igor Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 goede morgen frummels. allemaal nog lekker op 1 oor... zal ik zachtjes even broodjes in de oven doen en koffie zetten. beschuitjes met aardbeien maken en voorzichtig een zonnetje tevoorschijn proberen te toveren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Goedenmorgen Igor en alle laatkomers:) Dat zonnetje tevoorschijn toveren is je gelukt:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Nog even het dagpact opstarten: DAGPACT: Rosa Wie doet er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Goedemorgen iedereeen die wakker is of zo wordt. Weinig te verstellen, rustig dagje vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Goeie morgen Suikertje en iedereen die nog wakker moet worden. Hier schijnt het zonnetje. Is ook wel nodig want er is hier rommelmarkt. En das best een grote dus ga ik daar straks naar toe. Misschien dat mijn d.a.maatje mee gaat want die zou ook gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Goedemorgen bolletje, wat is een da maatje? Veel plezier op de markt straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Goedemorgen luitjes. Wat een rust hier. Hier geen zon nog. Geeft niet, het stormen is gelukkig voorbij en dat is al heel wat. Ik ben ook gelijk weer weg... Hoor de logé boven al rondlopen... Ontbijtje maken dus maar. Bol, lekker genieten van de rommelmarkt hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Goedemorgen gefrummelde Bol veel plezier vandaag op de rommelmarkt! Suikertje, dit je laatste zondag in je hokje? Deze week de sleutel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Goedemorgen Yvonne en Shahire, ja donderdag de sleutel en dan proberen hier zo snel mogelijk weg te zijn. Dacht toen ik hier kwam dat ik hier 1 of 2 maanden zou zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Suikertje dat is mijn maatje waar ik op de dierenambulance altijd mee rijd. Daar zit ik nooit mee stil, hij heeft altijd wel wat te doen. Zalig. Want bij anderen kan het best zijn dat, als we geen ritjes hebben, ik de hele middag maar aan de tafel op de basis zit. Maar das gelukkig bij hem niet zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 echt fijn voor je Suikertje ik hoop dat je zo snel mogelijk over kan dat zal ook een hoop rust brengen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 :light::present::light::present::light: Gwen, voor je 9 maanden droogstaan en Snoeperdewoepper vandaag haar 17e maand, kanjer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Zie dat onze Jop. ook weer hier is. Ik heb een vraag meis. Hoe zit dat nu met de rittenkaartjes? Die schijnen niet meer te gelden. Hoe moet ik dan nu reizen met de bus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Suikertje jij ging van de week toch allemaal andere spulletjes kopen voor je nieuwe luxe optrekje? Ben je daarmee geslaagd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Originally posted by: rosa45DAGPACT:RosaAlbertquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 goedemorgen allemaal, vandaag gaan we de pup ophalen, ik heb er zo'n zin in!!! gisteren nog voetbal gekeken, wel jammer hoor, ze hebben kansen genoeg gehad. En ik ben weer trots op mezelf!!! weer de eerste niet genomen! hoe is het verder hier? nog leuke dingen gebeurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 wow wat mooi geschreven Jopie!! respect Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 hahah Komisch, maar nee is een boxer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Oké Jop bedankt voor het antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Dank je wel, Sha. Vandaag ga ik mijn 9 maanden penning ontvangen! Ik heb dit forum pas 3 maanden geleden gevonden, het is nu een vast onderdeel van mijn dag geworden. Ik heb veel aan jullie postings.Achter de namen en avatars zitten nu echte mensen, waar ik een band mee voel. Thnx.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Jopie Mooi geschreven Ben je dan nu 2 jaar alcoholvrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Jop. al weer een heel mooi verhaal waarin je je gevoelens heel goed beschrijft. Daar ben je een kei in. Gwen van harte meis. Ga zo door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Gwen 9 maanden :moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present::moon::moon::sun::sun::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden