Spring naar bijdragen

Donderdag 17 mei

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wel goeiedag allemaal!

Heb ik even een goede dag :-)

Gisteren een verjaardagsfeestje gevierd met als afsluiter naar een discotheek gegaan :-)

ben lekker van de drank gebleven...

Was langs de ene kant wel jaloers op mijn vriendinnen die hen zo goed leken te amuseren en hun eigen grenzen kennen met het drinken.

Was ik het geweest, hadden ze me waarschijnlijk naar huis kunnen dragen.

Nu zit in eens zonder kater op het werk en het doet me goed..

Het lijkt ineens zo rustig in mijn hoofd.. zalig gevoel wel..

Fijne dag voor jullie allemaal!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@shoegal, Wat cool dat je bent gaan stappen zonder te drinken! Dat zal ik je voorlopig niet nadoen. Ik ben juist gaan drinken omdat het een 'goed' middel was tegen de angst in drukke ruimtes als cafés en discotheken, festivals enz. Angsten waren voorbij, het drinken niet en dus, de angsten komen terug;-( Maar komt wel weer goed;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rapilos,

Zie je bericht net... Gaat goed maar het is nog niet gelukt om niet te drinken helaas. Wel goed gegeten vanochtend/vanmiddag en het qua drinken 'rustig' gehouden. Net een tukkie gedaan;-) Morgen komt mijn ma (topwijf;-)) en ga klussen in mijn tuin, oxa neemt ze mee... Ben echt te bang om de paniek in te schieten en ja als je daar al bang voor bent komt ie ook. Morgen dus een dikke steun van moeders en oxa en dan komt het wel weer goed... Is ook zo raar, het ging zo lekker en dan trap je er toch weer in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de kachel maar weer eens aangedaan.

Belachelijk, dat het maar zo lang koud blijft.

Vanochtend kwam LATex even op bezoek.

Even een klok ophangen.

Hij rook nog naar de drank.

Bah, waarschijnlijk nog van gisterenavond.

Hij had een gezellig avondje met vrienden gehad en het was laat geworden.

Ja, daar kan ik eenmaal niet tegen zei hij, toen ik zei dat hij er uit zag als een uitgewrongen dweil.

Sorrie, voor het geroddel, maar het meeste baal ik altijd van die rot smoesjes.

(Van de week zei hij nog, ik drink hele dagen niet, en alleen bij gelegenheid af en toe een wijntje)

Ik geef dan nooit antwoord, want ik geloof er geen barst van.

Nou ja, leven en laten leven zeggen ze altijd he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rickert,

Wel goed, dat je er zo bewust mee bezig bent.

Maar kijk uit, dat je de vermeende paniekaanval, niet gaat gebruiken, om dan maar te drinken.

Daar lijkt het nu toch wel erg veel op he.

Ga je morgen een dag niet drinken dan.

Kan niets misgaan met mams en pilletjes in de buurt toch!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud gewoon overal van die stikkers neer hangen 'pas op hier waak ik en ik kan hard bijten'je hebt ook van die soort camera's die als mensen langs lopen of te dicht bij je huis, dat er dan hondengeblaf af gaat als een alarm. Dat schrikt veel mensen af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Gunn
'k heb gister onopzet'lijk iemand tegen me in 't harnas gejaagd door een overijlde opmerking te maken. Niet alleen heb 'k iemand gekwetst, maar 'k voel me achteraf dan ook zo'n onbesuisde idioot! En dat vreet dan dubbel aan me. Rae, sorry gozer!quote>

Ha die Gunn,

Trek het je niet aan, dat is al lang vergeten. En zelf vond ik mijn reactie ook niet helemaal fijn.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Rap, Ik snap wat je bedoeld maar het komt goed hoor. Vorige week 5 dagen niet gedronken;-) Ben dit weekend gewoon heel dom geweest.

@Shoegal, met een paar oxa's komt het wel weer goed hoor;-) Ben alleen bang om te ontkateren en daar heb ik ze bij nodig.

Wie heeft ned3 aanstaan! Echt leuk om naar deze vent te kijken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...