Madelief Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Hoi Nien! Nee het gaat om punten. Dus ze kunnen verliezen en toch door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Trouwens AR, die kleine had een super mooie slinger gemaakt voor je verjaardag maar door een te snelle druk actie van mij was ie weg, en toen wilde ie nie meer nog es. Je hebt em iag nog te goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 word het niet es tijd voor een brilletje voor dat elftal:angry: of hebben ze het doel verlaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Is oke Nina Slinger maken is ook veel werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Originally posted by: AlbertRemmoword het niet es tijd voor een brilletje voor dat elftal:angry:of hebben ze het doel verlaagdquote> :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 als buitenstaander is het altijd makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Ai ai ai, wat een afgang zeg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Watte?? Zijn ze verloren?? En nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 afgang vind ik een groot woord hoor...spelen echt niet slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Nee Nien nog niet. Snoep, niet goed genoeg tot nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 ze spelen wel goed ..maar hebben pech...de mensen die zitten te kijken weten het altijd beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Ja is waar, de beste stuurlui staan aan wal. Maar ik had zo gehoopt dat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 ik weet het niet beter hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 triest snik snik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 ik haat dit...bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Huil huil... * trek mijn oranje jurkje snel uit* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 In 1988 verloren we ook de eerste wedstrijd, tegen Rusland. Uiteindelijk stonden we in de finale ook weer tegen Rusland en wonnen!!! Europees kampioen! Dussuhhh...alles is nog mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 toch jammer zo`n EK draad;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Jammer, heel jammer......... je hoopt toch dat je eigen land wint nou ja, helaas pindakaas dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 toen was ik nog niet geboren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Nina, het om de poule, B in dit geval. Ned. moet ook nog tegen Duitsland en Portugal (die spelen straks trouwens) theoretisch kan Ned. de poule nog winnen (ha ha, laat ik ook eens de optimist zijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Originally posted by: nancyIn 1988 verloren we ook de eerste wedstrijd, tegen Rusland. Uiteindelijk stonden we in de finale ook weer tegen Rusland en wonnen!!! Europees kampioen! Dussuhhh...alles is nog mogelijk.quote> owww.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Hahaha, die Snoep!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Zooo, jurkje uit, hoedje af, balonnen leeg laten lopen, bitterballen in de prullebak...klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Mijn oranje badlaken met wij houden van oranje blijft hangen, net zolang tot ze scoren:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden