Spring naar bijdragen

Woensdag 6 Juni 2012


Aanbevolen berichten

Jeetje Bo.

Wat opvliegend nu opeens?

Is toch helemaal niet nodig...

En je hoeft je vraag echt niet weg te halen hoor, ook nergens voor nodig.

Dat je het NU heel moeilijk hebt is bij mij in ieder geval niet zo overgekomen.

Dat het allemaal niet makkelijk is , ja dat begrijp ik heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: fleurtje
Iedereen wil op het dagpact maar niemand zet zichzelf erop? :huh:
Vind ik toch maar een vreemde evolutie zenne

quote>


Had deze reactie echt niet verwacht. Juist omdat ik niemand anders heb om mijn probleem mee te delen, dacht ik dat ik het hier kwijt kon.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft je posting helemaal niet weg te halen Bo.

Ik moet je niet op het dagpact zetten dus ik weze heb ik er geen probleem mee. Het lijkt me alleen lastig voor de persoon in kwestie. En ik blijf het een gekke evolutie vinden.

Wat als hij/zij het vergeet? Zou dat dan een verschil maken? Vooral omdat steeds meer mensen het vragen.

Het was gewoon een bedenking, meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bo, rustig nou.... er is niet gereageerd op het feit dat jij het nu moeilijk hebt.. maar het was een opmerking over het feit dat mensen aan een ander vragen om hem/haar op het pact aan te melden ... das echt iets anders hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Bo
Originally posted by: fleurtje
Iedereen wil op het dagpact maar niemand zet zichzelf erop? :huh:
Vind ik toch maar een vreemde evolutie zenne

quote>


Had deze reactie echt niet verwacht. Juist omdat ik niemand anders heb om mijn probleem mee te delen, dacht ik dat ik het hier kwijt kon.quote>




:huh:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bol, dat kunnen we ook van pindakaas krijgen en noem maar op...

Ik neem dat soort dingen tegenwoordig met een korreltje zout hoor.

We hebben jarenlang niet meer dan 1 keer per week bladgroente mogen eten omdat dat kankerverwekkend zou zijn. Meer dan 2 eitjes per week was een ramp voor ... enz enz.

Spinzie mocht niet worden opgewarmd.

En al die dingen zijn ook herroepen voor 100%.... :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Nou ik heb pas geleden op een feest een heel gesprek gehad met een huisarts en die vertelde dat je van cola light kanker kunt krijgen. Heb dus gelijk mijn blikje terug gezet en iets anders gepakt.quote>




Ooooooooowwww maar tegenwoordig kan je van alles kanker krijgen hoor. Zelfs van water!
Volgens mij mag je niet meer ademen wil je helemaal gezond zijn :huh:

Ik kruip mijn bed eens in.
Nog even en het is weekend!

Slaapwel
:present:

Vonneke :sun:
Mups :lops;
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Nou ik heb pas geleden op een feest een heel gesprek gehad met een huisarts en die vertelde dat je van cola light kanker kunt krijgen. Heb dus gelijk mijn blikje terug gezet en iets anders gepakt.quote>

Misschien had die arts het over de aspartaam in cola. Hoor daar af en toe onwenselijke dingen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, het ging om hetzelfde. Ik hoef geen reactie omdat ik het moeilijk heb. Ik had alleen gevraagd, omdat ik het moeilijk heb en een extra stok achter de deur nodig heb, of iemand mij op de dagpact wilde zetten omdat ik morgenvroeg niet kan inloggen. Was dus alleen een hulpvraag.

't Is zeker niet opvliegend bedoeld, slechts een constatering. Als er gezegd mag worden dat iedereen op het dagpact wil maar niemand zichzelf erop zet, dan mag ik toch zeggen dat ik daar teleurgesteld over ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat mag Bo.

Maar ik vind het wel degelijk een heel groot verschil dat je vraagt of iemand jou op een dagpact wil zetten of dat je hier meldt dat je het heel moeilijk hebt op dat moment.

Maar ik ga daar verder niet over steggelen.

Je geeft nu aan dat je geen reactie hoeft over 'het moeilijk hebben' ...

Sorry, ik sta over het algemeen klaar om iemand te steunen die het moeilijk heeft als ik online ben.

En ik ben de eerste om te zeggen dat ik dingen niet 'zo bedoel' als ik verkeerd overkom.

Maar eerlijk... wat Fleur heeft neergezet heeft niets te maken met het feit dat jij het moeilijk had/hebt.

Is puur een vaststelling van een technisch iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede avond,

ik ben niet echt in een goede bui dus sorry fleur als ik tegen je (wilde zegge schenen ma ja da snapt toch geen kat hier) shot.

Ik zie Bo hier binnen komen met voor haar een belangrijke vraag, en dan zie ik fleur die (ja k weet t das niet je bedoeling) daar overheen denderen.

Dus iedereen gaat reageren op Fleur (nu in dit geval, soms ook iemand anders).

En dan voelt bv Bo zich "ondergesneeuwd" door berichten die niet over haar en haar vraag gaan. En en en........

Ach ja laat maar...

Zoals ik al zei, ik heb een * bui

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bo,

AR zet mij ook altijd op het dagpact, omdat de dag al een stuk voorbij is voor ik op het forum kan. Hij doet het met liefde. Jootje heeft hetzelfde probleem.

Alleen als je een ander erop zet zonder dat hij/zij het weet heb je een probleem;)

Het is en blijft moeilijk die drank. Wij zijn vandaag begonnen met inpakken voor de vakantie en daar word ik altijd zwaar gestresst van. Ik dacht: nou even zitten met een borrel.... Niet gedaan, maar zeer verleidelijk!

De trek gaat voorbij, dus we zitten het uit, jij en ik.

Zet hem op hoor, doe ik ook.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Half elf geweest, de wekker gaat morgen weer om half zes, dus hier ook de hoogste tijd om te gaan duiken lui.

VM, sorry, maar denk dat er wel een pietsie naast zit als je zegt dat Bo ondergesneeuwd werd.

Klopt niet...

Ik ben weg lui.

Trusten en tot morgen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bo, er is hier vandaag zoveel chaos in de stilte op het forum.

Zovele noodkreten die niet gehoord worden overtaterd worden.

Ach, lieverd, gebruik dit forum om te ventileren, zeg wat je kwijt wil

niemand kent je, niemand zal je veroordelen...

Ik ben ook de hele dag ernstig aan het sukkelen en twijfelen , domdom , ik weet het, maar ook een crisis mag, moet hier gedeeld, gehoord worden ,niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...