Gast Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Goedenavond Hey! ha! Fleurtje weer terug Mooi! Iedereen een gewoon ... daarom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 hoop niets ernstigs Akelei... 6 pannenkoeken met kaas wow tonnetje rond dus en geen cent meer te makken maar wel een volle buik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 ... sterkte Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Fleur, welkom terug. Mag lije dat je hier nu een hele poos blijft schrijven... Haha. Grootsnoetje met het lieve kleine hartje vlgs mij. Ik heb je verhaal gelezen over de doop en de glaasje. Niet meer hoeven is een groot goed. Ik zou me er zelf niet aan wagen, twee glaasjes. Ik heb het te vaak mis zien gaan. Dat wil helemaal niet zeggen dat jij weer terug zal gaan naar af, helemaal niet. Maar zo kan het wel werken en dat doet het regelmatig, helaas. En ik ben altijd huiverig als ik dit lees. Anderzijds, als iemand op het idee komt om nu ook twee glaasjes te gaan drinken; tja, dan moeten ze dan maar doen he. Ik weet dat ik binnen no time terug ben bij af. Ik merk dat ik in al mijn genen zo verslaafd ben als een deur. Echt in alles. Het lijkt wel veel meer een state of mind, die verslaving. Ik heb nix aan twee glazen, ik ga voor de roes. Dat is bv voor mij ook de reden om geen alcoholvrij bier te drinken. Ik zou gaan zitten wachten op iets dat niet komt, de roes, en de stap naar een biertje met zou sneller gemaakt kunnen worden. Zeker als ik niet goed in mijn vel zit. Na toch al een dikke vijf jaar niet meer te hebben gedronken is hoe ik me voel altijd nog van invloed. Soms kan ik niet goed uit mijn slachtofferrol komen en voel ik mezelf zoooooo Sielig. En dan wil ik een t-shirtB) haHA Maar zonder gekheid, ik blijf op mn tellen passen. Ik wil niet kwijt wat ik nu heb, zoveel is zeker. Ben al paar weken niet zo fit, veel aan mn hoofd, mn AAwerk beetje uit het oog verloren en vreselijk moe aldoor. Ook belangrijk om dan op mezelf te passen. Ik grijp niet meteen naar de drank, dat zie ik nog niet gebeuren. Ik merk wel dat zaken zoveel zwaarder gaan wegen als ik niet goed in mn vel zit, fysiek niet in orde. Dan gooi ik alles snel op de bult. Dus blijft er werk aan de winkel, maar dat is oke. Soms ben ik dat ook wel es zat hoor maar ja...Het is wat het is. En ik drink niet, ik hoef niet meer, mijn obsessie is van me weggenomen, weggegaan en daar ben ik oooh zo dankbaar voor. Nog anderhalve week bikkelen en dan heb ik vakantie. Nu ff voetjebal kijken, naar bed en morgen in mn studiehokkie. Het gaat regenen zeggen hullie. Mag best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 ik zit ook op die tomaten te wachten. Aakje geduld is een schone zaak he maar wel een lastige ook:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Take care Akelei, hopelijk is het goed nieuws. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 dag bammie schuimpjes ook verslavend lekker:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 en op:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 ben net nog naar de Appie geweest en heb schaamteloos allerlei vreterijen ingeslagen.. ja normaal eten is het niet.. chippies, pinda's, aardbeien (die gaat nog..) roomsoesjes, een bak ijs.. haha erruggg ga een bak ijs nemen Jam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 drop, fruit, zeefruit (choc), schuimpjes 3 voor €1,0, dus ja, eehhhh 6 voor €2,=:$ en nog wat meer van hetzelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Genoeg filmfoedsel, Jane! Goedenavond allemaal, Weer terug van mijn tocht op zoek naar mooie bouwmaterialen.... Een klink... da's al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 En Belgie zit niet op de sateliet... Dus zo liggen mijn problemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Jij ook fijne avond Bambam ! Spike pannenkoeken voor nog geen euro, inderdaad, bijna kado Jane van mij ook niet duur die rood/wit verpakkingen zijn aardig zacht van prijs gelukkig heb wat weg te kauwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Zit ook op de klok te kijken voordat de film Fried Green Tomatoes begint. Docu Pearl Jam wordt opgenomen en er komt later op de avond ook nog en drama/thriller When Darkness Falls op Nederland 2. Voor de zekerheid neem ik deze maar op. Weet niet of ik nog binnenval of in mijn bed dus ik meld me hierbij alvast maar droog af voor vandaag/vanavond. Allen een fijne avond gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Akelei:heart: sterkte ermee Jane:heart: Hannah:heart: Tina:heart: Nina:heart: Ik ben bezig met administratie, houd in dat ik formulieren moet invullen voor schuldhulp Zo geen zin in, stel het alsmaar vooruit, zo veel werk, alles scannen en printen. Afschriften downloaden en printen. Naadje van de kous willen ze weten en terecht denk ik. Het vergt enorm veel energie en gemoedstoestanden gaan met me op de loop Niet dat ik de alcohol pak hoor, dit is voor nuchteren;) Mijn koppie moet ik er echt wel bijhouden nu Maar ik heb resultaat hoor, op papier:) Uiteindelijk krijg ik alles voor elkaar en kan ik het opsturen. De rest is aan hun. Liefs aan iedereen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 veel kauwen en slikken voor weinig Co nu naar EEN en ik reis met travel mee daarna naar Ned.2 fijne avond mnorgen weer sporten die calorieen moeten er weer af mogen dus:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Albert, succes dermee... Goed hoor, wat je doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Hoi AR Veel sterkte er mee ik weet wat het is eenmaal op de rit is het te doen en tijdelijk sterkte en succes En nu op naar de bank met ijs Fijne avond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 sterkye appie allemansvriend met je 6 harten zomaar ff uitdelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Hoi Han, jij bent hard aan 't werk geweest.. Voelt lekker, s'avonds, voldaan gevoel.,toch? (ondanks de spierpijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Originally posted by: Hannah1Ar dat doe je goed!Schoon schip maken.het gaat me lang niet snel genoeg en valt me tegen.Het is ook nooit goed hé.Heb nu lood in mijn benen en voel aardig wat spieren.en wel blij dat ik weer zo'n dag had, dingen aanpakken.Lang geleden.quote> Zomaar even wat knipsels uit je verhaal HannahInderdaad lang geleden dat ik zoiets aanpakteLove ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 ga ik zéker doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Leuk Johan en lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Fijn ook Johan dat je weer werk hebt in deze tijd. lijkt me lastig vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Tof Johan, dat ze zo met je meeleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden