Spring naar bijdragen

Donderdag 17 mei


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moggeuh Made, tjah op de 1 of andere manier hebben dit koffiemasjien en ik een relatie van dwarsliggers naar elkaar, lukt me nie, dus heb me busje capp. poeder altijd bij me en zet ik graag voor je hoor, terwijl je wacht op verse bak van jezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Diesel, ik lust dat echt niet.

Bij mij is koffiezetten een ritueel.

Ik maal eerst mijn espressobonen terwijl het apparaat opwarmt.

Dan zet ik een iniminikopje echte verse espresso voor mezelf.

Mijn partner drinkt nog van dat andere bocht.

Hier staan de apparaten dus gebroederlijk naast elkaar :D

Tiepvoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen op deze vroege morgen, Mijn oudste dochter (11) gaat zo op kamp met de scouting, meedoen aan de kaagcup!! spannend, lekker tot zondag onder de pannen.

Mijn 2 kleintjes zijn nu bij opa en oma aan het logeren, die komen vanavond weer thuis, maar lekker een dagje rust!

Gisteren bij de pup wezen kijken, ohhhhh wat ben ik blij met haar!!!! nog 2 weken en dag mogen we haar ophalen, dus tijd om alles gereed te maken voor de komst van de kleine Izzy!!

Heerlijk geslapen en nu mijn meisje helpen met d'r spullen in pakken, en allemaal duimen voor mooi weer!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen luitjes,

Heb eerst maar even een grote pot gewone koffie gezet.

D.E., smaak mocca, in het alom bekende D.E. eigen ontwerp koffiezetapparaat... voor mij toch nog altijd de lekkerste..

Dus lui... koffie is klaar, thee staat te trekken.

Het lijkt er op dat het een schitterende dag gaat worden vandaag.

Ik heb er zin in :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ben verontwaardigd. Beetje laat misschien maar had een pb va Tactus.

Naar aanleiding van de berichten van Spike, over dat ze weg wilde blijven van het forum, had Tactus enkele berichten aangepast. Prima. Hebben ze vast goede redenen voor.

Wie schets mijn verbazing dat ze hele stukken hebben weggehaald. Maar ook de hele postings verwijderd van het forum zonder dat je nu kunt zien dat iemand, ik, iets geschreven heb!

Stond er eerder nog bij dat Tactus iets had aangepast, nu is mijn hele posting weg en mijn icoontje ook. Alsof ik niets geschreven heb.

En ik had niets kwetsends geschreven of beledigend maar mijn bericht refereerde aan de discussie. BELACHELIJK. Ik ben verontwaardigd.

Dat heet CENSUUR. En van CENSUUR zijn in het verleden zeeer nare dingen voortgekomen.

Ik heb er even geen woorden voor. Iets weghalen, prima. Maar heb dan ballen en laat zien dat jij als instelling het weghaalt.

Een mogelijke uitleg zal zijn dat men geen onrust wil zaaien maar ik vind dat dit echt niet kan.

Nou mn punt is wel duidelijk, ben er gewoon niet goed van.

En even ter verduidelijking:

Naar aanleiding van Spike haar bericht over nare gevoelens enzovoort had ik geschreven dat er soms weinig anders overblijft dan te onderzoeken hoe het voor jezelf, voor mij werkt. Waarom word ik boos, waarom verontwaardigd, waardoor voel ik me gekwetst enzovoort. Daar valt iets te halen, daar kan ik van leren. Een ander kan ik niet veranderen..

En wat ik ook waardeloos vind is dat ik nu mijn bericht niet kan nalezen want ze hebben het helemaal weggehaald. Van de ZOTTE!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja Bambam... kan me jouw verontwaardiging goed voorstellen.

En ik kan niet anders dan het met jou eens zijn.

Ik kan nou wel een heel stuk gaan schrijven over willekeur, met twee maten meten, het onredelijke van het totale verwijderen van postings, maar het blijft gewoon: ik ben het met je eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vonnie, ik ga dadelijk mijn vissen verschonen, binnenvijver ook.

Verder krijg ik straks bezoek, en er komt iemand voor de vissen, dus mijn dag zit weer vol. Lekker buiten zijn nu het nog niet warm is, vind ik heerlijk.

Als het zo boven de 22 gr. wordt heb ik het al gauw te warm.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

@Bam, ah dat verklaart een hoop, snapte al helemaal niets van de draad, en idd geen melding dat Tactive iets aangepast had, nu ja Tactive voor mij was het heel verwarrend lezen, dacht al dat het aan mijn pc lag :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ik had eerst een pb teruggestuurd, heel netjes hoor, met van alles erin.

Tot ik ging scrollen en mn bericht niet terug kon vinden!

Heb ik nog een pb gestuurd. Het eerste woord daarin is iets wat ik hier niet mag schrijven maar het begin met God...

en daarna dat ik zer verontwaardigd ben en censuur echt niet meer van deze tijd vind.

Maar ja, wat je zegt, leergeld, van hullie win je het nooit.

Belachelijk want ze maken regels en regels kunnen ook weer aangepast worden.

Ze doen net alsof we hier een stel mongolen zijn die niet tegen onrust kunnen.

We zijn alcoholisten, snel onzeker, snel geraakt, gevoelig allemaal waar.

Toch denk ik dat we tegen een stootje kunnen, we maken ruzie en maken het weer goed.

Zoals we eerder ook alweer konden lezen.

Ik ben benieuwd hoe een moederator het zou vinden als hij of zijn in de notulen leest dat er hele stukken van hem of haar verwijdert zijn over iets waar een ander het niet graag meer over wil hebben.

Maar dat zal anders zijn zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

ik dacht al dat ik de enige was

die verontwaardigd is.

Van mij zijn er ook een paar berichtjes

weg en ook aangepast.

Ik kan mij niet herinneren dat ik

iets negatiefs of ook maar iets

geschreven heb wat niet zou kunnen.

Ik vind het erg oneerlijk en ben er

boos om.

Niet dat dat helpt

maar hele berichten en icoon weghalen

vind ik not done.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...