Rickert Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Wat een eer! Ik zet de koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Lekker. Ik heb nog wel een paar afbakbroodjes. En jam en hagelslag en chocopasta. Ook lekker voor als de kinderen straks wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 En ik pers ook wel een paar sinaasappels uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 25 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Maak ik er een ommetje bij. Een stevig ontbijt is belangrijk voor op een warme dag! Maak het ommetje naturel, vouw 'm dubbel in de pan als het ei aan de bovenkant nog niet is gestold. Trucje van Jamie Oliver, zo krijg je echt de heerlijkste 'fluffy' ommelet! En nog even wat anders.... Precies een week geleden zat ik hier te trillen als een rietje van angst omdat ik na een drinkingspree van een week wilde kappen. Nu een week verder en voel me heerlijk! Thanx aan een ieder die me die dag en de dagen erna gesteund hebben! Veel aan gehad! Straks om 9 uur naar Brijder voor een intake en kan daar mooi zeggen dat ik al een week niets heb gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 25 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 ommetje is omeletje..... blind vertrouwen aan de spellingscheck is nie goed nie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 goede morgen frummels. ik heb ook nog wel wat oude broodjes liggen hoor. wie wil? rickert super. succes straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Een hele goeie zonnige morgen allemaal. Dadelijk ga ik een andere t.v. kopen. Gisteren is niet door gegaan. Ben heel benieuwd of ik thuis kom met een andere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Goedemorgen, het ziet er weer stralend uit buiten. Ik duik mijn bed weer in, echt hondsberoerd. Hopelijk gaat het morgen beter. Ik wil ook wel van het mooie weer genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Je kan heel trots zijn op jezelf Rickert. Heel goed te weten voor anderen die ook willen stoppen, dat dat bibberen echt voorbij gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Bol, even een tip. Samsung HD, prachtig beeld en niet te duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Goedemorgen iedereen Lekker windje hier. Fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 suikertje ook weer in da house...... alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Dank je Tinus ik zal er meteen naar gaan kijken. Dit is voor het eerst van m'n leven dat ik een nieuwe t.v. ga kopen. Ik ga mezelf verwennen, sta bijna twee en een half jaar droog dus mag het wel. Had dat zeker niet gered als er niet zulke kanjers hier op het forum zijn. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Hoi Igor, gaat redelijk hier. Hou het wel droog, maar voor de rest wil het nog niet erg vlotten. Maar ik hou moed en het komt poor goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Hoop dat het echt dadelijk beter gaat met je Suiker. Ook jij verdiend een gelukkig leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 bollie tweeeneenhalf jaar :sun:super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Hoi bolletje, Ben niet echt ongelukkig hoor. Geniet ook wel veel. Gisteren voor eerst sinds ik alleen ben uit geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Goedemorgen allen, Wat weer een heerlijke dag vandaag he? Zonnetje erbij, schuifpui open, heerlijk. Albertina, beterschap hoor. Bolletje, succesmet het kopen van een tv en gefeliciteerd met je 2 en een half jaar, toppertje!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 goeiemorgen mensen hier ook weer heerlijk weer. En de ochtendploeg is deels aan het uitslapen zeker? De spanning van het songfestival werd zeker te veel? Tina, beterschap meis, het blijft nog een poosje mooi hoor, dus doe maar kalm aan met uitzieken, jammer dat je zo ver weg woont, dus een virtueel kippensoepje dan maar:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Een heel goede morgen altesaam Mensen mensen mensen wat een emotis gisteravond. Heb daardoor verdorie de halve ochtend verslapen, dasniegoe.... Maar goed ik ben er, zie dat Rickert en Jaap voor een heerlijk ontbijtje hebben gezorgd? Jammie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Dank dank Igie en Em. Em. wanneer krijg je dat onderzoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Ennu Bol.... die tievie mag dan inderdaad nog een maandje wachten hoor... je zit 'nog maar' op 2 jaar en vijf maanden , tis wat met dat rekenen hier he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Akelei en nu volleyen s kijken of er nog wat te zweten valt in elk geval koffie met gebak na want: er is er een jarig hoera hoera:moon: lesje nee zeggen weer, oei oei oei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2012 Nou Jane, heerlijk, lekker van genieten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden