Frodo Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Originally posted by: lidiaMaar ik ben nu 68 en vraag me soms af of het nog de moeite waard is om hier tegen te vechten.Dat gedacht hebbende, is het antwoord "ja" , want als ik meer dan 4 dagen niet drink, voel ik me beter en niet onbelangrijk, dat is dan ook te zien.quote> lidia,Je hebt zelf het antwoord al gegeven.Maar ook door hier terug te komen en je verhaal te doenvind je het nog de moeite waard.Want het alternatief is een bodemloze put.Samen komen we er wel.Groetjes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Jen, Niet alleen meer naar het nieuws kijken, ook het weerbericht kan interessant zijn. Morgen 23°, donderdag zelfs 29°. Daarna is het mogelijk terug om zeep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Lieve "vaste" frummels.. .... jullie zijn zo vrolijk, lief etc het is zo fijn om jullie opbeurende woorden te lezen en zelfs te voelen en ons een dag of zelfs twee van de drank af te houden :-) maar aub , doe dat gekibbel op een apart draadje want wij blinden, doven, raken daar van in de war en lopen meestal terug angstig weg weg van die vingertjes en stemmetjes die het zo gezegd beter weten etc.. terwijl we nood hebben aan een plekje om gehoord, gekoesterd te worden zonder al de discussies, ....waar kan dat hier??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 zo, weer thuis. Frodo ik twijfel nog voor morgen strand of sauna als ik jou lees, zou ik zomaar de keuze kunnen hebben op t strand te gaan genieten. Even afstand nemen hier is belangrijk Frodo en kan een heel goed teken zijn. Even integreren in real life, meer afstand, je realiseren dat minder met drank bezig zijn herstel kan betekenen. En als er iets verandert, nou dan zijn we hier nog gewoon hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Hannah, je brengt me weer eens een vrolijke grijns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 ik heb ook geen last van gekibbel gehad en in elke huiskamer valt wel ens een verkeerd of verkeerd begrepen woord of gesprek. Je kunt de wereld niet naar je wensen veranderen lavendel, dus als iets je niet zint, kun je het negeren of scrollen, maar de draad is voor alles en iedereen bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 jane, thx en btw ik zou maar strand doen als ik jou was. Ik ben wel een positief denker, maar met het weer in onze contreien weet je maar nooit wat het voor de rest van de zomer wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 ik wacht morgen af Frodo en dan heb ik de webcam op t strand gericht in nood sms ik mn volleymaatjes van het strand en ik ben gek op een dagje sauna dus morgen wordt helemaal goed zolang het maar droog is. slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Slaap zacht Jane... En iedereen die zich te ruste gaat leggen.. Ik heb hier nog een terras vol met filosoferende stenensjouwers.... Maar ik ga ze buiten schoppen.. nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 amaai gwen, Dat gaat nogal een paleis worden met al die filosoferende stenensjouwers. Zolang ze maar filosoferen en niet dronken zijn ... Allé, ikke ook dodoke doen. Slaapwel allemaal, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Quote Lavendel;terwijl we nood hebben aan een plekje om gehoord, gekoesterd te worden zonder al de discussies, ....waar kan dat hier??? Lavendel, volgens mij zijn er hier velen draadjes, heb jij er niet ook eentje? ik heb trouwens geen gekibbel gelezen vandaag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 ik ga slapen, werken ging wel oke vanavond,gelukkig, voor mij ook de laatste loodjes voor de ''vakantie'' v.a volgende week meer vrij en v.a 22 juli 7 weken zo goed als vrij, en ja dat is voor mij een trigger, maar dit jaar hoop ik er wat op te vinden vandaag was een moeilijke dag voor me, ik had ook veel trek, vervelend, naar, rot, maar ik heb er niet aan toegegeven, en daar ben ik nu al blij mee (en morgenochtend als ik moet werken nog meer ) slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Slaap goed, Frodo... Ik heb ze op de stoep gezet! (toch wel dronken, ja) Gaby, wat een dag voor je... sogni d'oro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden