lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ja Han die tuin is wel klaar nu zekers? TV'tje voor het raam en buiten af kijken en in de reclames boekje erbij:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Jane, dan kan je in de stiltecoupé gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Fijn, weer een paar nieuwe titels! dank jullie, lezers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 [vet] mmm... ik probeer ook vet te schrijven, maar dit is het beste wat me lukt haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Blijven oefenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 vette kampioen Gabs zelfs je onderschrift altijd baas boven baas he:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ik zit waar mijn vouwfiets staat Tina en dat is vaak op het balkon:( maar in de sprinters zitten we goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik heb de film gezien Help.. Prachtige film Een aanrader!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 jane, ik zag het in een reclame, de stiltecoupé. Zelf had ik er nooit van gehoord. Over boeken gesproken, wie heeft er een Ereader? En zo ja, welke is aan te bevelen, natuurlijk mag dit per PB anders moet ik wellicht anderen onnodige vervelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 nou goeie reis op die weg Johan en goeie reis door de nacht frummers slaap wel:lips: mijn boek roept beetje ongeduldig die keukenmeiden van tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik wil nog een dingetje over de verwarde draadjes kwijt, en dan is er wel weer genoeg over gezegd... Ik had een simpel, bescheiden lijstje in mijn hoofd waar iedereen die wil,een speciale datum met zijn naam kon zetten. Thats all folks. Niet minder en vooral niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Nou Johan, dan wens ik jou morgen een prettig gesprek met Erik toe. Wie weet wat voor positiefs je dat brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: JaapVroeg? Ik ga me toch zo klaarmaken voor een paar uurtjeshorizontaal verblijf.quote> Tot voor kort leefde ik 's nachts en sliep overdag. Als ik om 2 uur mijn bed raak, ben ik dus eigenlijk blij, want ach, lange dagen hebben is leuker.Slaapwel Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 [alles vet?/B] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Een kindle naar het schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Een kindle naar het schijnt Moest ook iets vet schrijven vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 aha alles vet, zelfs onderschrift, maar ook nog haakjes, ach ben zo blond met computers, ook nooit gehad op school... ik ben vanmiddag naar de dokter geweest, i.v.m met refu, kan ik gewoon blijven slikken zegt mijn dokter, verder is mijn bloeddruk gemeten, longen geluisterd, allemaal goed en er zijn wat buisjes bloed afgenomen, omdat ik me zo moe voel nog, ik werk en ik slaap heel veel, nu vindt ik dat niet zo heel erg eigenlijk, ik heb besloten om me nu eens echt aan het 12 stappen programma van de AA te gaan houden, besef dat ik altijd achterdeurtjes openhield :$ , en dat ik het niet alleen kan, en ik wil doorzetten, de dagen dat ik blij ben met mijn nuchterheid zijn er meer, dan de momenten dat ik me af en toe toch nog van de wereld wil zuipen, dus ik wil die keuze nu eens echt maken, ik drink geen alcohol!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Hannah, ik heb al een smartphone, zit genoeg op. Maar ik zal eens kijken. Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Kindle? Wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 [wil vette letters!zonder haakjes] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Gaby, stap één heb je al gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ik geef het op, morgen verder proberen, heb al genoeg ''stress'' met nieuwe phone welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Fijn dat je je zo goed voelt Gaby! Behalve je vermoeidheid dan, maar je klinkt zo vastberaden en vrolijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Dan eerst je tekst typen en daarna even de tekst aanklikken en op de B klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: albertinaGaby,stap één heb je al gemaakt.quote> Ja, e i n d e l i j k en nu ben ik ''bang'' dat ik die andere toch ook nodig heb, om nuchter te Leven, gebruik jij ze (nog) Albertina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden