Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Deze Picasso is weer back in town wat een ongelooflijk super leuke middag heb ik gehad en wonder boven wonder ben ik nog tevreden over mijn eigen kunstwerk ook natuurlijk niet voor de 100% maar wel voor 85 maar dat mag van mezelf want het was ook de eerste keer niemand kan me deze ervaring van vanmiddag afnemen gosh 10x beter dan drinken dit kan ik je vertellen en ik ga het zeker nog een keer doen!! met een voldoen naar huis gegaan heb thuis al zitten kijken waar ik ruimte kan maken en de hele grap is dat je het ook gewoon thuis kan doen met rollers, spuitbussen en de hele mikmak van de AC tion Sha heeft weer een nieuwe crea erbij gevonden verder nog niets bijgelezen hier ga ik zo wel even doen met een grote mok wiener melange erbij man man wat een dag...zit nog na te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Chrissy, mijn jongste zoon noemt de caravan de carnaval vandaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ooooh, ligt het dus toch niet aan mij (blond)! Lief, de carnaval... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Sha, heb je een schilder workshop gedaan of zo? Lekker hoor, kun je zo veel in kwijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Dus het was de lange reis dubbel en dwars waard Sha, wat heerlijk voor je. en morgen: action and go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ja Chrissy, via vakantieveiling echt zo gaaf!!! ben alles en iedereen om me heen vergeten kloddertje hier...kloddertje daar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Fijn voor je Shahire! Goed gedaan! Ik ga pitten, trusten lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Jane, we waren wel met de auto bleek dat de schilderijen niet in de achterbak paste met pijn en moeite beide op de achterbank, nat en al langzaam door de bochten haha net niet vooraan in de file maar het was het zeker waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Truste Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Liesje, slaap lekker! Leuk Sha, ga je er nu ook thuis mee verder dan? Zie het voor me, die rit met 2 natte schilderijen op de achterbank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Slaap lekker Lies. Zeg Sha, en die cursussen enzo dan, die koop je dan via die site? En die kunnen overal zijn dan? Koop je die dan van iemand over ofzo? (of ook vakanties bv.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ik ga slapen. Morgen weer boke Tella maken 's ochtends vroeg. Nu zo vroeg ook weer niet, 8 uur dus om 7 uur opstaan. Maar ik heb slaap nodig. En zeker als ik niet drink. Ik heb dan ook wel geluk dat ik beter slaap zonder alc dan met. Dus wel te rusten allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ik heb er weer eens een ouderwetse melk met anijs ingekiept, was lang geleden, maar na 2 superkorte nachtjes wil ik ook even een inhaalslag maken voor de schoolweek weer begint. slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Nien, je biedt op die site op de workshop die er staat en de hoogste bieder heeft die workshop zo ook met vakanties etc wel altijd goed lezen of er geen extra kosten bijkomen enzo zelf heb ik altijd een bedrag in mijn hoofd waar ik niet boven wil gaan dan probeer ik het later gewoon nog een keer tot ik em heb voor de prijs die ik wel wil betalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Jane, slaap lekker lekker melk met anijs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 draad even doorgelezen van vandaag fijn Marcel dat je dochtertje is geweest reden om het droog te houden Lyste, ik heb toch grote bewondering voor jou je tweede week definitief droog en ondanks je pijnen doorsta je die zonder geklaag vind ik een dikke voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 shoot, net uitgelogd kan ik weer voor heintje gaan spelen; ha die nachtbraker Witje woelewap:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 ik voel me hyper ...komt vast door de verflucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 ik voel me hyper ...komt vast door de verflucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 hyper-hyper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ja haha twee keer Hyper!! Ik zoek nog even iets op want anders blijft dat weer in mijn hoofd rondspoken, of vergeet ik het weer. En dan ga ik echtig en techtig slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 neeee sha, dat komt omdat je je eigen creativiteit gevoeld heb! Ik heb dat afgelopen zomer ook meegemaakt. Het is zo kicken als je dat voelt en je krijgt er een mega stoot adrenaline van. Lekker van genieten, zou ik zeggen. Ik zeg altijd maar: Hungry/Hyper Angry Lonley Tired Die ontbrak nog aan mijn lijstje, want hyper is voor mij ook gevaarlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Ik zie nu pas die dubbel ja dubbel hyper haha maar wat je zegt Witte, komt vast van de positieve energie die ik vandaag heb opgedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Slaap lekker Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Evening Heel de avond koud gehad Alles bonne hier? Heb niet teruggelezen. Veeeeeeeeeeels te lui Collega noemt me een anti-roker. Ik ben geen anti-roker! Toch niet om al die keren dat ik zeg dat roken niet goed voor je is zekers? En dat is wel elke keer dat ze er eentje opsteekt natuurlijk . Lekker irritant toch Vandaag veel impulsen..kleine vonkjes in my brain..tjik tjak. Stond aan de bediening. Rode wijn, witte wijn. Vind ik op zich niet moeilijk. Heb ik wel meer gedaan sinds. Toch...tjik tjak..vonkjes. Ruis. Collega zei "hey het is al wel een tijd geleden nu hé dat je gedronken hebt". Tja, zij is één van de enigen die mijn handelen in vraag stelt. Ik lig daar niet echt wakker van maar het irriteert me wel een beetje, meer omdat ik haar houding gewoon dom vind. Let wel..ik voel me niet onbegrepen. Ik sta helemaal niet achter de stelling "enkel een alcoholist weet hoe het is en begrijpt". Maar ik kom gewoon binnenwippen. Het is tijd. Slaapjes doen De nieuwtjes gaan goed . Ik voel me nog niet oud..Ik ben nog steeds dartellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden