igor Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Originally posted by: Hannah1Mijn kinderen willen ook liever niet.En oma zegt waarom al die kinderen , het is geen oma dag.quote> grootMOEDER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 moggeuh en thnx Marc :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 treesje voor je eerste droge week. nu doorgaan he het eerste heb je overwonnen. ( de angst om te stoppen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 thnx Jen, nu zie ik haar onderschrift ook, idd mooi joh. Tjah ik ook echte kaaskop hoor :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Treesje proficiat! Het mooie weer is je van harte gegund, geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Treesje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Jemig wat isa er al veel geschreven zeg. En het is zaterdag dus iedereen moet eigenlijk uitslapen. goeie morgen iedereen. Hier schijnt de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Trees top joh oja en dag oma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Ik ben ondertussen mijn cd's in dozen aan het doen. Nu is het de kunst om in te blijven pakken en niet te denken van, Oh ja, die heb ik ook nog en even luisteren hoe mooi. Anders zit ik vanavond nog met lege dozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Toen ik klein was, was het zaterdagavond oma dag :-( Moest ik als manneke in pakje met stropje of vlinderdasje (dat elke x telkens wegvloog en dat snapte mijn Moes nooit en altijd weer kwaad :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Wij zijn (na 2 jaar) na de verhuizing eindelijk de LP's en CD's aan het uitpakken, schiet ook nie op ;-) Ach en de boeken ook en er mot een boel weg, das wel minder:-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Diesel, ik heb al veel weggedaan. Wat ik nu nog heb (véél) wil ik echt houden. En mijn LP's never nooit, dat ik die weg doe. Boekenkast heb ik ook al uitgedund, dus wat over is moet mee. Dozen en dozen vol. Ik ben een wonderlijke mens wat dat betreft, mijn muziek en boeken zijn mij heilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Trees geweldig joh één week droog. Heel kanp. Dat zijn vaak erge moeilijk dagen omdat je nog zo dicht bij je verslaving staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Inderdaad Jopie, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zo zou zijn. Geniet van je weekend met de familie. En stuur wat zon deze kant op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 jopie ik wens je een topweekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Ja Tina ik snap ut hoor, had ik ook altijd. maar om nou dingen in kast of erger in dozen te laten, tjah dan maar andere er blij mee maken of proberen te verkopen. Zelfde voor de muziekdragers en video's. Nou maar 100 LP's denk ik. Maar wil toch nie meer verhuizen en me leven lang meegesleept en net als met de LP's wil ik er 1/3 van overhouden. Zeker met youtube kan je toch veel wel weer vinden. Maar doet me ook wel pijn maar als ut weg is.... meer ruimte en ach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Goedemorgen Frummels! Teruglezen met een bakje koffie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Treesje Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Goeie morgen Borrie. Hé Ap. Jij ook een buitengewoon goeie morgen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 goeiemorgen mensen hier schijnt ie al weer volop:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Of kinderloze moeders? Hmm. Ja het kan wel. Maar goed moederdag vond ik altijd al onzin. Ik heb net mijn jankboekje uitgelezen. Met dramatische ontknoping. Victoria verklaard, in een brief, op haar sterfbed alsnog haar liefde aan Johannus. Johannus leest deze brief de dag nadat ze is overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 hé Spikie ik kan me voorstellen dat, als je verliefd bent er weinig van slapen terecht komt. je bent met hele andere dingen bezig dan. Laat naar bed gaan, op de veranda zitten, beesies kijken enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Maar ik was niet van plan er iets on- mogelijks van te maken. (De liefde was onmogelijk wegens een klasseverschil) Het was een mooi inkijkje in de late 19e eeuw. Een mooie dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Goedemorgen allen! Net pas wakker, gister wezen eten bij vriendinnetje en blijven hangen tot 2.30u terwijl ik vroeg naar bed zou gaan, geeft niets ,was gezellig, en ik heb vandaag toch vrij. Ga eens een bakkie zetten en even bijlezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 mooi beschreven akelei, het klopt he, we hebben vaak een keuze... spike beetje rekken en strekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden