Lytse Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Jopie, Ik zag je posting over jou en je kinderen. Wat fijn dat het zo gaat. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Gunn, Ik las je posting van vanmiddag. Ja, depressies wat zijn ze hardnekkig hè. Ik weet er alles van. Toch ben je op de goede weg. Hou vol jongen. Ik denk aan je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Jopie, Fantastisch je posting. De vier kinderen gezien de laatste tijd. Inderdaad oogsen nu. Ga goed. Ik gun het je van harte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Dank je, lieve Lytse. Dank jullie allemaal. Gruw'lijk aan de buikloop nu. Nog een kopje kamille thee en dan naar bed. Welterusten mensen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Gunn, Die troep moet er uit. Neem het maar zoals het komt. Ik vind het zo goed van je dat je nog steeds AdB bent. Mijn complimenten! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Lytse, hopelijk heb je morgen een betere dag Ik ga ook slapen. Truste en tot morgen. tiepvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Slaap lekker allemaal! ik was vanavond bij de AA, heb een penning gekregen voor mijn 4 maanden, toch eigenlijk stiekem wel blij mee slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Niet zo'n goede dag gehad vandaag. Had gedacht dat ik wel wat meer energie zou krijgen, één van de voor mij belangrijkste redenen om te stoppen. Maar vandaag juist weer lusteloos, ondanks het mooie weer. Na een week leek dit al beter te worden, maar nu helemaal niet meer. Baal ik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Geweldig Gaby van mij een :present:erbij hoor Dylan kop op kan terugslag zijn, word iedere dag ietsje beter Ik heb bij mijn eerste stoppoging de eerste 4 maanden niet of nauwelijks geslapen en dat lusteloze heb ik ook gehad, dacht dat het nooit over zou gaan. Uiteindelijk toch, maar terugslagen heb ik ook hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Hé Aak, je komt er ook wel hoor;) rustig aan dan breekt het lijntje niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 tnx Gaby. Slaapproblemen heb ik idd. ook nog wel, maar had ik verwacht en kan ik mee leven dat dat wat langer duurt. Wel raar dat, na een paar uur slapen, ik nog steeds een hoofd heb alsof ik de avond daarvoor zwaar gedronken heb. Geen kater of hoofdpijn, maar dat had ik voordien ook niet. Gewoon zwaar in het hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 En nu ga `k naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Gabs een penning om supertrots op te zijn!!! Wat heb je die verdiend meid. Dylan je lichaam is aan het ontgiften en resetten, gun het de tijd die het nodig heeft, zelfs al valt het tegen soms. Wat we in vele jaren schade hebben aangedaan kan zich niet een twee drie helen. Bij iedereen is het proces verschillend, maar weet dat moeheid, slapeloosheid, depressieve gevoelens, verdriet en alle emoties loskomen, eigenlijk alles wat je wegdronk. het was er, is er en gaat pas naar de achtergrond als je het accepteert en er eventueel mee aan het werk gaat als dat nodig blijkt. Maar wat bijna iedereen wel hetzelfde ervaart is, dat alhoewel het leven niet gemakkelijker wordt het wel beter wordt. Volhouden dus; het is de moeite waard:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Bon nuit AR:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Merci Jeanne Quartre Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 graag gedaan hoor Aak je bent het waard toch? en nu ga ik echt hoor anders heet ik straks ook nog Heintje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 wat is dat met Heintje toch steeds? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Jawel Aak de Ie zit nog wat na te sudderen van een prachtige film, waargebeurd en zo ontroerend simpel, jammer dat films niet via uitzending gemist kunnen worden gezien. Was op Canvas net. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Ja Aak, en Canvas is favoriet want geen reclames tussendoor. En sporten ook graag maar wel om 9.30 pas. truste allen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Jen Heintje slaat op de vele come backs van Heintje Davids vroeger die nam heel vaak afscheid keer op keer op keer en als ik nu:D Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Nog 1x dan voor mij Heintje:D:D:D please.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden