Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 @ Lytse: ik hoop dat je een heel fijne vakantie zult hebben! @Will: kop op en stevig vastplakken die handel! Kan natuurlijk iets zijn om je aan op te trekken, 2 van die kleine katjes om voor te zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: willDagpact; Jootje Bo Bor Albert Lytse Lavendel WillChrissyquote> Laat ik mezelf maar weer gelijk hierbij zetten. Is toch een beetje een stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 4 keer op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Will, wat leuk kittens als ik ze zie smelt ik ook ik zit erover te denken om misschien ook weer een kat te nemen ze geven je zoveel liefde vind ik en...je kunt alles tegen ze zeggen en vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Chrissy, goed van jou!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Thanks Sha! Is je bui van vanmorgen al een beetje over getrokken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ja Chrissy even een flinke douche genomen en nagedacht waarom ik zo sjaggie kon zijn dat van me afgezet en ik benne er weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 You go girl!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ik vind het overigens knap van je Chrissy dat je roken en drinken in ene aanpakt ik wens je alle succes, zet em op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 gefrummelde, enjoy the day ik ga straks te werk eens kijken of we weer clienten blij kunnen maken tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 oei....ik zie Snoep inloggen gaat me vast wegsturen en dan heeft ze nog gelijk ook dag snoeperdepoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Hoi, Lytse, vast een fijne vacantie! Beieren toch. Niet teveel jodelen en houd het rustig. Ze spugen er niet in. Take care. P.S als je terug bent sta je vast een maand droog. Spreken we af,toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Chrissy, dag 1 kan de belangrijkste dag van je leven zijn Ja Sha, ik ga ze overladen met liefde. ALS ik het doe hé Hoi Soothe, kalme rots in de branding, çava ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 weg wezen sha...je zou toch wat nuttigs gaan doen...hup hup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Ça va bien, merci. Et toi? Ben niet zo kalm hoor. Beetje labiel. Theo Maassen noemt het emotioneel flexibel. Ook mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Will zorg goed voor jezelf. kittens houden van nuchtere baasjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Oké, jij naar de zeegiganten en ik ga ook wat doen. Ciao. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Frodo heeft zijn Olog-hai al een maand in de houdgreep! Niemand opgevallen?... Of lees ik er overheen. Go Frodo! Proficiat. Slingers laat ik graag over aan de experts, die zijn daar veel beter in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Originally posted by: Hannah1Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.Theo Maassenquote> Zalig!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Even snel weer in en uit. @ Soothe: ik ga ervoor en meld me 1 juli weer. We vertrekken morgenochtend inderdaad naar Beieren. Die diensters kunnen nog veel meer tegelijk dragen. Die pullen zijn zelf al zo zwaar en dan zit er ook nog een liter bier in! Je ziet ze wel steeds meer met polsbandjes! @ Chrissy: fijn dat je weer begonnen bent meid. Ga ervoor hoor. Ik weet dat het moeilijk is maar we knokken met z'n allen. Veel hier komen (alhoewel ik 3 weken weg ben, maar er zijn nog genoeg frummers over). @ Frodo: ik kan me niet herinneren of ik je al gefeliciteerd heb, maar bij deze: :present::present: @ Lavendel, Runningliesje en alle andere frummers die het moeilijk hebben: we doen ons best en we steunen elkaar in gedachten. Hier een zonnetje van mij, ook voor Will natuurlijk: Later wip ik nog weer even binnen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Goedenmiddag allemaal. Chrissy, heel veel succes met je nieuwe start:present: Frodo, goed zo, ga zo door:present: Zo, ik heb even een citaat onder mijn berichtje geplakt van Th. Rooseveld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Lytse en Rosa, bedankt voor het onder de riem! Lytste, nogmaals een hele fijne vakantie gewenst en ik hoop dat je het niet al te zwaar krijgt in Beieren! Tot over 3 weken en geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 DAGPACT: Jootje Bo Bor Albert Lytse Lavendel Will Chrissy Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 Oh, per ongeluk alles vet! Heb ik het toch nog niet helemaal onder de knie:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2012 DAGPACT: Jootje Bo Bor Albert Lytse Lavendel Will Chrissy Rosa Dylan Even Chrissy bij staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden