Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 oeh, mag ik dit wel zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Heerlijk zalm met worteltjes gegeten! Vanmiddag voorgelezen, maar het jongetje was een beetje jaloers. Zijn zusje was thuis en wilde ook voorgelezen worden, dus hij moest me delen! Op vrijdag is zijn zusje altijd naar ballet, dus heeft hij mij voor zich alleen. Eerst al een baby erbij en nou dit weer! Hij moet ook al voorzichtig doen met dat schepsel. Zijn moeder vindt het niet goed dat hij de fontanel indrukt. Flauw hè! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ik haal het maar weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: LytseZijn moeder vindt het niet goed dat hij de fontanel indrukt. Flauw hè!Lytse.quote> Echt flauw!had zo'n leuk knikkerpotje kunnen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Sha, Hij heeft zo'n boekje met een koppie dat je naar voren en naar achteren kunt duwen, dus hij heeft ervaring genoeg! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik vond het eigenlijk wel een leuk idee van Nancy, dat draadje voor minderaars. Misschien omdat ik me daar thuis zou voelen of zo. Denk ik dan. Maar eigenlijk heb ik niet zoveel met datums. Ik wil gewoon elke dag een slinger krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Lytse, kan me wel voorstellen dat moeder nu enigszins alert is. Tenslotte is een baby voor kleintjes vaak gewoon nog een grote pop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: JenIk vond het eigenlijk wel een leuk idee van Nancy, dat draadje voor minderaars. Misschien omdat ik me daar thuis zou voelen of zo. Denk ik dan.Maar eigenlijk heb ik niet zoveel met datums. Ik wil gewoon elke dag een slinger krijgen.quote> ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goedenavond beste frummers, Tussen al die draadjes door ga ik vandaag een beetje melig doen. Van mijn ettelijke vorige stoppogingen de laatste jaren was de langste 11 dagen achter elkaar droog. Vandaag ben ik aan dag 15 bezig. Op dag 3 heb ik mij aangemeld op dit forum om steun te krijgen om het (veel) langer vol te houden dan mijn “record” van 11 dagen. Die eerste doelstelling is gelukt DANKZIJ jullie steun. Ik vind dit het bewijs dat het ADB forum werkt! Misschien zullen sommigen onder jullie nu opmerken dat ik het zelf ben die dat bewerkstellig en niet de medefrummers. En dat is correct maar de motivatie en de kracht om dit te verwezenlijken ontleen ik ongetwijfeld aan de steun en aandacht die mijn probleem op dit forum krijgt. En dat is volgens mij juist hetgeen soms ontbreekt bij naaste familie en vrienden, het bieden van de juiste steun en aandacht zonder te oordelen. Ik voel mij absoluut niet trots, integendeel, ik besef dat ik veel gemist heb in het verleden door mijn drankmisbruik. Ik heb 3 (volwassen) kids, 1 kleinkind en een 2de kleinkind op komst, dus ik heb nog wel wat leven in te halen. Ik voel nu dat ik een ander en beter mens begin te worden zonder dat vergif. Ik hoop dat veel nieuwkomers deze posting lezen zodanig dat zij inzien wat dit forum ook voor hen kan betekenen. En nu ga ik stoppen want dit wordt echt een beetje te melig …:$ Tot straks, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 @Lytse: van mij ook een bos :present: en een dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 mmm..Frodo...ik vind het niet melig. wel erg oprecht... ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik vind het niet melig, Frodo. Ook ik ondervind hier veel hulp, vaak voel ik me zelfs gesteund door gewoon verhalen van anderen hier te lezen. En inderdaad: die afwezigheid van veroordelingen is zo fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 madelief..... 3 maand droog :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: superdesuper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 sjo!!...* KLETS* ...daar is Igor!!! haha. mensen ik ga afsluiten... nog even banken en sms-en...en dan slapies doen. ik ben helemaal gaar van dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 lenie bang voor mij? :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 frodo voor je 'melige' bui Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik vermoed een spraakverwarring... Melig betekent in het Vlaams sentimenteel, en in het Nederlands wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 haha nee hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: JenIk vermoed een spraakverwarring... Melig betekent in het Vlaams sentimenteel, en in het Nederlands wat anders.quote> oh oeps.... sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Emmaroos vroeg me of ik jullie wilde vertellen dat ze in het ziekenhuis was opgenomen sinds gisterennacht. Ze dachten aan een blindedarmontsteking, maar dat was het niet. Morgen mag ze weer naar huis. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Oeps. Wens haar veel beterschap, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Jen, dat klopt! Maar ik begreep het toch wel hoor! Het scheelt als je Vlaamse vrienden hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ik ben evengoed weg.... misschien tot morgen..;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Lytse, Dank je, ik maakte me een beetje ongerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Wat betekent melig dan in NL? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden