Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Fijn Shahire, dan blijf je heerlijk jong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 ja zo wordt ik nooit een jaar ouder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 luitjes, fijne dag ik ga weer verder met waar ik mee bezig was pluk de dag! met of zonder zon maak er wat van!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Morge mooie, jonge en vooral niet jarige Sha. Ik heb lang geleden een film gezien over een gezin dat om een of andere reden niet meer ouder werd. Was helemaal niets, zo uitzichtloos en eindeloos... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen, Goh, dat ontbijtje voor Von zit me wel erg aan te kijken! Afblijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goeie morgen mensen. Vandaag wordt het mooi weer en de gaat schijnen, wat willen we nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Veel plezier in Kleve, Harry. Daar doen ze trouwens ECHT goede ontbijtjes... In een bakkerij, Kunnen ze wel, onze Oosterbuurtjes.... Trouwens, Liesje, back on your track! Geweldig .. nu vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ze hebben daar ook al heerlijke frieten hoor Har. Laat jij alles open en bloot staan Fleurie? En het wordt wamme vandaag. Vonnie terug? Heerlijk ik verheug me al. Dan is de familie weer een heel eind compleet. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Conditorei Wanders, Gwen? Doet me denken aan een liedje dat mijn moeder soms zong. "In eine kleine Conditorei da sasen wir zwei bei Kuchen und Thee..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goedemorgen lieve mensen. Het word een mooie dag! Von, het ontbijtje is je gegund, ik neem wel een stuk oud brood. Mijn laptop is op sterven (crashen) na dood..... Niet fijn, daarom ben ik hier bar weinig. Kijken of mijn lieve broertje ernaar wil kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goedemorgen deze morgen frummers. Fleurtje, geweldig dat je het ontbijt hebt klaargezet. Ben toch vroeg op en heb vast wat bloemetjes geplukt in de tuin, mogen die erbij? :present::present: Kameleon, Mooie overdenking weer, maakt me emo. Het is te vroeg om er nu al diep op in te gaan maar ik ga zo mezelf nogmaalls eens in de spiegel even vertellen dat ik er ook mag zijn en dat ik goed genoeg ben zoals ik ben. Daarom heb ik ook voor mezelf gekozen en woon nu alleen. Omdat het moest, ik kon niet meer, kon er niet meer tegen. Genoeg. Meld me nog droog af voor gisteren en nu weer aan voor het dagpact. Dagpact: Travel Nu opschieten, aankleden en naar het werk. Allemaal een fijne dag vandaag en sterkte voor wie het nodig heeft. Grtz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Morge Madelief, Appeltjes in de aanbieding bij MediaMarkt, heel fijne pc's en laptop's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goedenmorgen Bol... Je hebt gelijk.. ik zet sap en yoghurt ff in de koeling... Ja! Dat is em... Alleen was ik afgelopen keren zo katerig dat ik er nauwelijks van kon eten... Da's nu wel anders! Kom maar op Wandertjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Dank je travel, het is eentje die ik zelf regelmatig "vergeet". 1 van mijn vlakuilen is dan ook de gedachten, wat zou een ander ervan denken, doe ik het wel goed etc. Werkse maak er een fijne dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Bon giorno Travel, werk ze.. He Madelief, komt je doppio aan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ik zal ze straks de groeten doen Gwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 He twinsissie, Kame. Hoe drink jij je koffie eigenlijk? Of was jij van de theetjes? En wanneer kom je met een nieuwe naam? Kameleon past ZOO niet (meer) bij je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Hee Gwen, Ik drink in de ochtend en avond koffie verkeerd met 1 klontje suiker. Tussendoor kruidenthee, diverse. Ja die nieuwe naam, ik zal er eens over brainstormen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Een laat ontbijt werd Brunch, een avondontbijt dan Briner? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goedemorgen Akelei, Ik ga zo naar de bakker, wat wil je hebben? Goed bezig zeg, ik moet vandaag strijken en dat is nou iets waar ik een gloeiende hekel aan heb:Disgust; maar ja, zomerkleding kreukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Dinch? (lunch-diner) Kame, latte machiato! Drink ik ook, alleen de ganse dag door.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Brinta vind ik ook niets Akelei. Maar Cruesli met noten en rozijnen in volle yoghurt... en dan gooi ik er ook altijd nog wat extra noten en cranberry's door. Goed idee, ga ik maar eens nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 's morgens thee, dan om een uur of tien Cappuccino, de rest van de dag espresso en in de avond een paar Ristretta. Rustig opbouwen dus en verheugen op het hoogtepunt en sluitstuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ik ga ook maar eens eten, denk ik. 'k Krijg honger van jullie Ja akelei, dank je, ik heb heerlijk geslapen, tegen mijn verwachting in. Vandaag terug veel rustiger ook, gelukkig maar. Heb jij een goede nachtrust gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 We kunnen inderdaad integraal door naar de Libelle-zomerweken! En ik ben zo gelukkig dat ik weer van wapperende schone was kan genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden