Spring naar bijdragen

dinsdag 12 juni 2012


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolletje, het is inderdaad zo dat ik jarenlang gedronken heb om maar niets te voelen, dus ook de moeheid, ik zal zeker mijn rust pakken, heb dit al een aantal dagen in mijn dagschema gepland. Aan dit schema heb ik veel, ook omdat ik op die manier mijn huis weer op orde krijg, en ook tijd voor onze dochter overhoudt.

Ik hoop dat ik het vol hou, ben bang dat ik het allemaal te positief benader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei Fourchan, dat heb ik ooit 7 maanden volgehouden

met een fles wijn, maar uiteindelijk won hij:(

ik haal nu niets meer in huis, hoef niets te bewijzen en

pest mezelf onbewust niet langer.

Misschien kun je dat elftal met reserve doneren aan een voeltbalkijkersgroepje?

maak je nog een goeie beurt ook.

Albert, brrrrr ik zal voor je duimen als ik straks lekker in de sauna lig te zweten.

Dan lig jij hetzelfde te doen, in die stoel. Maar je moet maar denken dat je daarna

weer een good-looking bekkie hebt. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR, sterkte bij de tandarts

ik hoop dat het allemaal meevalt

Tante Bol ook succes bij de HA

ben overigens benieuwd of je straks bij je schoonzus thuis minder last zult hebben

even afwachten allemaal

Emma, zal zo hopelijk wel weer terug keren

lijkt me ook geen prettig onderzoek

iedereen trouwens nog een goede morgen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Rickert

Travel

Lavendel

Doe het goed Emma en Albert!

Geweldig Vicks, we steunen je. De eerste stappen zijn genomen. Vul je dag goed in, uur per uur, want op lege momenten sluipt de twijfel soms binnen. En maak alvast een afspraak met je huisarts, misschien? Je kan het hoor er gingen reeds velen je voor :present:

Kameleon, dat vroeg ik me ook de eerste dagen af, vanwaar die vermoeidheid bleef komen. Bolleke heeft daar goed op geantwoord zie ik. Het is dus alvast een teken dat je goed bezig bent! :)

Zo ik glij de dag in en wens veel sterkte aan iedereen. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer terug van de h.a.

Nou ik heb een antibioticakeur gehad. Dat is misschien de eerste van m'n leven.:)

Maar wat de h.a. zei was dat de medicatie die mijn bloeddruk verlaagt, wel eens de oorzaak kan zijn van mijn hoesten. Heel goed opgemerkt dokter;)

Nu eerst maar eens kijken of het weg gaat en anders veranderen van medicatie.

Wel blij want ik ga donderdag voor een paar dagen weg en dan kan ik niet zo maar even terug komen voor pillen of advies.

Ik las iets over langdurige moeheid. Dat kan inderdaad. Ik heb hier heel vaak gelezen dat mensen heel lang nog, last hebben van erge moeheid. Ook al zijn ze een tijd gestopt.

Wat hier dan wel eens geadviseerd wordt is vit. b. Daar is vaak een tekort aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het boek van Allen Carr heeft een eigen draadje bij 'Thema's rondom Alcohol'.

Ik heb het even naar boven gebracht. Het is eigenlijk door dat draadje dat ik via google op deze ADB-site verzeild geraakt ben :).

Goeiemorgen iedereen,

Rae

Link naar opmerking
Deel via andere websites

CaligulaDH, ik slik al een paar maanden vitamine B een hoge dosering via een natuurlijkwinkeltje, maar alles wat je aan overtollige vitamine B slikt plas je weer uit dus is het heel geel, ik dacht het van de alcohol kwam, en na de test (3 dagen geen vita B) was het idd door de vitamine B, ook slik ik een libido verhogend middel (maca) maar dat hielp niets, hoop het snel wel gaat werken want heb het sinds vanmorgen weer genomen, icm alcvrij zijn moet het lukken toch!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Dr. CaligulaDH,

Ik heb last van haaruitval en heel veel en is heel dun geworden, is dit herkenbaar door alcohol en zal dit weer tengoede komen ?

Rondom mn ogen donkere kringen en mezelf ouder uit vinden zien daardoor, zal dit ook weer goed komen ?

Libido gehalte van 0,0% zal ook wel herkenbaar zijn maar duurt het lang voordat dit weer goed komt ?

Voor nu mn vragen, 3 per keer anders moeten de volgende patienten telang wachten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal zo de antwoorden lezen, ik ga eens even gauw shoppen voor wat drinken (water uiteraard om te zuiveren) en misschien thee en zeker frisdrank

want ik ben veels te dol op sinas, en natuurlijk voor de maaltijd van vandaag en wat voor mn andere verslaving, had gewoon eens aandelen in moeten'kopen haha

tot zo en ben zo blij jullie er zijn, dan voel ik mij al vele malen sterker, hoop ik vanmiddag nog zo fris en fruitig ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...