Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 toch maar mijn eigen schrijfstijl weder opfrissen dan? Aiai. Nee echt, ik ben erg beïnvloedbaar :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 When Harry met Sally is wel leuk, vind ik. Beetje een cliché misschien, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 En alle Woody Allens natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Gunn is op Emma Thompson! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: gwenGunn is op Emma Thompson!quote> Uhrm... Keira Knightley deed ook mee in die film... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Of toch meer op Keira Knightley? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Gunn! Ik zweer je ,ik had het al getypt! Een beetje sloom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Moet ik kiezen tussen Hugh of Colin..... Wel errugg Engels, allebei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 nou Gwen zit 3 min. tussen geloof je het zelf? en je zou op bed liggen:D en je bent vast moe:D slap lekker meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Colin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ik hou wel van British. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 3 J's and 2 G's rara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Hou het simpel Gunn, Carice van Houten. Als Herman haar kan krijgen moet iedereen het lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Nee, eg nie... moest alleen spelling tjekken van die Truus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 En Jane, ik ben helemaal nog niet moehoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Zeg het nou maar Jane, we geven het op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 wij ingelogden:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ik ook niet. Nog effe ubuntu aan 't installeren. Echt een bezigheid voor middernacht dacht ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: JaapHou het simpel Gunn, Carice van Houten. Als Herman haar kan krijgenmoet iedereen het lukken.quote> Carice van Houten is idd heel aantrek'lijk. Ze maakt nu internationaal faam met Game of Thrones. Toch, als we 't simpel willen houden, is zelfs Carice al te hoog gegrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 oh ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 ubuntu klinkt als een Afrikaanse taal nou ik ben wel moehoehoe dus ga lekker van mijn schone lakentjes genieten slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Jaap, welke Herman heeft iets met "onze"Carice? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 En nu een jarige R(ae) erbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Maar eerst nog even via de Fakir.... lala salama! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 De gekke Belgische schrijver Herman Brusselmans. Een oude man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden