Spring naar bijdragen

Maandag 21 mei 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 290
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heerlijk zalm met worteltjes gegeten!

Vanmiddag voorgelezen, maar het jongetje was een beetje jaloers. Zijn zusje was thuis en wilde ook voorgelezen worden, dus hij moest me delen! Op vrijdag is zijn zusje altijd naar ballet, dus heeft hij mij voor zich alleen. Eerst al een baby erbij en nou dit weer! Hij moet ook al voorzichtig doen met dat schepsel. Zijn moeder vindt het niet goed dat hij de fontanel indrukt. Flauw hè!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het eigenlijk wel een leuk idee van Nancy, dat draadje voor minderaars. Misschien omdat ik me daar thuis zou voelen of zo. Denk ik dan.

Maar eigenlijk heb ik niet zoveel met datums. Ik wil gewoon elke dag een slinger krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Ik vond het eigenlijk wel een leuk idee van Nancy, dat draadje voor minderaars. Misschien omdat ik me daar thuis zou voelen of zo. Denk ik dan.
Maar eigenlijk heb ik niet zoveel met datums. Ik wil gewoon elke dag een slinger krijgen.quote>



;-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond beste frummers,

Tussen al die draadjes door ga ik vandaag een beetje melig doen.

Van mijn ettelijke vorige stoppogingen de laatste jaren

was de langste 11 dagen achter elkaar droog.

Vandaag ben ik aan dag 15 bezig.

Op dag 3 heb ik mij aangemeld op dit forum

om steun te krijgen om het (veel) langer vol te houden dan mijn “record” van 11 dagen.

Die eerste doelstelling is gelukt DANKZIJ jullie steun.

Ik vind dit het bewijs dat het ADB forum werkt!

Misschien zullen sommigen onder jullie nu opmerken

dat ik het zelf ben die dat bewerkstellig en niet de medefrummers.

En dat is correct maar de motivatie en de kracht om dit te verwezenlijken

ontleen ik ongetwijfeld aan de steun en aandacht die mijn probleem op dit forum krijgt.

En dat is volgens mij juist hetgeen soms ontbreekt

bij naaste familie en vrienden,

het bieden van de juiste steun en aandacht zonder te oordelen.

Ik voel mij absoluut niet trots, integendeel,

ik besef dat ik veel gemist heb in het verleden door mijn drankmisbruik.

Ik heb 3 (volwassen) kids, 1 kleinkind en een 2de kleinkind op komst,

dus ik heb nog wel wat leven in te halen.

Ik voel nu dat ik een ander en beter mens begin te worden zonder dat vergif.

Ik hoop dat veel nieuwkomers deze posting lezen

zodanig dat zij inzien wat dit forum ook voor hen kan betekenen.

En nu ga ik stoppen want dit wordt echt een beetje te melig …:$

Tot straks, F.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het niet melig, Frodo. Ook ik ondervind hier veel hulp, vaak voel ik me zelfs gesteund door gewoon verhalen van anderen hier te lezen. En inderdaad: die afwezigheid van veroordelingen is zo fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

madelief..... 3 maand droog :present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present: superdesuper. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...