fleurtje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Deugnietje is al vertrokken :D Laters stinkballetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Fleurie ik vraag e1,50 per stuk en als ze er meer dan 10 nemen dan zijn ze e1,-- Dus niet zo veel. och het gaat mij er om dat ik dadelijk weer wat vijverplanten kan kopen. Als ze groter zijn dan kun je er meer voor vragen. Wel zo'n e300,- tot E700,- en je hebt koikarpers van zo rond de e100.000,-- Dat zijn dan hele mooie jongens hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 goeiemiddag!!! net terug van het UWV.. de arts wil dat ik de E.M.D.R. therapie ga volgens sla je me dood wat het is dat moet ik nog even uitvogelen. iets met geluidjes die je paniekaanvallen bij je weg kunnen nemen.....erg vaag allemaal ik heb gezegd dat ik niet naar het GGZ kan omdat ik die eigen bijdrage niet kan betalen nou daar ging hij zich wel even over ontfermen dus waarschijnlijk vergoed het UWV dat nu snel wat eten maken en wat rommelen, want vanavond worden er 2 logeetjes gebracht. 2 van die kleine viervoeterige zwabbertjes lekker druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Van mijn ook een goede avond gewenst. Wat is het hier ongelooflijk stil. Iedereen aant eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 ik stond om het hoekje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ha, 't eten staat op. Over vijftien/twintig minuten is 't klaar. Goedenavond, btw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ik zit aan de gebakken mosselen met ui en paprika en stokbrood. OOk lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Originally posted by: akeleiGieeavond allemaal,Ik heb natuurlijk niet bijgelezen, maar zie wel het laatste bericht boven mijn inloggenLenie,ik ken mensen die EMDR gevolgd hebben en zijn daar ( achetaf; het is wel werken) enorm blij mee. Je komt er echt verder mee. Dus als je de kans hebt zou ik dat zeker doen quote> laten we het hopen Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Smaak'lijk, Akelei! 'k maak een soort groente-stoofgerecht. Met ui, wortel en bloemkool in tomaat. Geserveerd met zilvervlijstrijst. Een Kroatisch gerecht. Een recept dat m'n moeder een tikkeltje ge-altered/eigen draai aan heeft gegeven. En die versie maak 'k nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 je mag er wel een paar hoor akelei, heb er toch teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Originally posted by: JootjeIk zit aan de gebakken mosselen met ui en paprika en stokbrood.OOk lekker.quote> Idd, ÓÓK ZÉÉR lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 doe ik hoor Aak....hopelijk kan ik dan weer m'n beroep uitoefenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 hoi akelei yep hoor alles kits. net een kippepootje op. k&B de andere (behalve de botjes natuurlijk, die mocht het vrouwtje afkluiven) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 wow, wat eten jullie allemaal lekker vandaag? hier maar een simpele boterham Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 de kippepootjes willen d'r weer uit. nou een blokje rond dan maar. laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Originally posted by: igornet een kippepootje op. k&B de andere (behalve de botjes natuurlijk, die mocht het vrouwtje afkluiven)quote> O, o, je hebt toch niet toevallig onze kippebil opgegeten hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ja als iemand anders je niet kieteld moet je jezelf maar een beetje kietelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 d'r zat wel een raar smaakje aan hoor. vandaar dat het er weer uit wil natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Ik heb aard. puree met kaas, worteltjes en vissticks op. Met veeeeeel botersaus natuurlijk:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 lenie je kunt bij gunn aanschuiven hoor, die heeft het eten gaar nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 lekker hoor Bol... ik eet eigenlijk altijd brood als ik alleen ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Hallo mensen van de avondploeg, Ik zie juist dat Gestopt een berichtje heeft achtergelaten op haar ZA draadje. Ik ga nu eerst wat teruglezen. Ik kreeg deze namiddag op mijn werk een ideetje om een klein minisprookje te schrijven. Dat ga ik eerst uitschrijven voor ik het vergeet. En straks toon ik het resultaat (misschien, als het de moeite is). Tot later. F. Aangepast: haar draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Kom maar hoor, Lenie... Kom maar gezellig bij mij eten hoor... *Hans Teeuweniaanse lach...* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 1/2 aubergine; 1/2 courgette, nieuwe aardappeltjes doormidden en kippebout; alles ingesmeerd met knoflook/kruidenolie 1 heel uur in de oven (190 gr) en wat zeezout erover na afloop; geen werk, geen vaat; veel jammie Daar moeten we onze laatste competitiewedstrijd toch op kunnen winnen he, alhoewel zij zijn 1e en wij 3e en uitwedstrijd knokken dus. tot vanavond laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 je moet goed eten hoor lenie. Ook als je alleen bent. Net wat ik zei mijn vorige posting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden