Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 mei 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik woon midden in de stad en de appie heijn hier heeft pallets euroshopper staan, niet aan te slepen. Het klinkt gek maar het heeft me mede geholpen om (naja voor de 5de keer) aan de slag te gaan met mijn gebruik..... Je ziet bij veel mensen ook wel schaamte als ze met een mand vol halve liters a 40 cent aan de kassa staan. En ik had die schaamte ook... En de nachtwinkels in de stad? De helft van het assortiment bestaat uit bier, wijn, breezers, port etc....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 158
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

en Cootje apenootje

(ook ehtzelfde trouwens:D)

ook weer op honk

gelukkig maar

we horen bij t interieur hier onderhand

en voel me al zo antiek af en toe.

en het strand werd ook al niks

voelde me zo sielug

dat ik maar weer alle supers ben afgefietst

voor alle superaanbiedingen

en ja ik kan het niet helpen

maar de choc. was zoooo niet duur

en dochter komt morgen weer

dus deze hamster heeft de kasten weer vol

net als mn bloemenvazen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een damesgeleuter;-) Zitter er ook nog mannen klaar voor de finale van vanavond haha. Ga helaas niet met vrienden kijken, heb het verstek laten gaan aangezien ik denk dat ik dan wel heul graag een pilsje meedoe en ben pas op dag 2 natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelei, Rickert,

Daar ben ik het mee eens.

Als je het voornemen hebt het zonder drank uit te zitten is dat al heel goed.

Als je het ook werkelijk zonder drank uitzit is het geweldig.

Voor die er van houden: geniet er van en hou het nuchter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die herinneringen over eten op zondag:

Mijn moeder maakte op zaterdag vermicellisoep voor de zondag en ik hou helemaal niet van vermicelli, maar ja pa wel! Die soep ging mee t/m dinsdag en elke keer dat ie opgewarmd werd was de vermicelli dikker geworden.:Disgust;

Ik maak dus helemaal nooit meer vermicellisoep!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rickert,

Toine is een voetbalenthousiast. Ik helemaal niet en gelukkig mijn man ook niet, dus we kijken gewoon niet.

Ik wens je wel veel plezier en wat goed dat je niet tussen je maten gaat zitten als het bier rijkelijk vloeit.

Moge de beste partij winnen!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha soep dat ken ik ook nog van vroeger... Vooral bij mijn opa en oma op zaterdag en zondag eerst soep, dan een prak en dan vla allemaal uit hetzelfde bord, geen discussie mogelijk! Je zorgde er wel voor dat je je bord leegat! Anders zat je gele vla met boerenkool te eten haha.

En nee ik ben echt voor Bayern;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse
Rickert,

Toine is een voetbalenthousiast. Ik helemaal niet en gelukkig mijn man ook niet, dus we kijken gewoon niet.
Ik wens je wel veel plezier en wat goed dat je niet tussen je maten gaat zitten als het bier rijkelijk vloeit.
Moge de beste partij winnen!

Lytse.quote>


De beste partij is de partij met het meeste geld Lytse.
Die kopen de beste spelers.
Het was een spelletje, het is nu een ver overschat miljoenen of zelfs miljarden spelletje...
Het is verder ook van geen enkele belang wie het best een balletje wegtrapt, de wereld hapert daar niet van, gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beeeuh!

Gisteren weer gedronken...

Mn zus had het moeilijk en had 2 flessen cava gaan halen om haar op te vrolijken (misschien ergens bewust :( ) en erna nog op stap geweest en jenever zitten drinken in de auto en op café nog weer eens cava met als geval = ik K.O. en op het werk met een kater.

Achja... vallen en opstaan zeker?

We gaan er weer voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shoegal,

Goed dat je het vertelt. Inderdaad werkt de geest van een alci zo dat je jezelf in de positie brengt dat je kúnt drinken. Niet handig! Dan volgt het bekende principe: één is teveel en .... nog niet genoeg.

Eigenlijk hoop ik dat je behoorlijk last hebt gehad van je kater! Ik had nooit katers en dat was dus ook geen rem om teveel te drinken. Als jij je nu goed beroerd hebt gevoeld, probeer dat dan heel goed te onthouden voor de volgende keer dat je wilt drinken.

Ben je vandaag weer opnieuw begonnen om AdB (alcohol de baas) te zijn?

Succes,

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel,

Ik geloof onmiddellijk dat je gelijk hebt. Wie de beste spelers kan kopen wint. Wat een idiote wereld eigenlijk. Als je de salarissen leest van die spelers....

Ik las vandaag of zo dat voetbalclubs mee moeten gaan betalen aan de beveiliging van de wedstrijden. Goed plan m.i. want het is toch te gek dat al die uren bewaken van een stel idioten gaat ten koste van de normale politietaken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mja misschien ben ik er nog veel te veel mee bezig.

en hoe langer dat ik nuchter ben, hoe minder zin ik er ook in heb om te stoppen.

En ja, die kater hoort er gewoon bij. Niks nieuw en hoe irritant het kan zijn, het hindert me spijtig genoeg niet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...