Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Nee Soothe, maar geen zorgen hoor, niet voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Oké, strak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: lavendel1Het is waar, ik hoef geen moederkloek te spelen Goh, ik vind het best gezellig hier, tx all quote> Lavendel Twee zinnen uit jouw tekst waar ik het zóóó mee eens ben.Het eerste zit in mijn natuur, mijn karakter en ik kan niet anders.Het tweede is voor mijn gevoel (ik ben er al wat langer) te zwak uitgedruktIk hou van de mensen hier:heart:Ook de NieuweClueless WelkomCopy Bekkie (uitzonderingen daar gelaten)Het is hier niet alleen gezellig, maar zeer waardevol behulpzaam, luisterend oor, medeleven in alles, alcohol gerelateerd of niet (wat je zo mogelijk toch aan het drinken zet)Ik heb alles al meegemaakt hier, en ik ben dankbaar voor het forum dat ze me nog steeds willen.En dat ik een bijdrage mag leveren hier voor anderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Woon in Duitsland en vriend/buurman komt straks hier voetbal kijken, vandaar. Kan nog leuk worden... hoop voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Nina:heart: Love ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Dylan, Jullie gaan elkaar toch niet in de haren vliegen vanavond he:) Hoi Albert, ja, jij bent ook al een oud gediende hier he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Hoi Rapi:heart: vanaf 2009 hè Er zijn er ouder hoor. Gaat het goed met jou? Je hebt ook al veel meegemaakt en moeten doorstaan afgelopen vier jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 moge de beste winnen, en ik denk het duitsland gaat zijn met 2-1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Oh je woont in Duitsland. Maak het maar gezellig. Apfelschorle erbij. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lara58 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 hey dat heb ik ook in de flexpool gezet. ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Zal het straks eens ter vertaling voorleggen Johan; of treedt dan het scenario van rapilos in werking? We zijn beide bloedfanatiek, dus wie weet wat er allemaal te gebeuren staat. Geeft het in elk geval wel een extra tintje vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 VM Ik snap je gevoel. Toch vind ik het heel jammer. Hopelijk kom je af en toe toch even langs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Wat betekent "zuigen" eigenlijk? Is hier in Vlaanderen geen gebruikelijke term... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Beks, waarom? zo vergroot je het onrecht alleen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Dylan Iedereen heeft gevoel, iedereen heeft een mening Ik ben ook teleurgesteld praat er alleen nog niet over Bekkie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ken je wel de uitdrukking it sucks jen? Nou dat betekent het en soms dat iemand je leegzuigt maar dan heb je je eigen grenzen ook al verlegd meestal/laten verleggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 (verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 2-2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Dylan je schreef "dat kunnen we missen als kiespijn" Ben gisteren naar de tandarts geweest en er zijn vijf tanden en kiezen getrokken bij mij. Niet dat ik kiespijn had, maar tóch. Hou je effe in wil je;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ik blijf het jammer vinden van de sfeer zo niet nodig. nou aan t werk hoop straks nog in te kunnen loggen fijne avond en het is 2-2 bij de konkurenten ook leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ok jane, merci, nu snap ik het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Opstelling Nederland: Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, John Heitinga, Joris Mathijsen, Jetro Willems; Mark van Bommel, Nigel de Jong; Arjen Robben, Wesley Sneijder, Ibrahim Afellay; Robin van Persie. Is van Marwijk koppig???¿¿¿ Welneeee lijkt maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden