snoepje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: akeleiIk ga even opruimen en 1 pan afwassen, gaat langzaam met 1 hand. Dussz, latersquote> denk dat je meer wat aan een afwasmachine heb...daar heb je wat aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: SpudIk zie ineens een quote die me een bigsmile bezorgd. Spike en Jopie samen? Geen wonder dat je zo zwijgzaam was!!! Je had wel wat beters te doen! Veel plezier en geluk samen!!! quote> ook goeimorgen..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Lenie, hier ben ik! Ik was aan het eten en daarna lang aan het wandelen. Ik heb niet uitgebreid terug gelezen, maar ben dolblij je hier weer te zien! Goed van je! Dikke knuf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 aak...ik heb ook een kleintje... :-0...... maar niet aangesloten?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Hoop dat Lavendel het een beetje trekt, en dat ze dadelijk weer op het forum komt. Nooit prettig als iemand zich zo opgefokt voelt. Ik word dan toch altijd wat bezorgd ook al is het misschien helemaal niet nodig. Heb vandaag trouwens COOOOOHHHHTTTTJEE ook al niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 dank je wel Lies..je bent een kanjer!!! nogmaals sorry he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Mensen ik ga weer even wat doen. Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Ik ben waarschijnlijk bleu maar wie is Freule Christina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 gemist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 mensen... ik ga er vandoor. ik ben blij dat ik weer hier kan komen. slaap lekker straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: Leniemensen... ik ga er vandoor.ik ben blij dat ik weer hier kan komen.slaap lekker straks...quote> jij ook lenie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: LenieLies en ik hebben het uitgepraat...het is goed.xxquote> Fijn! Ik heb een hekel aan conflicten, zelfs als ik er niet bij betrokken ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Lenie, jij ook truste voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: Jen Originally posted by: LenieLies en ik hebben het uitgepraat...het is goed.xxquote> Fijn! Ik heb een hekel aan conflicten, zelfs als ik er niet bij betrokken ben.quote> het is over en uit... opgelost Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 @Tina jij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 TV aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 onee...ik ging weg.....toedeloeiiii.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: jopiekijktipouwehoerenop N2 nuecht geweldigamsterdam op zijn bestquote> Owwwww, als ik maar niet in beeld kom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 hahahaha, die man had een gat in zijn linkersok, voor de kijkers rechts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Lenie, fijn dat het weer is opgelost. Je zult nu vast een stuk lekkerder slapen. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Gestopt heeft zich gemeld op haar draadje. Goede berichten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Ik heb het gelezen, indrukwekkende manier om af te kicken, respect! En het gaat idd goed, fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Gestopt is gesignaleerd?? Ga ik snel even lezen. Mooie berichten zie ik voorbij komen vandaag. Wat fijn dat we er voor elkaar kunnen zijn! Mijn aandeel was minimaal vandaag, sorry. Maar ik heb soms zoveel op mijn to do lijstje staan, dat het er soms bij inschiet hier.:$ Nu even lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Originally posted by: jopiehop mariannekestroop it kannekequote> Riep je Joop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2012 Laat de poppetjes dansen. Wat een droevenis, wel mooi dat ze de moed hebben zich te laten zien. Dat vind ik lef hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden