Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Aicha, maar weet je dan zeker dat hij een terugval heeft als hij nu de telefoon niet opneemt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Had ik gelezen, heb lekker van jouw koffie zitten drinken en heb het ook aan Diesel verteld ... wel opletten he Aicha;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Goedemorgen Frummels! Jen, das een vervelend gevoel, ik ken het (helaas) maar al te goed, nu zag ik zondag een film, ''the perfect stranger'' (gebasseerd op de bestseller 'dinner with a perfect stranger' van David Gregory) deze film gaat over het gevoel van o.a eenzaamheid, en waarom wij mensen dat van tijd tot tijd zo voelen, ik vond hem wel mooi, het is wel een christelijke film, hij sluit heel mooi aan op het AA programma, misschien kan iemand er iets mee? hier regen.... bah.... en net nu ik had gehoopt vanm verder te komen met de schutting, zou de maand juli dit jaar nu mooi worden, oke onweer nu............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hannah, wonderbaarlijk vond hij het niet zo leuk (kind van zijn vader hè ) dus hij mag wat anders uitzoeken, geld krijgt hij niet ervoor maar wie weet bedenkt hij zich nog wel, betwijfel het maar goed heb nu 2 workshops hier liggen in ieder geval ga ik er èèn doen met dochterlief lijkt mij wel space zoiets en die ander is ook een jaar geldig slijt ik wel of ik probeer Snoep een keer zo gek te krijgen om mee te gaan 3 juni ga ik ook al een schilderworkshop doen in Apeldoorn met mijn zus en dat terwijl ik helemaal niet kan schilderen als het maar een leuke dag wordt en daarna lekker tapas eten, ook via vakantieveiling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 DAGPACT - Albert - Lytse - Treesje - Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hij was gisteren al aan de sterke drank Sha en zou vanochtend vroeg opnemen omdat ik evt. naar hem toe zou komen. Maar geen respons. Dus wel zeker een behoorlijke terugval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Dat is jammer Aicha, heb je overigens net gelezen en op de bonnevoi langs gaan is geen optie? of woont hij daarvoor te ver bij je vandaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Kan me indenken dat je daarvan baalt Aicha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Goedemorgen allemaal:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hannah, ze staan er steeds in hoor zoek die workshop schilderen in Apeldoorn maar eens op het is bij Jack's Art die ik ga doen en die tapas staat onder mexicaans eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Max hoe gaat het met jou? ik moest gisteren toevallig aan je denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hannah, ik denk dat ze er ook te groot voor worden ik denk dat mijn zoon liever het politiebureau onder de graffiti spuit hoewel ik denk dat hij dat ook nooit meer zal doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Akelei, fijn je weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Goed gelukkig Sha. Drink nog steeds niet en voel me prima. Ook op het werk gaat het goed, mag niet klagen dus:) (ff weg maar ben zo terug) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: AichaGoedemorgen frummels. Ga maar even koffie zetten en broodjes klaarmaken.Als we op Vonneke moeten wachten..........quote> Pff jij deed ook of er geen koffie was, die was al gezet, wel lezen he ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: YvonneJe voelt je opgesloten Jen?quote> Nee, ik voel me alsof ik met niemand contact heb.Da's overdreven, ik weet het wel, maar ik heb daar af en toe last van. En dan, ja, is drank dichtbij. Gelukkig koffie nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 goeie morgen lieve mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: igor Originally posted by: Jen Gisteren dronk ik meer dan ik me voornam, maar denk niet dat het daaraan ligt. quote> ik ben bang dat daar toch een beetje de oorzaak ligt. dat vriendje houdt je wel in zijn macht quote> Ja; zoals ik gisteren al meldde: ik moet weer oppassen. De baclofen heeft me behoed voor erger, maar het was inderdaad niet wat het moest zijn. Zes pintjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: GabyGoedemorgen Frummels!Jen, das een vervelend gevoel, ik ken het (helaas) maar al te goed, nu zag ik zondag een film, ''the perfect stranger'' (gebasseerd op de bestseller 'dinner with a perfect stranger' van David Gregory) deze film gaat over het gevoel van o.a eenzaamheid, en waarom wij mensen dat van tijd tot tijd zo voelen, ik vond hem wel mooi, het is wel een christelijke film, hij sluit heel mooi aan op het AA programma, misschien kan iemand er iets mee?hier regen.... bah.... en net nu ik had gehoopt vanm verder te komen met de schutting, zou de maand juli dit jaar nu mooi worden,oke onweer nu............quote> Dank voor de tip, ga ik opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Das een naar gevoel Jen, kan ik me wel indenken. Maar inderdaad beter een bak koffie te nemen dan aan de nipperij te gaan. En ik weet niet of je dat gevoel hier op het forum betrekt of IRL? Beide zijn niet prettig.... maar aan allebei kun je hopelijk wat soen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik vraag mij af wat de toegevoegde waarde van Baclofen is als je blijft drinken. Het heeft toch een dempende werking als ik het goed begrijp. Dus dan is het dubbelop. Niet echt goed lijkt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 En ook voor Bollewol een goede morgen Luitjes... ik ga er vandoor... ben met van alles bezig en raak hier de draad volledig kwijt ben ik bang Maak er een mooie dag van... en denk er aan he: na regen komt zonneschijn... ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Het ging over allebei Yvonne, zowel IRL als hier. Maar al die antwoorden die ik hier kreeg, brachten me weer wat meer "tot leven" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Originally posted by: albertinaIk vraag mij af wat de toegevoegdewaarde van Baclofen is als je blijftdrinken.Het heeft toch een dempende werking als ik het goed begrijp.Dus dan is het dubbelop.Niet echt goed lijkt mij.quote> Baclofen is net als campral een medicijn dat de "trek" remt. In principe mag je daarop drinken.Dempende werking? Ja, sedatief. Voor mij goed want nu heb ik geen benzo meer nodig om de trein te nemen. Maw: het neemt mijn paniek weg, het is niet zo dat ik als een zombie rondloop.Maar goed, bb geeft je beslist gelijk. Ik volg voorlopig mijn eigen weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Jen, natuurlijk moet je je eigen weg volgen. Ik hoop voor jou dat het de goede weg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden