Lytse Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik ga een tijdje tv kijken en meld me later wel weer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik wilde vroeger geen chocoladen sinterklazen meer eten omdat mijn broer 'au' riep als ik de kop eraf beet. Ja, altijd dom geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 haha Jen wat grappig en niƩt dom, meelevend meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: CocoLenie.. rronkquote> ja me snap nu... ( echt blond) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 fijne avond nog Pieps.... tot morgen! and take care hey!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 DAGPACT Marcel Lytse:present: Rosa Albert Jaap. Van 1 tot 2 sta ik achter de cocktailbar. Ik ga sterk zijn. Mooie avond verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik ga ff zielig zitten zijn Maar blijf jullie volgen. Wss welterusten alvast! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 heeeeee Hannaaaaahtjuh gaat het weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Evening Denk dat ie wel ok is met Rae Ie is een harde noot. Of zoiets als onkruid...dat vergaat niet namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: Hannah1hmm houdt nog niet echt over.tijd doet veel is de ervaring.Hou jij het een beetje vol in je nieuwe baan?quote> Ja tijd....tis niet anders, wel balennieuwe baan is wennen, maar ik vind het wel heelleuk ! we zullen zien hoe het verder loopt want isop dit moment nog geen contract.. beetje ingewikkelden te herkenbaar voor hier om uit te leggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 hai kippebillie, how ar yoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Shit Endo, dat ik daar ook niet eerder aan dacht: Sprite-achtig spul. Mmmmm, ik ga best toch maar niet naar de nachtwinkel er halen.. Ik hou het bij wat sapjes en thee. HƩhƩ, heb weer het voorbije uur mogen ervaren wat het betekent : trek uitzitten. Maar het gaat inderdaad altijd! voorbij. Een echte grote golf die binnenkomt, dekking zoeken en na een tijdje gaat die weer weg. Movietime! Ik heb een lekkere spooky film gehaald: Lady in the water ( beter dan in the wine, nietwaar, hihi ) van de makers van The Sixth Sense. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: Cocohai kippebillie, how ar yoe?quote> Me is oekƩ pluizig papegaaike Bitteke teveel geboeft vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: Cocohai kippebillie, how ar yoe?quote> Me is oekƩ pluizig papegaaike Bitteke teveel geboeft vandaag quote> geboeft? was datte dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: akeleiEvening all,geboeft Fleur? quote> gefret gesnoebbelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ha die van Brigitte Kaandorp heb ik gisteren hier nog laten horen. Hij is zooooo leuk. 'Ik heb een heeeeeel zwaar leven, ja echt waar, t'is zo verschrikkelijk zwaar". Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 een diepzinnige... Harry Jekkers - Ik hou van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 in overvloed gegeten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik ben weg van dit forum, Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Teveel snoep Fleur? Hiero staan we op dieet. Maar he; we roken niet! Oh zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Motte 'we' zo laat op de avond nog diepzinnig Co? Zucht, kee dan. Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Doei RL. Laterrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: Cocoeen diepzinnige...Harry Jekkers - Ik hou van mijquote> diene is super!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Er zijn ook kant en klare salades Akelei... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: BamBamTeveel snoep Fleur?Hiero staan we op dieet.Maar he; we roken niet! Oh zo!quote> Gesnoept?? No no no...moi is op dieet!Maar heel veel eten mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden