igor Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 goede morgen frummels. nog niemand wakker? hoeft er niemand te werken? zal ik maar eerst een klein potje koffie zetten dan. en de beschuitjes zal ik zelf wel even opeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 mirjam voor je eerste droge maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 goedemorgen Igor, het is hier idd erg rustig, maar ik ga een bakkie van je nemen, en dan weer vol in de het ochtendgedrang!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 neem gerust lien, ik ging er al vanuit dat er toch wel mensen op de koffiegeur afkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 ja lekker hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 ondertussen met mijn schoonzusje uit amerika op de chat!! goed begin van de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Een heel goedemorgen , Ik kan er weinig anders van maken dan dat het hier pijpestelen regent. Mijn fiets blijft binnen en ik neem de auto. Mag best met zulk weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 goedemorgen albetina, en hier hetzelfde hoor, fiets blijft in de schuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 goeiemorgen iedereen kheb de koffie al gehad. de natuur is al goe wakker...de zon ook maar ik zie ze niet. kga de schoolgangers wakkermaken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Luitjes, ik ben ervan door, te werk, zoals Sha altijd zegt. Klinkt lekker Zaans, te werk. Heb een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 dag iedereen, goeie moed...blijf alert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Goedemorgen allemaal, Mirjam gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Intuïtie is een mooi iets Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Goeie morgen Kanjers, Straks weer eens gaan werken. Heb er zin an. Gisterenavond hoorde ik op de tv. dat ze pillen gevonden hebben met gedroogde resten van baby's. Ergens in China geloof ik. Raar volk hoor die mannetjeschinezen. Denken dat ze daar meer potent van worden. Die gasten zijn echt gestoord. Volgens mij zijn het allemaal zwaar gefrusteerde, verkapte pedopieletjes. Ook denken ze dat ze meer potent worden van de geslachtsdelen van een bultrug. Nou daar kunnen ze heel wat pillen van draaien. Die dingen zijn zo'n 2 mtr.:Disgust;:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Goedemorgen allen! 'k moet zo naar de psych. 'k heb maar dan ook totaal geen zin! 'k ben zelfs geneigd af te bellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Moghul Gunn. Het is volgens mij beter als je wel gaat Gunn. Je zou toch gaan praten over een goeie a.d.? Of voel je nu je niet meer drinkt dat die dipgevoelens ook minder zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Je hebt gelijk Bol. Met frisse tegenzin dan maar. 't kost me trouwens ook nog veertig euro als 'k niet kom. Da's me een beetje te gortig. Ga me scheren, douchen en me op de fiets hijsen. Tegen heug en meug. Ugh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Morgu allemaal. Eerst maar eens verse koffie gaat zeten lijkt me. Ben nog een beetje aan het wakker worden, gisteren erg laat geworden. Maar Gunn... dat meen je niet he? Niet afzeggen hoor. Gewoon gaan... elke hulp en steun die je kunt krijgen aanpakken... echt!!!!!!!!! Hier heeft het aardig geregend vannacht geloof ik. Nu droog, hartstikke bewolkt, maar absoluut niet koud meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Hmpf, loop weer eens achter de feiten aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Sterkte Gunn. En ik hoop dat de psych. blij is met je stoppen. Hier schijnt het nog. Zal hem ff naar jou sturen Vonneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Goedemorgen ochtendploeg! En natuurlijk alle langslapers ook Amper geslapen, maar toch het gevoel dat ik iets aan het opknappen ben. Heerlijk zwoel buiten. Zo nu de koffie van Von even proeven, ik hou van een sterk bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Zijn die gedroogde baby's nu met of zonder 'sambal bij'? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ja Marc maar het is toch te gek voor woorden hé? Ben je dan niet gestoord? Rare kwasten die chinezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 Ach Hannah, zolang ik nog maar van een bakkie kan genieten en het wiel niet van mijn rollator afloopt Sorry, heb het nog steeds niet helemaal van die gedroogde baby' in pillen mee gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 goedemorgen! lekker..koffiegeur ik ben terug van vakantie .. en oe redelijk het ging ervoor, des te hard ben ik weer in het gat gedonderd. Daar in leuke vakantiesfeer en mooi weer op terasjes .. nu eenmaal thuis al weer met 'smoesje' mezelf toestaan te drinken. Dus; gisteren heb ik de huisarts gebeld. Zou nu al weer willen afbellen, hihi. Geen idee wat ik van hem kan verwachten of wil, maar ik ben mezelf zat om de smoesjes en leugentjes. zo. Fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden