bolletje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Lieve Joppie, nee hoor je raakt me nog niet kwijt maar dat hoesten komt me m'n neus uit. H.a. zei van de week dat hij niets hoorde, ik zei nog is dat goed of niet goed. Lijkt mij als je niets hoor dat er toch iets gruwelijk fout zit. Moest ie om lachen. Maar wil toch graag een x alles na laten kijken voor de zekerheid. Heb vandaag wel super weinig gerookt. Ongeveer zo'n 5 hele dunne sjaggies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Originally posted by: bolletjemaar dat hoesten komt me m'n neus uit. quote> Niezen doe je door je neus Bol, hoesten niet hoor:)Sterkte er mee in ieder gevalhet lijkt me heel vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Jopie Wel een paar moeilijke dagen gehad. Maar ik zag de uitspraak weer langskomen, "bek op het stuur en trappen" Maar er is een behoorlijke tegenwind. En heel eerlijk gezegd, ik ben er moe van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Iemand iets van Lenie gehoord vandaag? Was benieuwd of ze haar poesje al terug had. Die deugniet was al twee dagen de hort op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Bolletje, nee niets gehoord. Ze was ook de hele dag niet op FB en dat is ook heel vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Bol, je hebt toch gisteravond ook de draad gevolgd? zou mij niets verbazen als Tactive haar verzoek om een ban heeft ingewilligd het is dus maar gewoon afwachten denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 nou gefrummelde, ik ga toch ook even naar de volgende wedstrijd kijken ben toch wel benieuwd inzetten doe ik niet meer, heb het waarschijnlijk toch mis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Oké Sha. we wachten gewoon maar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Goedenavond, Wilde daarnet al iedereen een fijne avond wensen. Maar toen kwam er na het voetbaldebacle een uitzending over alcoholgebruik bij dat soort evenementen. Dat heeft W dus net afgezet (ben geen tv kijker, W heeft de AB) Dus nu alsnog: Goedenavond... Heb niets met voetbal. Kwam uit de douche en W zei: Nederland staat met 1-0 achter, had ze op de radio gehoord. Zij in de douche en ik de tv aan. Want dat wilde ik zien, die over het paard getilde losers tegen de eerste de beste club waar je niet van kan verliezen ten onder gaan. Hoop dat ik niemand kwets maar dat is hoe ik er in zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Hai Har, leuk je even te zien ben zelf ook niet zo'n voetballiefhebber eerlijk gezegd behalve als Nederland moet en dan nu vanavond komt misschien ook meer omdat ik gewoon lekker languit op de bank wil hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 lenie weet niet of ze ban heeft want ze is nog niet hier geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Voor iedereen die dit leuk vind : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 en dan deze ook nog es... en toen slapeeeeeeeeeee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 iedereen met stomheid geslagen door de voetbalwedstrijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neeltje58 Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 bedankt allemaal voor jullie reacties meld me wel weer doei neeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Lieve Frummers, Ik duik mijn bed in. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Heey Sha, hoe was het winkelen met Snoep? Hebben jullie het gezellig gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Hallo Hannah, Ben er nog hoor. Jij een beetje moeilijk gehad maar nu weer beter... Wou schrijven: Keep on the good job. Maar dacht toen, wat een gelul en dan ook nog in het Engels. Dus meisje: hou vol en ga goed... Jou humor en manier van zien is een van de redenen om hier telkens weer terug te komen. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Nou, ik ga naar bed. Huisje is weer kraakhelder en morgen vroege dienst. Goede nacht allemaal, tot morgen. Liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 't Is me te spannend en opwindend hier. Dat hou ik niet vol... Bye en slaap lekker, Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Klinkt leuk maar als je het vertaalt heeft het niet veel om het lijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Dat hoeft ook niet Johan, ik zit zomaar wat te kletsen. Het was, of is, maar een geintje, hoop dat ik je niet gekwetst heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Dat dacht ik al en dat doet me plezier Johan. Ga goed kerel... Ken je geschiedenis niet, ik ben een poosje niet geweest. Maar kan je vertellen dat je met de drank onder controle, ADB dus, niet aan de zijlijn hoeft te staan. Integendeel, midden er in en dan ook nog bewust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Slapeloos Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZZR 1200 Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Originally posted by: Johan WAangezien ik niet veel heil verwacht van ZZR 1200 ga ik ook maar slapen. ZZR 1200: no offence. maar je moet wat zeggen om een reactie te krijgen.quote> Hoi, ben hier eerst alles nog een beetje aan het doorspitten.Vandaag net aangemeld, moet nog ff wennen aan het forum.groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden