Rae Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Jaap, speciaaltje voor jou, je ondertitel doet me er voordurend aan denken. Odi et Amo - Johann Johannsson Odi et amo. Quare id faciam fortasse requiris? Nescio, sed fieri sentio, et excrucior..." Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 MarcQ, Welkom terug op het forum en houd je haaks!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shoegal Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Wel goeiedag allemaal! Heb ik even een goede dag :-) Gisteren een verjaardagsfeestje gevierd met als afsluiter naar een discotheek gegaan :-) ben lekker van de drank gebleven... Was langs de ene kant wel jaloers op mijn vriendinnen die hen zo goed leken te amuseren en hun eigen grenzen kennen met het drinken. Was ik het geweest, hadden ze me waarschijnlijk naar huis kunnen dragen. Nu zit in eens zonder kater op het werk en het doet me goed.. Het lijkt ineens zo rustig in mijn hoofd.. zalig gevoel wel.. Fijne dag voor jullie allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Hallo Madelief en Rickert, Weinig mensen on-line nu. Hoe is het vandaag gegaan Rickert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Shoegal, Super, van je dat je gisteren niet gedronken hebt joh, Zien we je vanavond nog even? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 @shoegal, Wat cool dat je bent gaan stappen zonder te drinken! Dat zal ik je voorlopig niet nadoen. Ik ben juist gaan drinken omdat het een 'goed' middel was tegen de angst in drukke ruimtes als cafés en discotheken, festivals enz. Angsten waren voorbij, het drinken niet en dus, de angsten komen terug;-( Maar komt wel weer goed;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Hoi Rapilos, Zie je bericht net... Gaat goed maar het is nog niet gelukt om niet te drinken helaas. Wel goed gegeten vanochtend/vanmiddag en het qua drinken 'rustig' gehouden. Net een tukkie gedaan;-) Morgen komt mijn ma (topwijf;-)) en ga klussen in mijn tuin, oxa neemt ze mee... Ben echt te bang om de paniek in te schieten en ja als je daar al bang voor bent komt ie ook. Morgen dus een dikke steun van moeders en oxa en dan komt het wel weer goed... Is ook zo raar, het ging zo lekker en dan trap je er toch weer in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Heb de kachel maar weer eens aangedaan. Belachelijk, dat het maar zo lang koud blijft. Vanochtend kwam LATex even op bezoek. Even een klok ophangen. Hij rook nog naar de drank. Bah, waarschijnlijk nog van gisterenavond. Hij had een gezellig avondje met vrienden gehad en het was laat geworden. Ja, daar kan ik eenmaal niet tegen zei hij, toen ik zei dat hij er uit zag als een uitgewrongen dweil. Sorrie, voor het geroddel, maar het meeste baal ik altijd van die rot smoesjes. (Van de week zei hij nog, ik drink hele dagen niet, en alleen bij gelegenheid af en toe een wijntje) Ik geef dan nooit antwoord, want ik geloof er geen barst van. Nou ja, leven en laten leven zeggen ze altijd he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Rickert, Wel goed, dat je er zo bewust mee bezig bent. Maar kijk uit, dat je de vermeende paniekaanval, niet gaat gebruiken, om dan maar te drinken. Daar lijkt het nu toch wel erg veel op he. Ga je morgen een dag niet drinken dan. Kan niets misgaan met mams en pilletjes in de buurt toch!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Jippie, ik heb al mijn visjes verkocht. Leuk mensen dat geeft een gorte kick. Shoe wat ontzettend goed van je zeg en olekker dat je al gelijk resultaat ziet. Dat stimuleert je om door te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shoegal Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 @rapilos ja hoor zit er nog wel even op.. xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shoegal Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 @ rickert Sipralexa was een heel goed middel tegen mijn angsten! x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Spud gewoon overal van die stikkers neer hangen 'pas op hier waak ik en ik kan hard bijten'je hebt ook van die soort camera's die als mensen langs lopen of te dicht bij je huis, dat er dan hondengeblaf af gaat als een alarm. Dat schrikt veel mensen af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Originally posted by: Gunn'k heb gister onopzet'lijk iemand tegen me in 't harnas gejaagd door een overijlde opmerking te maken. Niet alleen heb 'k iemand gekwetst, maar 'k voel me achteraf dan ook zo'n onbesuisde idioot! En dat vreet dan dubbel aan me. Rae, sorry gozer!quote> Ha die Gunn,Trek het je niet aan, dat is al lang vergeten. En zelf vond ik mijn reactie ook niet helemaal fijn. Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Al je visjes verkocht Bol.. Zit je nu met een lege vijver dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Nee hoor Rap. ik heb nog 9 volwassen dieren. Dit jaar zullen ze wel weer reeskezen, dus heb ik het volgend jaar weer een zooi van die kleintjes. Best erg leuk om te doen, maar wel flink wat werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 @Bol! DaÅ› echt feest bij jou in die vijver.... Heeft C. nog een vijverbak bij je opgehaald? Ik heb haar niet meer gezien hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Lijkt me leuk werk Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Rapilos, je klok hangt? Ik herinner me je vondst van de week... en de renovatie, Leuk, zo'n ding met een verhaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Rapi is rapido verdwenen ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Oh sorrie Gwen, Was even rijdende rechter aan het kijken. Ja, klok hangt. Ben er wel super blij mee hoor. Zit ik op mijn bankie, lekker te kijken naar het gezellige tik-tak en ouderwetse bim -bam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 @Rap, Ik snap wat je bedoeld maar het komt goed hoor. Vorige week 5 dagen niet gedronken;-) Ben dit weekend gewoon heel dom geweest. @Shoegal, met een paar oxa's komt het wel weer goed hoor;-) Ben alleen bang om te ontkateren en daar heb ik ze bij nodig. Wie heeft ned3 aanstaan! Echt leuk om naar deze vent te kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Nee Gwen ik heb de vijverbak nog en heb hem nu maar zelf in gegraven. Heb nu dus drie vijvers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Ik vrees dat de uitleg van de oerknal nog een keer moet zien.... Prof Robert op 3 Way to go, Bol. Je kunt er een aqualand van maken, en entree vragen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Woehahahahahaha. Dan mag jij gratis komen hoor Gwendolieneke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden