VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Kijk es. Dat is wat ik nu bedoelde met dat ik "ergens" als datum mijn aanmeldingsdatum wilde zetten. Omdat na ook al inmiddels 2 en half jaar forum ik ongeveer weet wat ik er al dan niet an heb. Aangezien ik toch nog steeds schrijf/lees spreekt het voor zichzelf dan wel weer dat dat niet zomaar is. Vaak heb ik niet de tijd (of ook niet altijd zin) om "veel" aanwezig te zijn. Vandaag weer wel eens. Vond ik het wel idd jammer dat ik het gevoel kreeg dat ik niet de juiste badge/ das / pet had. Dat ik er weer helemaal "buiten viel". Maakt niet uit verder hoor. Ik ga gestaag verder met "mijn weg" en ik kom er ook wel. Maar "hokjes"??? Zijn er daar al niet genoeg van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 hahahahaha!!! Yep!!! Wij doen niet aan hokjes, geef ons maar een hikje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Nina, hahahaha, er zijn al hokjes genoeg. De intentie is goed denk ik, wat mij betreft blijf ik hier op de draad. Gewoon, zoals altijd, af en toe huppel ik even lang bij de Kilokillers of de Stoppers met roken, dat is het dan. Oh, nou ja en heel soms even naar het onzinhoekje, maar daar staat zoveel onzin dat zelfs ik dat niet begrijp. Dus blijf maar gewoon hier en af en toe gaan we ook nog even naar de woorddomino, nou dan heb ik al een dagtaak op zich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Voila se Tina, zo ga ik het ook doen. Zoals ik eigenlijk altijd al deed. En idd de intentie is zeker goed. Maar zo zie je maar weer dat "de mens" toch geneigd is om in "vakjes" te denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik wilde een draad starten voor Webcam. Maar bij nader inzien, ik zit meestal in de ochtendploeg, dus laat ik het achterwege. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 :D:D:D:D:D:D:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 hmmmm zouden die van de avond webcam zoveel beter zijn??? Nee maar ach, is op zich allemaal nie zo erg. Dat men zich bij een groepje wil aansluiten. Precies ook wat er bv in school gebeurt. En dan, om over mezelf weer es te spreken, hoop ik dat mijn oudste zoon zich bij het "juiste" groepje aansluit. Want voorkomen kan ik het toch niet. Misschien een beetje sturen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Door alle nieuwe draadjes zie je bijna de dagdraad niet meer zelf doe ik wel mee met het draadje van het jaarpact voel me wat dat betreft zeker niet in een hokje geplaatst maar net zo handig om je datum onder je eigen naam te vermelden als je zou willen zo kan ik meteen zien dat Tina bv op 17 dec 2010 is gestopt hoef ik ook niet alle andere draadjes af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 overigens toppie weertje vandaag als het morgen ook zo mag zijn kan ik er mooi van genieten vandaag teveel dingen gedaan om er werkelijk in te zitten hopelijk morgen wel met een kop koffie en een goed boek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik wil iag (want volgens Jaap is om slingers vragen NIET arrogant) een slinger op: - 11 december (mijn verjaardag) - 19 december (toetreding tot het forum) (en de rest van de planning voor de festiviteiten doorheen het jaar laat ik tijdig weten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Lytse, vervelend dat je gisteren voor je gevoel flink de mist in bent gegaan voor jou even een grote bos :present: en een onder de riem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Nien, help je me tegen die tijd nog even herinneren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ik heb het voor zover mogelijk al weggehaald... sorry... maar laten we eerlijk wezen, dit dagdraadje is ook niet alles.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Hey Nance, dit gaat zeker niet over jouw lieve intenties om iedereen plezier te doen!!!! Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben! Je bent een lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: nancymaar laten we eerlijk wezen, dit dagdraadje is ook niet alles....quote> ja zoals Jaap al zei dan he, dat we gewoon aangeven als we iets belangrijks hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Nancy, voel je wat mij betreft niet bezwaard. Ik heb er een beetje de draak mee gestoken maar dat is niet persoonlijk naar jou bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: CocoDat is inderdaad erg vol Leniequote> ja..pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Nancy, je hoeft toch geen sorry te zeggen! misschien zijn er mensen die zich er in kunnen vinden de intenties zijn goed en daar gaat het om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Idd Cochi. En staat ook: de datum van eerste keer inloggen. Niet onbelangrijk lijkt me. Bewust worden van enzo.... (hoeven geen slingers voor gehangen worden hoor, allez voor mij wel ma ja ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 net nieuwe Nep Birkinstocks ( die slippies) van mijn mams gehad.... erg prettig met dit weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: nancyik heb het voor zover mogelijk al weggehaald... sorry...maar laten we eerlijk wezen, dit dagdraadje is ook niet alles....quote> nou Nancy...toch wel hoor.hier zijn ze/ we van alle markten thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Die zijn cool he Lenie! Heb ze ook pas gekocht. Wel niet de slip vorm maar met riempje vanachter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ja VM..net als me Crocks... gunst...lijk wel zo'n geitewollensokkenfiguur...hihihihi @ Coco.....ja?....wat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Hier ook Co, maar vandaag doe ik lekker niks heb ik mezelf beloofd. Alleen hier wat hangen. Kids hebben bij oma gegeten. Maar zodadelijk komen ze wel thuis en moet ik ze naar bed "helpen". Dus binnen een uurtje ofzo zit mijn "vrije" dag erop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ************ ook op slippies!!!..hahaha toch maar verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden