Emmaroos Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ok Gwenn, ja Broccoli, kiwi, appels enz enz enz, hahahaha. En ik ben een dag van het roken af. Jippieieieieie!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Goh, Emma, wat geweldig nieuws... Ik voel het ook elke dag zo, en ben vaak tot tranen toe dankbaar. Ik schreef het vanochtend nog; 10 maanden geleden lag ik trillend onder mijn dekentje, met overal pillen en flessen verstopt... wat een miserie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Blijven geloven in jezelf en je lichaam Em:present: Tenminste dat probeer ik altijd te doen. Maar als je gelukkig bent, heeft dat ook een positieve uitwerking op lichaam en geest. Lieve medefrummels ik ga afsluiten. Duik zo lekker m'n schone bed weer in. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Inderdaad Gwennie. Ik had eerlijk waar nooit gedacht dat het mij zou lukken om te worden wie ik nu ben en nog zal worden. Ik was echt volledig het pad kwijt en kende mezelf niet meer. Wat fijn he, en wat goed he dat je daar nu zo dankbaar voor kunt zijn en als je dan ook nog eens overwegend gezond mag zijn dan heb je toch echt een nieuwe kans gekregen. Niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Originally posted by: bolletjeBlijven geloven in jezelf en je lichaam Em:present: Tenminste dat probeer ik altijd te doen.Maar als je gelukkig bent, heeft dat ook een positieve uitwerking op lichaam en geest.quote> Oh zo bedoel je dat, ik snap het.Ja dat zal ik doen hoor en die spoken uit het verleden heb ik opgesloten in een hele donkere kast en de sleutel in de zee gegooid, hahahahaha.Mag toch wel even he, een grapje tussendoor.Bol:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Trusten Bol, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Gunn, fijn dat het contact met je oom zo goed was... Ga je een nieuwe datum onder je postings zetten? Vandaag? Morgen? Het ging zo geweldig de afgelopen maand. Met alle geld dat je uitspaart voor drank, kun je sparen voor een reis.... Is je moeder en haar vriend al langs geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 jammer...Gunn is al weg... slaap zacht! Bol, jij ook, heerlijk in je eigen bed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 @Gwen, Neen, Australië is niet mijn land. Al dat ong'dierte (spinnen, slangen, etc.) zou een daag'lijkse martelgang voor me zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 @Gwen, Ik zou een hoop geld uitsparen, idd. Misschien maar eens overwegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Hahaha Gunn, zeurderige hypochonder die je bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ken het ook niet, Gunn. Australie Maar je stopdatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Originally posted by: gwenKen het ook niet, Gunn. AustralieMaar je stopdatum?quote> Vandaag kan niet meer. 'k heb er al een aantal op. En voor morgen durf 'k 't nog niet te beloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Zo is het Aak! Sjor sjor, terug op de kar, Gunnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 en de hond een volle blaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 en ik ga Johnny Depp bewonderen in Blow. Nog een goeie avond voor de wakkeren en terusten voor de rest. Ciao! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik ga ook slapen. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Johnny Depp lijkt me een goeie keuze, Jen Ciao, slaap lekker voor later... Ik zit hier met Belushi en Ackroyd, not bad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Melly! Ik zag je ingelogd. Heb je al bericht van je begeleider? Hoe is het met je zieke vriendin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 'k ga slapen, lieve mensen. 'k was kort van stof vandaag, maar morgen ben 'k er weer. Tot dan. Welterusten. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Ik ga ook opslomen, veel te druk ben ik... Tot morgen, Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melly Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Lieve mensen, ik hoop dat jullie nog even mn verhaal willen lezen bij wie is wie... Een goede nachtrust... ik ga ook zo naar bedje Liefs Melly Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melly Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 oh Gwen...zie nu je berichtje pas...nu ja...khad al gereageerd x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 hey Melly! hoe gaat het ondertussen met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melly Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 En ja.. ik heb inmiddels bericht gehad van mn begeleidster van tactus...alleen nu is ze ziek, maar komt wel weer. Lavendel, mn verhaal staat dus bij wie is wie... gelukkig krijg ik ook een beetje hulp van 2 mensen die, net als jij en ik spiritueel zijn, ze helpen me op afstand... baadt het niet dan schaadt het niet.. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden