lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 truste Co ff mn verdriet verdrinken met een dubbele gemberthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Uithuilen en morgen fris en fruitig weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 in elk geval heeft onze keeper zijn salaris vandaag dubbel en dwars verdiend dat mag ook gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Verdriet, uithuilen... Kom op mensen, sportiviteit is toch dat de beste wint! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 huilen doe ik hier niet om hoor voor mij blijft het een spelletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Dat is idd zo Jane, het hadden zwaardere cijfers kunnen zijn ! Zo ik sluit droog af, morgen vroeg op want men gaat mijn keuken beginnen te verbouwen. Hier wacht ik al lang op. Zal me misschien opnieuw tikje beter voelen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 als je m in gaat koken geef je wel een seintje he. truste vast belse supporter:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Doe ik LadyJane, kan best mijn plannetje trekken tussen de potten en de pannen Trustehhhhh Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 en ik ga ook mijn nest in ben notabene speciaal opgebleven voor het voetbal `k zal er niet minder om slapen hoor truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Jammerdebammer...... Het zat er niet in voor Oranje... Avond was gezellig met het gourmetstel op tafel (bbq te tricky qua weer) en nu iedereen de deur uit. Laat de oranje vlaggetjes nog even hangen hoor... Morgen weer een dag! AR, ben je nu voor Frankrijk;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 even omschakelen naar slapen truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Tja........... Ik ben natuurlijk woonachtig in Nederland. Mijn man is Nederlander en, onze kinderen hebben dubbele nationaliteit. Die brave man, coach van Rusland, is dat ook geen Nederlander ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Is het geen grote aanpassing, als Vlaamse in Nederland? Of heb ik te veel vooroordelen? :$ Maastricht vind ik wel heel leuk, maar in Amsterdam voel ik me bv. niet echt thuis. (Mooie stad, dat wel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Natuurlijk ben ik altijd DE vreemde eend in de bijt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Alleen nu, na vanavond, hoewel ik altijd supporteer !!!!!!!!!!!!!!!!!! Tja, nu is het wel aan ons Belgskes ! DE ploeg dat mijnheer Advocaat te min vond ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Mijnheer Advocaat? Ik ben niet mee vrees ik. Heb dan ook geen voetbal gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Maakt niet uit Jenneke. Ik ben gewoon een Belg en daar ben ik trots op ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Jaja, dat zegt de landgenote van Alphonse Sax... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Dick Advocaat is destijds met veel bravoure binnen gehaald om bondscoach te worden. Een paar weken later heeft de brave man blijkbaar een genereus bod gekregen van Rusland. Het ging hem toen niet om het geld maar om het talent !:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Goedenacht wie nog wakker is Jammer dat we verloren hebben, maar ach, dit was wel echt voetbal itt de vorige 2 wedstrijden... En het blijft maar een spel, nietwaar. Heb het vanavond helaas niet helemaal droog gehouden en ook weer gerookt :$ . Baal-baal-baal. Morgen weer dag 1 dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Zo is het Chrissy, morgen een nieuwe dag. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Aangezien het hier toch zo stil is denk ik dat ik de roep van mijn beddeke ga beantwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Truste Esperanza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Slaapwel Esperanza. Inderdaad kalmpjes hier. Dag Chrissy, ben jij ook aan het stoppen met roken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 17 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2012 Chrissy lieveke, BE NICE TO YOURSELF !!!! Ok. ? Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden