kameleon Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Zoals de titel al zegt, het wordt lastig vandaag vooral vanavond. Onze dochter heeft vandaag haar meiden feestje, het wordt een drukke dag. Vanavond met de meiden naar de pizzeria en dat is de tricker voor mij. Geen wijn. Ik wil het niet verpesten, voor mijzelf niet en ook niet voor haar. Het zal een opgave worden. Ik hoop dat ik het red, deze 6e dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Natuurlijk ga je het redden Kamelion. Concentreer je op andere dingen. Het zal niet makkelijk zijn maar wat ik vaak probeede was de alc. los te zien van feestjes. Probeer veel te eten want een volle maag vermindert de trek enorm. En wat mij ook altijd heel erg hielp was de hele dag door tegen mezelf zeggen, "ik houd het droog vanavond, het wordt gezellig". Dan was ik bezig met de avond, en niet met de alc., want als ik angst had om te gaan drinken was ik er wel mee bezig. Maar redden ga je het zeker doen, je hebt die alc. niet nodig, je houdt van je dochter, daarvoor drink je niet. Zal jij morgenvroeg eens zien hoe trots je op jezelf kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Kameleon. De voorbereiding op een moeilijke situatie is het halve werk. Dat doe je al! Deze avond is voor je dochter, voor haar... En ze is al zo trots op je.. kan ze het ook nog aan haar vriendinnen tonen. Dussss. concentreer je op de meiden, hun verhalen, hun nuchtere pret, doe gezellig met hen mee! Tuurlijk red je het. En dan kun je jezelf droog afmelden vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Kameleon; je hebt je nick niet zomaar uitgekozen; leef je in in je dochter en dinnetjes pas je drankje eropaan en klink met cola! Dat mag wel een keertje en de cafeÃne helpt echt. De stemming van die meiden is ook feestelijk zonder drank, kun je nog wel wat van leren. Gefeliciteerd en meld je vanavond je even droog af? have fun:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Kamelion, lukt het nog een beetje? Volhouden hé, dan ben je morgen echt trots op jezelf hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Lieve mensen, Het is me gelukt, Ice tea is ook erg lekker! Dank jullie wel voor de steun, heb eraan gedacht op de moeilijke momenten die er toch wel waren. Warme groet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Geweldig meid. Een dikke proficiat. Wat zal jij lekker wakker geworden zijn hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Ja Bolletje, Ik zit fris en monter achter mijn laptop. De meiden slapen nog (was ook nog een slaapfeestje) Het was een drukke maar leuke dag en avond. Vandaag maar opnieuw de strijd aan, moet lukken. Morgen ochtend krijg ik weer bezoek van de PIT, dus ook dat is een stok achter de deur. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Kameleon, allereerst nog een Welkom fijn te lezen dat het je gister goed is afgegaan wat zul je vandaag blij zijn dat je gisteren niet hebt gedronken heerlijk met een nuchter hoofd opgestaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Kame, je dochter zal trots op je zijn.. En jij op jezelf. Wat een goed begin van een nieuw leven zonder die verwoestende rotdrank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Mooi gedaan Kameleon en jij nam je verantwoordelijkheid door hier van te voren steun te vragen, heerlijk hoe het forum kan werken als jij eraan werkt:heart: en wat goed dat het feest dus geslaagd was kon ook bijna niet anders zo he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden