AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Spijk je hebt gelijk (grapje op deze manier) Maar terecht wat je schreef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Mocht je zomaar achter de pc Spike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Spike, Dinah, ik heb soms het gevoel dat in vorige tijden hier serieuze stevige mensen aanwezig waren, txxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 absoluut zeker, Dinah, ja ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: lavendel1Spike, Dinah, ik heb soms het gevoel dat in vorige tijden hier serieuze stevige mensen aanwezig waren, txxxquote> Dat is nog zo LavendelWe moeten het allemaal zelf doenLeef je in Leef je uitmaar drink nietEn de wereld gaat voor je open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Weet ik wel Spike;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 albertremmo: zo waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik volg je Dinah truste Ik ga ook naar bed truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Trusten Albert:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ook ik ga mijn bed in. Slaap lekker allemaal! Johan, succes joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: lavendel1Spike, Dinah, ik heb soms het gevoel dat in vorige tijden hier serieuze stevige mensen aanwezig waren, txxxquote> lavendel,Jij bent anders ook goed bezig om een serieuze stevige girl te worden!Wat enkele weken ADB met een mens kan doen hé?Liefs, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ter kennisname even snel: dag 3 ook droog en rookvrij doorgekomen! Ging goed vandaag Lekker slapen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: spikeJen, hoe ga jijafgezien van vandaag?quote> Dank je voor het vragen, Spike. Over het algemeen ga ik goed, ja. De baclofen helpt echt. Geen paniekaanvallen meer, geen behoefte aan gezuip... Er is een rust over me heen gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Chrissy: topie, doe zo voort, hééél goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goedenavond allen, Heb de wedstrijd gekeken met koffie en wat sapjes! Dus ook deze avond goed doorgekomen. Voor mij ook dag 3. Ik blijf nog even hangen maar meld me wel alvast droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Dank je Frodo! Jij gaat super he, al aan de 6e week bezig: jij zeker ook een en een ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goed zo TRavel, we gaan gelijk op! Ik zat trouwens te kijken op thee (, ben koffie-mens) en slooooten water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Johan, heb je zinnetje vanavond nog ff voorgedragen hier. Werd niet gesnapt maar lagen wel in een deuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Gwen, Ik zie dat je aangelogd bent! Zit je nu op de piazza in Italy te frummen? En hoe is het ginds? Beter weer dan hier zekers? Groetjes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Tssss,denk ik; "toe, ff op het dagdraadje kijken..." Ja, Frodo, you are absolutely right! Er lopen hier op het plein wel wat gefrustreerde Ollanders rond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Mooi toch Chrissy. Morgen helder en gezond weer op. Veel beter. Ik heb me niet eens vergrepen aan de chips terwijl daar toch alle reden toe was haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik heb vandaag hekken geknutseld, die de zwijnen buiten mijn moestuin moeten gaan houden..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Voor iedereen die aan zijn detox-weekje bezig is... Het wordt allemaal alleen maar en beter en leuker en makkelijker! Jullie gaan goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Mot terug naar m'n ruine-hol... Sogni d'oro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden