Spring naar bijdragen

maandag 11 juni 2012

lien2206

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 343
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

het is een boxerpup van 9 weken, ik heb geen idee hoe ik hier foto's moet plaatsen, dus dat moet ik verschuldigt blijven.

vanacht heeft ze al door geslapen, dus dat is top!!! ondanks dat mijn man er om kwart over 4 uit moet.

het is echt weer genieten hoor, wat een gezelligheid is het toch een hondje in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Suikertje. Ja ik hoop dat het nu eens over gaat. Het is eigenlijk al een half jaar aan de gang. Heb nu weer twee paracetamols gepakt. Dat werkt goed.

Heb je vandaag een daggie vrij?

Lien ik heb heel lang eng. Bullen gehad. Familie van de boxer. Die konden me toch snurken zeg, dan waren ze met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Maar ook ozo lief en vonden iedereen oké.

Maar mooi dat ze vannacht al doorgeslapen heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O mijn schoonzus heeft gebeld en gevraagd of ik mijn zwager 5 dagen wil verzorgen. Ik word donderdag gehaald en blijf tot maandag weg. Poeh das erg lang voor mij. Ben toch al zo'n huismus, maar ik heb het haar beloofd en belofte maakt schuld. Eens kijken hoe ik me bezig ga houden die 5 dagen. In ieder geval lekker gaan koken voor mijn zwager, want hij kan, ondanks het ontbreken van zijn maag, nog wel lekker eten.

Ja en verder ga ik wat aan de poets daar, als hij beneden komt. Geen zin om dat gekreun en geklaag aan te horen. Vreselijk is dat, en ik ben dat niet meer gewend.

Suikertje een dikke knuf voor jou hoor.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Frummeltjes!

Ikke dom geweest... Van het weekend uitgegleden, dus nu niet dag 5 helaas :angry:. Vandaag weer dag 1, eigen schuld dikke bult.

@ Bolletje: hopelijk krijg je nu iets van de h.a. wat wel helpt tegen dat hoesten. Zo slopend, vooral als je 's nachts steeds wakker wordt erdoor!

@Lien: wat ontzettend leuk dat je de pup eindelijk hebt, geniet ervan!

@Suikertje: gaat het een beetje met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zalig een puppie in huis! Ik heb altijd honden gehad, behalve de laatste jaren niet. Ik verlang er nog steeds naar, de geur, de dwaze blik, het aanhankelijke, lekker :) !!

Geniet ervan, vooral dat eerste jaar proberen zo intens mogelijk te beleven!

Ik weet ondertussen wat steeds opnieuw twijfel bij me oproept: het feit dat alcohol zo sociaal aanvaard is en iedereen doet alsof het ok is. Ik word dan jaloers op de mensen die gezellig zitten te terrassen en aan hun drankje nippen. Ik heb dit weekend precies niets anders gezien dan dat?? Nippen? Dat kan ik niet...ik giet 1 glas zo binnen.

Ik vind het moeilijk om te aanvaarden dat er mensen bestaan die gewoon kunnen genieten van 1 of 2 glaasjes.

Maar dan probeer ik te denken aan de tijd dat ik sigaretten of wiet rookte. Ook toen overdreef ik, het was alles of niks. Terwijl ik nu toch niet meer jaloers ben op mensen die dit doen. Ik zie geen meerwaarde meer in het roken van sigaretten of joints. Sigaretten helemaal niet meer. Joints? Ik ben zo al gek en vrolijk genoeg.

Dus nu moet ik dat omturnen naar alcohol. Als er iemand tips heeft hoe ik sociale drinkers kan omturnen tot de status:" o! dat hoef ik niet meer!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lavendel, ik kan wel jaloers worden op multimilionairs maar ik zal het nooit worden. Dat moet ik gewoon accepteren. Ik weet dat ik een heel gelukkig leven heb ook zonder veel geld.

Nou kan ik me wel focussen op die rijke mensen en mezelf daardoor heel arm en zielig vinden, maar daar schiet ik niets mee op.

Ik heb de keuze om zelf te kiezen waar ik waarde aan hecht.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal!

@Lien, wat leuk, een pup.

@Bolletje, codeine zou toch goed moeten werken om de hoestprikkel te dempen, gelukkig dat paracetamol wel werkt.

@Chrissy, jammer weer bij dag 1 beginnen (ik helaas ook, gaan we samen op)

DAGPACT;

Bol

Chrissy

Rosa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...