Spring naar bijdragen

Woensdag 23 mei 2012

Shahire

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 259
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Jaap

Misschien haat iedereen wel degene van wie hij het meest houdt.
quote>

Hmm ik geloof meer dat iemand gewoon het slechtste in je naar boven kan halen.
Dat kan natuurlijk zelfs door iemand waar je van houdt maar dat is niet noodzakelijk.
Haten is zo passé :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk Jane...:D wist het ook niet precies..

Als ik iets mag zeggen over het onderwerp nu, denk ik ook wel dat het genetisch bepaalt is, maar ook verslavend is uit gewoonte..

Mijn vader dronk ook en zijn zus is er zelfs aan overleden... terwijl zij toch een zeer lieve man had en schatten van kinderen... tja...

Ik ben zelf ook al heel vroeg begonnen met drinken als puber en dat is ook altijd wel een lekkere vlucht voor me geweest, vooral in de weekenden dan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Johan W
Hallo allemaal. Onderzoek heeft uitgewezen dat de jeugd van tegenwoordig comazuipt omdat ze de druk van de dagelijkse gang van zaken niet goed aankan. Ik hoop dat iedereen zich eens goed achter de oren krapt en nadenkt over wat er in september gestemd moet worden. Ik zou best even door willen chatten, maar ik moet nu op m'n balkon gaan zitten om het onweer te bekijken.quote>

Alsjeblieft zeg.. wat een kul.
Maar... als je je berichtje inderdaad als humor hebt bedoeld... prima Johan :D
En even voor mijn eigen duidelijkheid: goed nadenken over waar je op stemt in september... tuurlijk... maar voor de rest hoop ik dat je gewoon sarcastisch was.
Ik denk dat het plaatsen van een emoticon dan handig is Johan ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Frodo

Ik vind dat een patiënt zelf verantwoordelijk blijft voor wat hij of zij doet.
Als een HA slaap- of kalmeermiddelen voorschrijft is hij/zij toch niet verantwoordelijk
als zijn/haar patiënt ineens heel het doosje inneemt?

Ok dat kan ik volgen :)
Anderzijds blijft er die nuance. Je geeft iemand die een sterke drang/behoefte heeft naar drank een soort van medicatie waarvan hij of zij héééééééééél ziek kan worden enkel en alleen om zo die behoefte te onderdrukken.
Ik ben een schijtlaars..ik zou er nooit op drinken..maar ik heb al anders gehoord.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja... de kauwgomballenboom van Elly en Rikkert... hihihihi.

Heb trouwens in sneltreinvaart de dagdraad effe doorgeraced...

En heb echt wel vier keer het bericht van Soothe gelezen:

===Een weekje naar het schone Westerwald.

Beetje de Rijn en Moezelwijn gekeurd. That's all.

En heelhuids weer in mijn nederige stulp===

En ik maar denken dat Soothe al jaren geen drup meer drinkt.

Ben zelf een minderaar om het maar zo te noemen, dus geen enkel probleem als iemand een wijntje drinkt... maar maar maar...

Begin nu echt aan mezelf te twijfelen... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jootje
Moet er eigenlijk altijd iets gebeurt zijn in je jeugd of in je leven zodat je veel gaat drinken??????quote>

Nee johm!
Iedereen heeft zijn kruis te dragen..niet iedereen wordt daarom alcoholist. Niet iedereen wil gevoelens of gebeurtenissen verdrinken.
Ik was helemaal in het begin heel fel bezig met de vraag 'hoe is het zover gekomen en waarom ben ik er ooit aan begonnen'.
Sommige mensen vonden het een overbodige vraag. Zo terug ploeteren..voor niets nodig.
Ik vind het eerder iets in de zin van 'als je niet weet wat je mankeert, kan je er ook niets aan doen'.
Nou ik mankeer veel :D maar niets daarvan heeft gezorgd voor mijn overmatig drankmisbruik. Ik ben beginnen drinken omdat ik geen joints meer wou roken of gewoon omdat drank gemakkelijker te verkrijgen was. En ik rookte joints gewoon omdat ik het gevoel dat het me gaf leuk vond. De roes..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...