Gaby Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Rapi zie jij nog een knappe rijke man in mijn toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 eentje die niet drinkt liefst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 helaas het is niet anders was leuk geweest als ze hadden gewonnen maar ja, je kan niet alles altijd mee hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 hahaha die Gabs...geweldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ja Gaby, Je zal een knappe man ontmoeten. Maar rijk is hij helaas niet. (laat je me even weten, als het uitkomt) Lieve mensen, Ik ga pitten. Slaap lekker allemaal, en niet te naar dromen he. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: rapilosErg zwaar teleurgesteld Made?quote> Eigenlijk wel ja!Maar ik slaap er geen minuut minder om hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ja mannekens (en vrouwkens ook natuurlijk), Spijtig van het resultaat maar zeker en vast een hele mooie match gezien! Maar die Harry Potter deed Oranje de das om. Ik noem die zo omdat zijn naam mij aan die school Zweinstein doet denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Ziezo, het voetbaldraadje weer naar boven. Mijn prognostiek: Ne-Po 3-1 Moet kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Optimist Rae? Ik doe met je mee: 4-2 voor Oranje, anders liggen ze eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Optimist Rae! ik doe mee 4-2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Nou, ik ben uitgenodigd bij de buurtjes van mijn Pa. Dus ik zal het mirakel meemaken vanavond Ik zet in op 0-0. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Volgens Paula, een helderziend varkentje dat hier in de buurt op een kinderboerderij woont wordt het 3-0 voor Nederland. Ik vertrouw op Paula en zet dan ook 3-0 in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Haha, Oranje speelt vanavond de match van de waarheid? En het vertrouwen in de uitslag is niet zo geweldig groot? Dan zullen wij hier nog wat extra ondersteuning geven, want nu de Belgen er niet bij zijn moeten wij toch voor iemand supporteren hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Originally posted by: rosa45Volgens Paula, een helderziend varkentje dat hier in de buurt op een kinderboerderij woont wordt het 3-0 voor Nederland.Ik vertrouw op Paula en zet dan ook 3-0 in.quote> Ik weiger een helderziend varkentje te geloven.. Maar...ik ga zeker mee met de prognose van Rae ! ,en wel voor eenzelfde stand, NL -Po3-1 minder doelpunten van NL helpt ons nergens heen behalve naar huis..meer doelpunten van Nederland is erg euforischmeer doelpunten van Portugal maakt het te moeilijk voor NLen minder doelpunten van Portugal is onwaarschijnlijk...en met deze stand van 3-1 gaat NL het redden als Duitsland genegen isvan Denemarken te winnen..Het oranjelegioen bereidt zich voor,de vlaggetjes wapperen hier nog fier en dapper aan de gevel,ik blijf er in geloven omdat het kán gebeuren,een overwinning voor NL en plaatsing in de kwartfinaleYES!!Bovendien hebben wij ook nog eens alle Oekraïeners als extra Oranjesupporter op de tribune, jawel!En eigenlijk.... heb ik helemaal niets met voetbal Maar elke ek/wk paraat En nu zonder een constante fles bier in mijn handen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Dan ga ik voor 2-0 voor Nederland.. Veel kijkplezier vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Ik sta zoals altijd ten volle achter Oranje, een tikje dat ik van mijn vader heb geërfd. . NU is de moment om het te bewijzen, dus ik zit op het puntje van mijn zetel strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Ik weet niet wat ik er van vinden moet en wat de uitslag word. Wel hoop ik dat ze met 2 punten voor winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 even tussen het klussen door als niet voetbalkenner ga ik vanavond voor winst Nederland uhhh....2-1 ga ik gokken voor wie gaat kijken: veel voetbalplezier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 En we zijn begonnen.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Joehoeeeeeeeee 1 tje binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 1-0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 1-0, nog 2 te gaan volgens varkentje Paula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 whoehaaaaaah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Word je niet goed Coco? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 ben trouwens nooit voor Duitsland geweest maar dit keer even wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden