Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Oehhh, leuk Lien, wat zullen jullie er naar uitkijken... Heerlijk weer inderdaad, alleen schuiven er hier af en toe wel een paar lichte wolkjes voor de zon... hadden we niet afgesproken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 99 procent snoepje ..ben ik ook tevreden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hmmmmmm, ik weet ut niet hoor Snoep...:$ Maar ff heel wat anders: als ik een bericht aan het typen ben staat in de bovenste balk niet 'maandag 28 mei' maar 'et nu opschieten Tinus. Mag ook onderhand wel hé?Maandag 28 mei' En dat al een paar keer... Gek he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 100% Snoep... leuke reclameleus, zou alleen niet weten waarvoor.... Maar zonder gekheid. Ik heb wel de indruk dat je stukje bij beetje echt beter in je vel gaat steken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 @yvon, dat staat bij mij ook hoor, bij bericht titel, vreemd? hier is het zonnetje lekker aan eht schijnen, maar ben nog niet buiten geweest, maar dat komt zo wel, als de kids weer wakker zijn. vanmiddag naar een braderie, ff lekker struinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Lien, je klinkt heerlijk enthousiast over je pup, leuk hoor! Geniet nog lekker vandaag van je vrije dag ik mag vandaag de avonddiensten in en wel helemaal 2 stuks zo geen zin in op dit moment, heb zo'n heerlijke tuin om in te vertoeven met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 jahoor von...stukje bij beetje gaat het beter af en toe een snoepjes bui tussen door...maar daar leer ik weer van nu hier een paar uurtjes aan de poets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 bij mij staat het ook bovenin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 laat je die bui wel thuis over 2 weken Snoep anders doe ik mijn crocqs aan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hihi, dacht eerst dat ik in de titelbalk aan het typen was geweest, dat overkomt me wel vaker,.. maar neen dus... technisch probleempje. Afijn, zal wel overgaan voor we jongetjes worden. Hier ook vandaag lekker vrij nog en morgen weer werken. Wat een mazzel dat we deze dagen zulk weer hebben, kunnen we weer een poosje op teren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Originally posted by: Shahirelaat je die bui wel thuis over 2 weken Snoep anders doe ik mijn crocqs aan!!quote> Ohohohoh... nou, nou heb je Snoep toch echt bang gemaakt Ik denk dat ze die bui nu juist gaat reserveren voor over twee weken, een foto van jou op/in je crocqs maakt en die hier neerzet Maar leuk, jullie zoeken elkaaar weer een keertje op begrijp ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 sha..als je dat doet zet ik je ergens heel ver weg uit de auto. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 ja dat lijkt me ook zo lastig van avondd/nachtdiensten om na een dag aan het werk te moeten. maar ja is maar wat je gewend bent misschien? Hier gaat alles goed, al vind ik het wel lastig met het warme weer, om niet een wijntje of zoiets te nemen!! maar ben trots als ik het weer een dag niet de eerste heb genomen. zit nu op bijna 4 maanden, en dat gaan we niet verpesten. wie had dat kunnen denken zolang zonder drank, nou ik niet een paar maanden geleden. maar voel me er top bij, merk nu pas hoeveel ik altijd gemist heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Lien wat ontzettend spannend hé, een nieuwe pup. Heerlijk zo'n jonge deugniet in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 lien....dat wordt weer opvoeden ....gaat een hoop tijd in zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 ja heb er ook onwijse zin in, lekker weer zo'n lekkere keutel in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 28 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Nog een keer goedemorgen. Was weer even op de bank in slaap gevallen. Geweldig te lezen dat het zovelen zo goed afgaat met stoppen en minderen. Dit te lezen werkt heel motiverend. Allemaal grote pluim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 @snoep ja dat weet ik, maar ook daar heb ik zin in, lekker mijn zinnen verzetten, en met andere dingen bezig zijn!! Vorige week naar Cesar Millan geweest in millan, helemaal top, wat een goeie vent is dat zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goedemorgen allemaal, ik schuif ook even aan voor koffie en ontbijt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Dank je Soni. Zover ga jij ook komen hoor, dan hoor je ook bij het grootste gedeelte van de frummels. Goeie morgen Bo. Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 lien...ja die cesar milan kijk ik ook altijd graag naar ik zou het niet durven...ben helemaal geen held met beesten ik oefen die methoden wel uit op me kinderen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Luitjes, ik moet er vandoor..... Wens iedereen een mooie dag toe... Laterrrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 @snoep, ja dat zei cesar zelf ook, dat het ook voor mensen geld, nog meer nog dan voor dieren, en ik moet zeeggen het werkt wel hoor. Je moet gewoon een lage energielevel houden, en dat doe ik nu, en werkt echt, grappig hoor. we worden nog zen op onzee oude dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 @Bolletje, goed maart kort. Detoxen hè... lang leve uitzending gemist @Yvonne, jij ook fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik denk in de keuken Akkie. Goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden