VM1 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Ma is toch nie de bedoeling da gij die elke keer meeneemt? Daar zou toch een of andere "kas" voor moeten zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Op zich niks mis mee. Bedoel alleen ma da nie gij de hele tijd die dingen moet gaan betalen. Maar verder fijn dat t zo meevalt, die job... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Originally posted by: Johan WDan ratsen ze ergens een winkelwagentje weg en flexen de bodem eruit voor een rooster. quote> Aha, zo doen ze dat in de bouw. Nu ben ik ben benieuwd Johan welk materiaal ze gebruiken voor de houtskool?Ijzeren vuilnisbak dwars doorzagen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Goedenavond luitjes, die Johan, waar ik nu zo benieuwd naar ben is wat je nog meer doet in de bouw behalve frikandellen frituren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Originally posted by: jopie Originally posted by: albertinaGoedenavond luitjes,die Johan,waar ik nu zo benieuwd naar benis wat je nog meer doet in de bouwbehalve frikandellen frituren?quote> OMGdie is op zoek naar goedkope werklui hoorlet op mijn woorden....quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Jopie, het is achter de rug, de puntjes op de i en dan kan ik gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Jopie, wat beschrijf jij die schoenen mooi. Heerlijk dat je er zo van genieten kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Johan, laat mij dat nu niet verbazen? Dan bedoel ik dat je schildert, dat had ik al geraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Johan, natuurlijk niet, ik zeg niets. Het blijft tussen ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Hahahaha, geweldig gewoon. Mooi om te lezen dat er mensen zijn die nog gewoon blij zijn met hun spullen, soms denk ik wel eens dat we in een weggooiwereld leven. Niet alleen spullen worden klakkeloos weggegooid en niet meer op waarde geschat maar ook wordt er zo gemakkelijk over relaties, kinderen, dat soort dingen gedacht. Lukt het niet? dan maar weg. Kennen we elkaar een dag? Tijd voor een kind. En als het kind er dan is en moeder is niet zo aantrekkelijk even, eten we gewoon even buiten de deur en moeder moet maar denken, zo gaat dat in de wereld. Wat voor mensen worden kinderen van nu vraag ik me af. Ik maak me ongerust als ik daar aan denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Moeilijk Akelei, ik denk eigenlijk dat je toch behoorlijk van het pad af moet zijn om te denken, dit doe ik nooit weer. Mijn mening hoor maar vind het wel een moeilijke vraag. Waar is Madelief toch? Made, alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Goedenavond, Fijne dag gehad en ik geloof de meeste hier ook, das mooi dan toch... Toen mijn W en ik verkering hadden kwam ik een keer niet helmaal verwacht bij haar thuis. Ze was een kippenstrotje aan het kluiven, ik heb me toen serieus afgevraagd of ik daar wel mee moest trouwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Akelei, Mijn moeder zei altijd, "zeg nooit nooit". Daar denk ik nog wel eens aan, ik kan niet beloven nooit meer. Wel kan ik elke dag denken vandaag niet. Dat is wat makkelijker dan nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Originally posted by: TeveelGoedenavond,Fijne dag gehad en ik geloof de meeste hier ook, das mooi dan toch...Toen mijn W en ik verkering hadden kwam ik een keer niet helmaal verwacht bij haar thuis.Ze was een kippenstrotje aan het kluiven, ik heb me toen serieus afgevraagd of ik daar wel mee moest trouwen...quote> hahahaha, en wat maakte dat je het toch hebt gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Akelei, wilt feestje niet bederven maar zeg nooit nooit. Dat is gewoonweg niet te overzien. Per dag is toch ook oke? Ik denk wel enigszins te begrijpen wat je bedoelt. Maar ik denk dat ik altijd verslaafd blijft. En gezien mn AA ervaringen kunnen mensen 10, 15 jaar of meer zelfs niet drinken, er niet naar talen en gaan dan toch de mist in. Dus ja, ik weet het niet. Take care allen maar weer. Ik ga een broodje eten en naar bed. Het voetbal kan me niet bekoren. Morgen een drukke dag en mijn mem zegt dat de uren voor twaalven dubbel tellen. Oh zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Originally posted by: akeleiJopie,ja, ik bedoel het ook groter dan niet drinken. Maar ik merk bijzelf dat ik als ik niet wil roken dat met mezelf kan onderhandelen met van dan mag je wel drinken. Of andersom. Of geen van tweeën maar dan mag ik me dichtvreten. Ik kan het wel verslavingdrang noemen, maar dat geeft me ook een vrijbrief om het bijltje er bij neer te gooien. Heel passief dus. Dat wil ik helemaal niet.Heel passief rokend en drinkend of vrtend ten onder gaan.quote> Je hoeft het toch niet als iets passiefs te zien.Nu ik niet meer drink is eten wel een ding. Soms zo overmatig.Ik denk echt dat ik verslaafd ben in al mijn genen. Dat is een feit. Dat wil niet zeggen dat ik toe ga geven aan alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Akelei, voor de rest is ze geweldig. Trouwens toen ik haar vroeg nog eens goed te bedenken waar ze mee bezig was, dat we de intussen de tijd van grotten en met je handen eten zijn ontgroeid, heeft ze dat niet meer gedaan. Hetzelfde geldt trouwens voor het eten van ruawe haring... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Akelei, dat knopje van nooit weer en dan ben ik er vanaf bestaat niet. Daar kom ik nog maar een keer met mijn eigen ervaring van na tien jaar nog onderuit gaan. Toen had ik inderdaad de visie van, ik? nee hoor ik nooit meer. Die visie heb ik niet meer, ik doe het per dag en zeg nooit meer nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Akelei, Als het stinkt blijf je er vanaf, dan is het niet goed, dat heeft de natuur of wie ons ook in elkaar heeft gesleuteld zo bedacht als bescherming. Uitzondering zijn schimmel- en ander kazen, daarvoor geldt: hoe harder het stinkt hoe lekkerder het smaakt, en volgens mij is het ook nog erg gezond... Dat gelooft W dan weer niet, die kazen mag ik alleen eten. Sterker, ze wil (en kan) ze niet luchten of zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Zeg nooit altijd Von In een curryworst zit slachtafval. Maar dat is niet erg...is goed voor je stelsel. Gemalen botjes enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Haring stinkt niet Koeienhorens afkoken...datte stinkt pas. Vettig boeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Geen foto van de schoenen Joops?? Ik mis Lytse. Hoop dat ze het goed doet ginders in Beieren mijn eieren. Ik moet er weer vandoor. Dochter komt binnen. Veronderstel dat het chillen op het pleintje achter den hoek zijn glans is kwijtgespeeld. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Fleurtje, waarom kook je in vredesnaam koeienhorens af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 En rauwe haring van dagen, of langer, oud, Hollandse Nieuwe dus, stinkt verschrikkelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 bij dat bier kan ik me wel wat voorstellen Akelei, maar haring, dan was je wel heel ver weg... Nou moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik nog nooit 's morgens bier heb gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden