Travel Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Juliette Binoche. Altijd mooi. Er zijn er nog wel meer natuurlijk maar ik kom er ff niet op. Vanavond vergadering gehad en daarna keurig sinas genomen. Dit hobbeltje ook weer genomen. Niet dat ik trek heb of denk het zou wel lekker zijn maar meer van hoe pak ik het aan? Heel simpel, weigeren en zeggen dat je geen alcohol wil drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Zullen we maar weer on topic gaan? Ik ben altijd zo bang dat mensen wegblijven of niet durven te komen als we zitten te geiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Madelief, kan me voorstellen dat je hoofd omloopt. Had je er wel een goed gevoel bij? Waarschijnlijk wel want anders ging je zondag niet weer. Ik hoop in ieder geval dat je er iets aan gaat hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 @Made, Laat dit inderdaad maar een nachtje bezinken want dit zal wel een indruk achter gelaten hebben. Maar als je zondag terug wenst te gaan heeft het in elk geval toch een positieve bijdrage geleverd? Groetjes, respect en voor straks slaapwel, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Lieve mensen, ik viel nog even binnen maar ga nu naar bed. Nog even wat lezen en dan naar dromenland. Ik meld me wederom droog af. Madelief:present: Hoop dat dit je brengt wat je nodig hebt voor je verdere herstel. En je gaat al zo goed, echt geweldig. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Ja, ik was misschien niet zo duidelijk. Ik vond het fantastisch!!! Voel me een beetje te blij bijna.... Dus eerst maar rustig aan laten bezinken. En ja, ik ga zondag weer, ik voel dat het nu goed is voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Tof Madelief, ik ben blij voor jou! Voor mij zou het niks zijn, in groep zeg ik geen woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Wat fijn voor je zeg, dus je bent nog helemaal hieperdepiep? Hahahahaha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Hieperdepiep! Haha! Ja zoiets:D Praten in een groep, dat vind ik ook best moeilijk. Luisteren mag ook daar en dat heb ik vanavond gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 En heeft je man je gebracht en zo? Klinkt wel echt heel goed allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Ik ga slapen. Tot morgen, allen een goede nacht. Liefs xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Jen, ja hij heeft me gebracht, dat vond ik echt lief. Hij zal me nu vaker moeten missen, normaal ben ik altijd thuis. Emma:present: Slaap lekker hoor! Ik ga ook afsluiten. Slaap lekker allen. Tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Fijn, Madelief. Slaapwel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Is er eigenlijk een Amerikaanse tegenhanger van deze site? Dan kan ik 's nachts ook wat stoom afblazen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 the boss of the boose:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Originally posted by: jane4the boss of the boose:Dquote> lolHet klinkt als een klok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 klok heit 12, en een beetje echt naar bed nu Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 sloppel Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Allé, Jeroentje heeft gedaan met koken en het zag er weer lekker uit. Nu ga ik ook maar slapen. Tot morgen en slaap zacht Jen en lavendel, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 slaap ze Frodo, mijn lampje blijft nog even aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden