Jan1000 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Als Nederland wint dan weet je het wel........................... Dan verliest Duitsland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Jan genoeg is genoeg hoor na 1 keer weten we het wel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 En gelijk spel Jan? Trouwens mooi koppie heb je zeg. Speciaal opgezet voor het E.K.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Oei Jen, ik kon wellicht even de berichten niet meer volgen blijkbaar. Ik trek me effe weg uit dit "oranje" gedoe...in welke goal moeten ze trouwens?? hihi O ja, aan hen met wie het niet zo goed gaat: effe slapen en morgen opnieuw opstaan gewoon, ja? liefs xx en dan speciale deze om te zingen voor jezelf! yeeh!! http://youtu.be/aIrCFrFpHvw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Oke... Zit hier met de jeugd op de bank....... En niemand wil bier drinken, cola, chippies, hapjes.... Fijn zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Bol, Ja,da's gezellig, met z'n allen! Trouwens..hoe laat begint het eigenlijk? Dacht om 20.00 uur., maar is volgens mij nog niet begonnen. Wacht niet al te lang meer hoor, wordt al slaperig, wil eigenlijk op tijd naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik weet er ook niks van lavendel, ik ken niks van voetbal. En nu laat je me alleen achter met al die supporters? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: jan1000Oke...Zit hier met de jeugd op de bank....... En niemand wil bier drinken, cola, chippies, hapjes.... Fijn zoquote> Hartstikke fijn toch? zo vind ik de jeugd ook wel prettig hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: bolletjeAp.Neem dan wel m'n d.a. maatje mee met z'n kalf, want die komt ff een bakkie doen.quote> Een kalf wat een bakkie komt doen? schiet mij maar lek:$Alhoewel twee van onze hondjes lusten koffie, de derde zet het op een lopen van alleen de geur al:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 nee hoor Jen, ik steek mn zoontje in bad en bed en kom mistroostig kijken naar enkele niet voetbal dingen mijn zoon en stiefzonen spelen zelfs voetbal, maar het klikt maar niet met mij, beeuhh ik herken me in een vriendje van mijn zoon op zijn eerste voetbal les: "Huuuuu, dat is mijn bal! Waarom willen al die anderen ook met mijn bal spelen??? En hij rende weg met het balletje! Hilarisch!! Maar ik begrijp hem goed hoor :-))) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Hahaha da's slim gezien. Groot balbezit, of hoe noemen ze dat? Waarom mistroostig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ja leuk Lavendel:D Mijn eerste en laatste voetbalwedstrijd was op school. Ik hield er al niet van en dacht iedere jongen vind voetbal leuk dus doe gewoon mee. Ik kreeg de bal dus en ben naar het doel gerend met dat ding voor mijn voeten. Toen werd er gefloten:angry: BUITENSPEL:devil: Ik snap het nog niet, kan ik er wat aan doen dat ik harder loop dan een ander? Die bal moet er toch in? Waarom wachten op een ander? Zo oneerlijk, en mijn laatste spel voetbal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Het is echt kwelling nu Ik heb een vreetbui, maar kan nog niet echt bijten en kauwen:$ Iemand een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Soep Albert? Ha buitenspel, da's de enige regel die ik snap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ja ga maar bouillon maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Hihi, geweldig AR!! Jen, misnoegd: bedoel ik een beetje zielig zitten staren naar het voetbalscherm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Albert, alles wat je lust in een mixer-achtig iets?? milkshake met chips, nutella of fruit? ( euh...is maar een idee hoor...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ja haha leuk Lavendel Had ik nog niet aan gedacht maar wel een idee voor de volgende keer Weet je iedere dag word nu wat beter, moet alleen nog wennen Ik heb nog vla met banaan hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Hou vol jongen zonder drank en je slaapt als een roos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 En ècht volhouden niets is het waard om te gaan drinken én met drinken maak je meer kapot dan je lief is In dit geval wat je begonnen bent;) Leuk, en succes met het niet drinken Johan:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 VERLIEFD??? Stoppen met drinken Jongen, het maakt alles weer kapot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ik spreek uit ervaring en ik denk dat jij die ervaring ook hebt veel plezier en succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Johan, niet met een dubbele tong praten hoor. Zover niet gaan. Vinden de vrouwtjes maar niets. Succes met de kriebels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Spike, Kusje terug, jij komt ook van een diep dal. Love ye En ik reageer niet altijd op iedereen maar de dingen die me raken wel. Na verloop word (althans mijn gevoel en idee) je selectief in wat relevant is of wat niet Iets wat iemand ter harte gaat of mij Iets wat rechtstreeks naar mijn gevoel gaat of iets wat me vreselijk afstoot Als iets mij vreselijk afstoot heb ik er wel vrede mee Kan het laten Als het forum aangevallen word, sta ik er. En ik snap je Groeten aan Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ha Johan, leuk om lezen. Veel succes met de verliefdheid... en niet te veel drinken he. Soms drinkt een mens uit euforie, ik althans toch wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden