. Maar zaterdag had je dat toch wel?

Ik heb echt het gevoel bij jou dat dit een hopeloze zaak wordt zo. Als je jezelf niet heel goed aanpakt dan ga je er echt onderdoor hoor.

Waarom vraag je geen Refusal i.p.v. librium. als je dat blijft slikken heb je geen librium meer nodig. Dit blijft fout gaan denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, dat heb ik even opgeslagen,

de info betreffende de fotocamera's.

Ik ben niet echt een fotograaf, meer een

beetje voor de lol.

Meestal gebruik ik mijn mobiel

voor een foto.

Maar ik ben van zins een nieuwe camera te gaan

kopen, geen poespas dus.

Scheelt weer een hoop gevraag

in de winkel.

Bedankt hoor.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Soothe
Hoi,

Even over de pixelhysterie.
In het verleden heb ik altijd een donkere kamer gehad
en ontwikkelde en maakte afdrukken in kleur en zwart wit.

quote>


Ja hoor dat verteld ie nou pas zeg.
Goeie avond Her Soothe.:)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh ja die zoon, wijfie. Hoog tijd om dat probleem aan te pakken, denk ik zo. Maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan snap ik :( Ik heb geen kinderen, dus heb helemaal geen ervaring met dat soort perikelen. En toen wij jong waren, goh, wij wilden gewoon op onszelf gaan wonen. Niet dat het thuis zo slecht was hoor, maar de vrijheid lonkte toch wel. Generatieverschil, denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...