Marc Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Goedemorgen allemaal, Hierbij een toepasselijke dagopening: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Goodmorning Smikkie werkse voor zometeen ik hoef vandaag pas om 15.30 te beginnen luxe!! en een korte dienst dus best wel lekker Marc, alles goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Tja...da's waar Smikkie werkse dan maar hè voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Hey Bor goed plan van je...doe ik met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Goedemorgen allemaal! Ik neem ook vandaag de eerste niet Wat een roezeboezig weertje zeg! Nog wel zwoel hier. Is er al koffie? Zal ik het dan zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertMadeliefquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 AR, hoe is het met je? Blijf je nu een poosje hier of moet je al snel weer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 DAGPACT Albert Madelief Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 @Shahire: Dank je, het gaat weer uitstekend nadat ik in april een forse dip heb gehad (niet met drank maar wel met negatieve gevoelens). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Goedemorgen luitjes, Eerst maar een even een bakje koffie, lekker. het lijkt wel herfst hier, wat een wind... maar geen regen gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Leker stil hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 We hoeven ons overigens geen zorgen meer te maken over het einde van het jaar: ze hebben WEER een Mayakalender gevonden, deze is echt de oudste... en daar staat op dat er voorlopig helegaar niks verandert in de wereld Kijk, das nou nog eens mooi nieuws toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Aan de poets dan maar .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Goedemorge luitjes, tja, goeie vraag. Wanneer wordt het lente? Vandaag in elk geval niet als ik zo naar buiten kijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Sorrie foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Goedemorgen laterkomers. Bol, ik meen dat Lytse op vrijdag niet op het dagpact wil?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 goeie droge morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Originally posted by: YvonneWe hoeven ons overigens geen zorgen meer te maken over het einde van het jaar: ze hebben WEER een Mayakalender gevonden, deze is echt de oudste... en daar staat op dat er voorlopig helegaar niks verandert in de wereld quote> Ja Vonnie en de eerste 7000 jaar blijft de wereld zoals ie nu is.God zij dank zeg. Ja zo oud worden we toch niet.Zal Gunn fijn vinden, als ie er tenminste ook in wil geloven. Zodra hij zijn kop om de hoek steekt hier zal ik het hem gelijk schrijven.O ik heb het al veranderd Made. Dank dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 goede morgen frummels. gisteren in 'mijn' drankwinkel geweest en een fles wijn gekocht. ik kon hem blindelings vinden. al die tijd was er niets verandert. hier ziet het weer er ook niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 ja borrie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Moggel lieve Borrie. Ga je naar een feest dan Igie? Dat moet haast wel want jij bent zo sterk, je drinkt hem niet zelf op hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 hij is zeker niet meer dicht Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 OHhh sorry, ik ga naar een verjaardag vandaag. en die persoon houdt wel van een wijntje. en hij kan er mee omgaan. en natuurlijk heb ik even rondgekeken bij de schappen en weet je......... het deed me nauwelijks wat. ( ja ik moest een beetje lachen want ik heb die 'vriendjes' niet nodig om te vergeten. ze helpen toch niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden