Spring naar bijdragen

Zondag 3 juni 2012


Aanbevolen berichten

Nog even een goedemorgen aan Vonneke en Bo :)

en ik ga er ook weer van tussen

oude kleding zoeken om aan te trekken

vanmiddag ga ik me botvieren met verf en kwast

eens kijken of er een kleine piccasso in me schuilt :D

workshop je eigen schilderij maken in Apeldoorn

wel vet zin in

als het nu ook nog zo mooi wordt om aan de muur te hangen

ben ik helemaal blij als een klein kind

fijne dag allen

hou het droog

het is buiten al nat genoeg :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 278
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou Vonnie, ik weet wel dat wij vangkooien plaatsen bij grote bedrijven. als we de katten dan hebben, worden ze ook geholpen en zetten we ze naderhand weer uit.

Vroeger deden we dat ook bij particulieren maar dat mag niet meer. Die moeten de kat vangen of lokken in een schuur, en dan mogen we die gaan halen. Maar er worden geen vangkooien meer geplaatst.

De dieren worden dan op kosten van de gemeente geholpen. Die is verantwoordelijk voor alle dieren die los lopen of vliegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okeee, ja, ik weet ook niet of zoiets landelijk was indertijd.

Het was een kleine gemeente waar ik woonde en was een samenwerking tussen dierenbescherming en gemeente... letterlijk alles wat losliep probeerden ze te vangen dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen iedereen, het ruikt hier naar gezelligheid en zeker met de regen buiten. Het is een grote wolk hoor, ze reikt tot hier in het Zuiden!

Wel, gisteren was het woelig op het draadje, wellicht wegens volle maan stoornissen.

Het belangrijkste is dat we weer een dag droog zijn geweest. En vooral voor sommigen, zoals ik, de eerste keer sinds eeuwen, de helft van een weekend zonder drank doorgekomen!

Hoera voor de jarigen en hoera voor onszelf!!

Zijn het zondag croissantjes hier? Madelief, een toscaans brood, wat mag dat zijn?

Ik was voor het eerst even mijn tel kwijt: het wordt dag acht! Dag 8 8 8 8!! Yeah!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal.

DAGPACT:

Lytse

Rosa

AR en Dylan, Van Harte Gefeliciteerd met jullie behaalde prestatie:present: En Lavendel1 ook met dag acht8!

Ik heb zo géén zin in vandaag! Straks weer bij mijn schoonmoeder op visite. Gistermiddag kwam ze onverwachts even langs, ik wilde net vertrekken om even een uurtje te gaan fietsen. Toen ze wegging vroeg ze of ik evengoed morgen even op de koffie wilde komen; ik weet hoe ze altijd opziet tegen die lange zondagen dus ik heb het toegezegd.

Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik hier zo zit te mopperen want ze is een lieve vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, mijn schoonmoeder woont inderdaad dichtbij. En ik blijf ook nooit zo lang hoor, ik zou eigenlijk niet zo moeten mopperen want ik ben blij dat dat ze er nog is.

Toen ze gisteren langs kwam is ze ook maar een uurtje gebleven. Maar mijn man en kinderen gaan dan gewoon verder met waar ze op dat moment mee bezig zijn. Lekker krantje lezen, tv kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lavendel, goooeeeed!!!

Afgelopen donderdag had ik afgesproken met vrienden in een kroegje

Omdat ik nog niet weet of ik een stopper moet of een gelegenheidsdrinker kan zijn

Nam ik 1 drankje

Dat ging me prima af, want dat deed ik altijd al als ik nog moet rijden

Plus dat ik in gezelschap nooit aangeschoten laat staan dronken was

Toen kwam ik thuis en dacht: ik neem er nog eentje

Dat was héél tricky

Want stiekem volgde er nog een

Ik moest werkelijk alle alle alle zeilen bijzetten om niet door te gaan

Dus hup naar bed

Ook al las ik hier al dat minderen heel moeilijk is

Moest ik het dus blijkbaar zelf ervaren

Gelukkig had ik de kracht om op tijd te stoppen

Dat komt mede door jullie steun hier!

Dus mag ik ook al op m'n vingers gaan tellen... dag 9 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me jouw gevoelens ook best indenken hoor Rosa.

Maar ik neem aan dat je partner straks wel mee gaat naar schoonmoeke?

Zou wel erg lullig zijn als hij dat ook aan jou overlaat dan.

Mijn moeder/schoonouders woonden een paar uur rijden hiervandaan.

Even een bakkie doen kan/kon niet.

Dan ben/was je eigenlijk de hele dag kwijt gelijk.

Toen mijn moeder echt slechter werd ging ik eens per twee weken op zondag naar haar toe.

Rond half tien de deur uit hier en rond vijf uur weer thuis.

En dan was ik maar een paar uurtjes bij haar.

Kostte me eigenlijk mijn hele zondag. en dan nog had ik het gevoel dat ik veel meer moest doen.

Voor vaker had ik gewoon de energie niet naast mijn baan en het huishouden hier.

Lijkt mij aan de ene kant dus wel prettig om de familie vlakbij te hebben, kun je inderdaad even aanwippen...

Aan de andere kant... vind het ook heel prettig dat wij een eind van alle verwikkelingen en zo vandaan zitten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...